AndroidHealthClinic

Eerste kuur Test E 500mg of beter 250mg?

Kurosaki1986

Cool Novice
Waardering
37
Lengte
1m70
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,
Aangezien ik ooit van plan ben te gaan kuren ben ik me zoveel mogelijk aan het instuderen over aas. Ik zit hier al langer op het forum onder een andere naam ivm werk wil ik het privé houden daarom heb ik me aan ander account aangemaakt.
Nu zie ik dat hier vooral als eerste kuur wordt aangeraden:

Week 1-12 Test E 500mg p/w
Week 14-18 Nolva 20 mg

Nu heb ik hier een aantal vragen over ik zie bij sommige die dit als eerste kuur doen rond de 90 kilo wegen wordt geadviseerd bijv. bij 1.70 met 12% maar als deze persoon nu 1.70 is en bij 80 kilo op 12% zit blijf je dan toch dezelfde dosering houden? Of is het dan beter om de dosering aan de hand van gewicht en vetpercentage te verlagen?

Zelf weet ik van me zelf dat als ik ooit ga kuren het niet bij 1 kuur gaat blijven. En ik vroeg me hierbij af waarom er meteen week 1-12 Test E 500mg p/w wordt gedoseerd en niet als eerste kuur bijvoorbeeld 1-12 Test E 250mg p/w. Ik weet dat meestal bij de eerste kuur je het beste op aas reageert. Maar waarom als je toch weet dat je ooit nog verder gaat kuren dat je bijvoorbeeld als

eerste kuur:
Week 1-12 Test E 250mg p/w
Week 14-18 Nolva 20 mg

Tweede kuur
Week 14-18 Nolva 20 mg

Derde Kuur
Week 1-4 Winny 50mg p/w
Week 14-18 Nolva 20 mg

Vierde kuur
Week 1-10 Deca 200mg p/w
Week 14-17 arofixen (nolvadex + aromasin 10mg)

In plaats van:
Eerste kuur
Week 14-18 Nolva 20 mg

Tweede kuur
Week 1-10 Deca 200mg p/w
Week 14-18 arofixen (nolvadex + aromasin 10mg)

Ik neem aan dat je uiteindelijk uit die twee laatste kuren meer haalt maar als tijd niet zo een probleem voor je is en je rustig en laag wilt doseren en het rustig wilt opbouwen. Wat zijn dan de voordelen van meteen de laatste twee kuren en meteen eerste kuur 500mg en tweede kuur aan een 19nor die toch wel belastend voor je axis is? En zeggen ze niet Less is more?

Of kun je beter zeggen van aangezien je eigen test toch plat gaat en op 250mg je weinig progressie hebt het beter is 500mg te doseren. Hopelijk kunnen jullie me helpen heb de search al geprobeerd maar kan het niet echt vinden, als er al een topic over bestaat zouden jullie deze kunnen posten?

Laatst bewerkt:
hoi, goed voorbereid zo te zien! De meningen lopen uiteen wat betreft hoeveelheid voor eerste kuur. Ik ben altijd van de wat minder zwaar maar zullen velen zijn die 500mg als ondergrens aangeven. Waarom pak je niet 375 kan je altijd nog omhoog.
Krijg je goed gevoel hoe je lichaam reageert en kan je op die inzichten bekijken wat je voor volgende kuren gaat doen mede afhankelijk van je doel.
Als je begint met een stack is veel lastiger om te bepalen waar -van welke stof - een side vandaan komt als je ergens last van krijgt. Verder pak je op test only vaak al genoeg kilo's. Succes.
heb je al een idee hoeveel tijd je tussen de kuurtjes wil laten zitten?

Eerste kuur pak je altijd het meeste mee. Dus zou niet te laag inzetten en gewoon op 500mg.
Je tweede voorstel vind ik er zeer goed uitzien:

Eerste kuur
Week 14-18 Nolva 20 mg

Tweede kuur
Week 1-10 Deca 200mg p/w

• Topic Starter Topic Starter
hoi, goed voorbereid zo te zien! De meningen lopen uiteen wat betreft hoeveelheid voor eerste kuur. Ik ben altijd van de wat minder zwaar maar zullen velen zijn die 500mg als ondergrens aangeven. Waarom pak je niet 375 kan je altijd nog omhoog.
Krijg je goed gevoel hoe je lichaam reageert en kan je op die inzichten bekijken wat je voor volgende kuren gaat doen mede afhankelijk van je doel.
Als je begint met een stack is veel lastiger om te bepalen waar -van welke stof - een side vandaan komt als je ergens last van krijgt. Verder pak je op test only vaak al genoeg kilo's. Succes.
heb je al een idee hoeveel tijd je tussen de kuurtjes wil laten zitten?

Ik wou eigenlijk als ik zou beginnen 2 kuren per jaar, zodat ik genoeg tijd heb om te herstellen. Maar ik wou het herstel wiezo ook door middel van een bloedtest voor ik ga kuren en een bloedtest enkele maanden na de nakuur doen zodat ik ook zeker weet ik na een half jaar hersteld ben.

Verder goede tip idd om Test E op 375 mg te houden en eventueel nog verhogen.

Bedankt voor jullie reacties maar jullie raden dan niet mijn eerste voorstel aan door langzaam op te bouwen per kuur? Het leek me gewoon zo zwaar al om bij je tweede kuur al meteen deca erbij te doseren maar goed dit is natuurlijk ook persoonsgebonden.

Zou ook met 500 beginnen.. Mijn echte eerste was winny only maar eerste inject was ook test op 500 en opgebouwd naar 750 maar twijfel nog steeds over de echtheid/daadwerkelijke dosering. 1 okt begin ik met 750 test e met 400 deca als kickstart nog eerste 2 weken prop er bij en 4 weekjes winny, heb er nou al zin in :p

2 kuurtjes per jaar is trouwens wel max. Met nakuur zit je al snel aan 15 weken, wil je 2 x lengte van je kuur off gaat zin je totaal al op 45 weken

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 15:48 ----------

Eerste kuur pak je altijd het meeste mee. Dus zou niet te laag inzetten en gewoon op 500mg.
Je tweede voorstel vind ik er zeer goed uitzien:

Eerste kuur
Week 14-18 Nolva 20 mg

Tweede kuur
Week 1-10 Deca 200mg p/w

Waarom met test only 5 weken nakuur en met deca 4 weken?

375mg en dan verhogen gaan je bloedwaardes schommelen.. blijf op 375 of gewoon op 500mg.

Zou je 500mg aanraden met 2 weken nakuurtje.

375mg en dan verhogen gaan je bloedwaardes schommelen.. blijf op 375 of gewoon op 500mg.

Zou je 500mg aanraden met 2 weken nakuurtje.

Van een enkele verhoging gaan je bloedwaardes echt niet "schommelen". Dat gebeurd als je andere frequenties, andere esthers of steeds wisselende hoeveelheden dosseert.

Zou ook met 500 beginnen.. Mijn echte eerste was winny only maar eerste inject was ook test op 500 en opgebouwd naar 750 maar twijfel nog steeds over de echtheid/daadwerkelijke dosering. 1 okt begin ik met 750 test e met 400 deca als kickstart nog eerste 2 weken prop er bij en 4 weekjes winny, heb er nou al zin in :p

2 kuurtjes per jaar is trouwens wel max. Met nakuur zit je al snel aan 15 weken, wil je 2 x lengte van je kuur off gaat zin je totaal al op 45 weken

las ik even overheen. zou beide op 5 weken doen.

waarom moet iedereen altijd hun volgende kuur hoger gaan doseren ?
als je lang genoeg wacht ga je er ook weer goed op gaan hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
waarom moet iedereen altijd hun volgende kuur hoger gaan doseren ?
als je lang genoeg wacht ga je er ook weer goed op gaan hoor :)
Is dit werkelijk zo of heb je dat zelf zo ervaren?

En hoe lang is lang genoeg ongeveer?

Citaat:
Origineel gepost door Dumbbell [Afbeelding niet meer beschikbaar]

las ik even overheen. zou beide op 5 weken doen.
Ow ik zie het idd dat moet week 14-18 zijn zal even kijken of ik het in de beginpost nog kan aanpassen thnx.

@ dumbel: mm das idd wel krap ik wil wel eigenlijk proberen zo lang mogelijk off te blijven tot ik weer volledig hersteld ben

500mg zetten, kerel. Is echt niet zo'n megedosering, hoor. Als je toch aan het twijfelen bent om 250mg te doen, lees daar dan eens een paar kuurlogs over. Veel mensen waren teleurgesteld in hun eerste kuur omdat ze maar zo'n lage dosis namen.

Terug
Naar boven