MuscleMeat

Eerste kuur, te heftig?

Dutchy78

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen
Ben 32 jaar, 192 cm en 87 kg op dit moment 12% bf
Ik wil gaan beginnen met mijn eerste kuur en zit te denken aan:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW

Week 1- 4 : 30 mg Winstrol

Nakuur:
Week 12 t/m 15 : 20 mg nolvadex /ED
of 75 mg Clomid /ED

Mijn vraag is meer of dit niet te heftig is voor een eerste kuur en ik alleen 250 mg test e moet pakken...
Maar dan heb ik natuurlijk alleen een androgene bron en geen hoog-anabole, wat zijn de na- voordelen hiervan?

Alvast bedankt voor jullie reactie :cool:

Prima eerste kuur. goed over nagedacht niet te hoog gedoseerd. Hier ga je zeker op knallen.

je kan ook 1 t/m 10 500 mg test e p/w doen dan hoef je niet te stacken.

nakuur 20 mg nolva voor 4 weken.

suc6 kerel

Volgens mij is het idee dat je de test 1,5/2x de dosering van deca laat lopen ivm coïtusuele dysfunctie etc.

Volgens mij is het idee dat je de test 1,5/2x de dosering van deca laat lopen ivm coïtusuele dysfunctie etc.

niet mee eens. 250 test en 200 deca kan prima. Ik doe 250 test 400 tren en nergens last van. Kan me niet indenken dat je op 250 test libido problemen zou krijgen met wat dan ook er naast.

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee hoor, had toevallig laatst nog een log gelezen van iemand die er problemen mee had en de kuur daarop 500/300 deed en daar ging het een stuk beter. Zal uiteraard voor iedereen anders zijn.

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee hoor, had toevallig laatst nog een log gelezen van iemand die er problemen mee had en de kuur daarop 500/300 deed en daar ging het een stuk beter. Zal uiteraard voor iedereen anders zijn.

eerste keer dat ik dit hoor/lees. zoveel mensen doen 250/200 test/deca dus denk dat wat jij gelezen hebt redelijk uniek is of gevalletje tussen de oren ;)

volgens mij is de beste verhouding voor deca 2mg per lb(1lb is 454gr)
dus voor een persoon die 200lb weegt 400mg
ik kan ff de feedback niet terug vinden,maar dit zou de ideale verhouding zijn.
hiermee wil ik niet zeggen dat ts dit moet opvolgen in zijn eerste kuur
zoals zijn kuur nu is,is die prima
maar voor gevorderde gebruikers kan dit best eens kloppen.

Laatst bewerkt:
volgens mij is de beste verhouding voor deca 2mg per lb(1lb is 454gr)
dus voor een persoon die 200lb weegt 400mg
ik kan ff de feedback niet terug vinden,maar dit zou de ideale verhouding zijn.
hiermee wil ik niet zeggen dat ts dit moet opvolgen in zijn eerste kuur
zoals zijn kuur nu is,is die prima
maar voor gevorderde gebruikers kan dit best eens kloppen.

beetje heftig als eerste kuur lijkt me die verhouding, klinkt wel aannemelijk overigens.

minder is meer.. mijn eerste kuur was enkel alleen test/deca 250/200 beste kuur ooit.. mega gains en weinig tot geen sides. vocht scheelt ook enorm in vergelijking met 500/400 imo..

DK 8 weken of test 12 weken.

Test zal ik op 500mg zetten met jouw lengte.

Verder ben ik van mening dat je naturel nog zat kan gainen, zul je later alleen maar profijt van hebben.

Wat is beter en gezonder: 500 mg testE per week of 250mg +200 mg deca?

Is alle 2 niet gezond of gezonder
Je kan beter zeggen wat is minder schadelijker lijkt me een beteren verwoording
Andwoord op je vraag zou ik niet weten maar voor de eerste kuur zou ik voor 500mg test gaan kan je eens kijken hoe je op test reageerd
Suc6

Wat is je voedingschema?

Eens, qua HPTA onderdrukt deca sowieso 'n stuk zwaarder, 19-nor dus verestert makkelijk opnieuw in het vetweefsel -> langere onderdrukking, daarnaast, lichte aromatisering, verhoogde aanmaak van estrone, en zorgt ook voor conversie van estrone naar oestradiol, zelf direct oestrogeen via de androgene receptor, progestageen, aww yea. Dan qua gezondheid bloeddruk, waterretentie, en daarnaast nog 'n handvol aanwijzingen voor o.a. cytotoxicteit, hyperplasie van hepatocyten, hepatotoxiciteit, cardiac hypertrofie, leydig cel tumorproliferatie, enz. enz.

Schrik em nou niet af xxl haha.

;)

Eens, qua HPTA onderdrukt deca sowieso 'n stuk zwaarder, 19-nor dus verestert makkelijk opnieuw in het vetweefsel -> langere onderdrukking, daarnaast, lichte aromatisering, verhoogde aanmaak van estrone, en zorgt ook voor conversie van estrone naar oestradiol, zelf direct oestrogeen via de androgene receptor, progestageen, aww yea. Dan qua gezondheid bloeddruk, waterretentie, en daarnaast nog 'n handvol aanwijzingen voor o.a. cytotoxicteit, hyperplasie van hepatocyten, hepatotoxiciteit, cardiac hypertrofie, leydig cel tumorproliferatie, enz. enz.

He xxl,

'hyperplasie van hepatocyten'

Dat hoor ik voor het eerst. Waarom is dit schadelijk en waarom treedt dit wel op bij gebruik van deca?

Laatst bewerkt:
met 200mg deca per week hoef je niets te vrezen. die zaken die GetXXL opnoemt krijg je met hogere dosissen. 250mg test + 200mg deca zal je meer opleveren dan 500mg test. en die winstrol erbij is ook een goede aanvulling.

Terug
Naar boven