XXL Nutrition

Eerste kuur: test-e met of zonder deca

Waardering
0
Hi mannen,

Mijn stats:

Leeftijd: 32 jaar
Gewicht: 90 kg
Vet: ongeveer 12%
Trainen: reeds 6 jaar natural
Voeding: momenteel rond de 2.200 kcal in 6 maaltijden (ben aan cutten) met ongeveer 240 gram eiwit, 100 gram koolhydraten en 100 gram vetten.

Aangezien ik nu al een tijdje op een plateau zit ben ik van plan om een eerste kuurtje te proberen. Ik dacht aan:

wk 1-4: 20mg dianabol
wk 1-10: 500mg test-e
wk 1-10: 0.25mg arimidex per dag
wk 12-14: 40mg nolvadex per dag

of

wk 1-7: 40mg turanabol
wk 8-10: 40 mg nolvadex

Ik wil graag droge massa gainen zonder enorm op te blazen en het is mijn eerste kuur.

Is het verstandig om meteen test-e te gebruiken in mijn eerste kuur of kan ik beter eerst een eenvoudige oral only doen om te zien hoe mijn lichaam reageert ?

Merken kan ik niet noemen want ik heb nog geen leverancier. Welk merk raden jullie aan ?

Bedankt voor jullie advies !

Joske

• Topic Starter Topic Starter
Deca

Ik had nog een extra vraagje voor bij de test-e:

is het verstandig of aan te raden om ook nog deca toe te voegen ?

Dankuwel !

Joske

Als je niet wil opblazen kan je die dianabol er beter uit laten en geen deca erbij zetten.
Je zou voor test E kunnen gaan en proviron erbij slikken om aromatisering tegen te gaan waardoor je minder vocht vast houd.

Thanks

Hey,

Thanks, is het verstandig om tijdens het cutten de tbol te gebruiken en de test-e uit te stellen tot mijn 2e kuur ?

Momenteel ligt mijn focus op het verminderen van mijn vetpercentage dus misschien is test-e niet het verstandigste ?

Dankuwel !

Joske

hou het simpel
gewoon test only voor tien weekjes aan 500mg/w
nakuur twee weken later laten beginnen

je Kcal zeker uppen

een volgende kuur kan je dan deca toevoegen

waar train je btw in Mechelen?

Hey,

Thanks, is het verstandig om tijdens het cutten de tbol te gebruiken en de test-e uit te stellen tot mijn 2e kuur ?

Momenteel ligt mijn focus op het verminderen van mijn vetpercentage dus misschien is test-e niet het verstandigste ?

Dankuwel !

Joske

je zegt dat je op ongeveer 12% zit. Da's niet slecht voor het begin van de wintermaanden. Je kan gewoon gaan "clean" bulken met test en dan hoef je niet per sé te stijgen in vet%.

Vet

Hey Duc,

Bedankt voor je hulp.

Ik denk dat ik het als volgt ga doen:

Momenteel mijn cut verderzetten met tbol op 40 mg per dag gedurende 6-7 weken om het verlies aan spiermassa te beperken.

Nadien een 2e kuurtje met test-e 500mg per week met eventueel een kickstart.

Wat denk je ?

Joske

Mechelen

Hey, nee, ik train niet in Mechelen. Ik kom wel regelmatig in Mechelen voor mij werk. Waarom ?

Joske

Geen idee

Hey Magnusje,

Ik heb nog nooit in Mechelen getraind dus ik zou echt niet weten welke gym er goed is. Maar ik ben ervan overtuigd dat er daar echt wel sjieke gyms zijn waar je zeker terecht zal kunnen want Mechelen is toch wel een stad waar veel te beleven valt :)

Joske

Hey Duc,

Bedankt voor je hulp.

Ik denk dat ik het als volgt ga doen:

Momenteel mijn cut verderzetten met tbol op 40 mg per dag gedurende 6-7 weken om het verlies aan spiermassa te beperken.

Nadien een 2e kuurtje met test-e 500mg per week met eventueel een kickstart.

Wat denk je ?

Joske

Joske

Als je de middelen kiest voor een cycle hoef je zolang je geen wedstrijd draaid niet te oordelen over welk middel aromatiseert, vocht kun je goed beperken door je dieet strak te houden en een anti-aromatiserend middel zoals aromasin/arimidex toe te voegen aan je cycle. Test-E zal er ook voor zorgen dat je flink vocht vast pakt als je dieet niet schoon is.

Test-E only met dianabol de eerste paar weken is een goede start, Deca kun je erbij voegen maar hou rekening dat je misschien op je leeftijd niet meer zo goed en snel hersteld, daarom misschien liever voor iets anders dan een 19NOR zoals deca/trenbolone kan kiezen.

40mg Nolvadex is te veel, ga liever op 20mg voor 4/5 weken. En hou die arimidex erin, 0.25mg moet genoeg zijn om vocht tegen te houden, zo niets up die naar 0.5mg.

Succes.

Joske

Als je de middelen kiest voor een cycle hoef je zolang je geen wedstrijd draaid niet te oordelen over welk middel aromatiseert, vocht kun je goed beperken door je dieet strak te houden en een anti-aromatiserend middel zoals aromasin/arimidex toe te voegen aan je cycle. Test-E zal er ook voor zorgen dat je flink vocht vast pakt als je dieet niet schoon is.

Test-E only met dianabol de eerste paar weken is een goede start, Deca kun je erbij voegen maar hou rekening dat je misschien op je leeftijd niet meer zo goed en snel hersteld, daarom misschien liever voor iets anders dan een 19NOR zoals deca/trenbolone kan kiezen.

40mg Nolvadex is te veel, ga liever op 20mg voor 4/5 weken. En hou die arimidex erin, 0.25mg moet genoeg zijn om vocht tegen te houden, zo niets up die naar 0.5mg.

Succes.

eens

Thanks

Hi guys,

WOW, bedankt voor jullie advies !

Dus als ik het goed begrijp kan ik beter het volgende doen:

wk 1-4: 25mg dianabol
wk 1-4: liv52
wk 3-17: 0.25mg arimidex/dag (opdrijven naar 0.50 indien nodig)
wk 13-17: 20mg nolvadex/dag

Klinkt dat beter ?

Dank voor al jullie hulp !

Joske

25mg dianabol s iets te weinig, daarnaast heb je veelal tabs
met 10 mg ,dus ga op 30 of evt 40 zitten.
Wat is liv52?

Rest ziet er goed uit, als je strak op je voeding let zal
het met vocht wel meevallen, en een beetje vocht is juist
goed voor het verloop van je kuur.

Liv52

Ok, thanks, zal ik doen, Liv52 is een leverbeschermer die ik zou nemen terwijl ik aan de dbol zit. Just to be safe :)

Beslist

Hey guys,

Ik heb de knoop doorgehakt. Het wordt:

wk 1-4: 25mg dianabol
wk 1-4: liv52
wk 1-17: 0.25mg arimidex/dag (opdrijven naar 0.50 indien nodig)
wk 13-17: 20mg nolvadex/dag

Wat kan ik best doen met mijn dieet ?

Ik wil niet opblazen, gewoon solide masse bouwen.

Ik ben van plan om ongeveer 500 cals te verhogen (ik heb zittend beroep en wordt zo vet als een os van teveel cals) en dan te evalueren.

Wat denken jullie ?

Thanks voor jullie input !

Joske

Jos, kan je je foto's posten (maak je gezicht zwart ofzo hé). Ik ben gewoon benieuwd met dianabol doet!

Bedankt!

Foto's

Mark,

Ik ga before en after foto's nemen en een logje bijhouden dus dat komt wel goed ;)

Joske

Ok, thanks, zal ik doen, Liv52 is een leverbeschermer die ik zou nemen terwijl ik aan de dianabol zit. Just to be safe :)

Er zijn hier al vele discussies over geweest maar ik raad je dan aan om het voor en na je kuur te nemen en niet tijdens. De reden is je met de liv52 waarschijnlijk meer dianabol gaat afbreken als zonder. Dit is zonde want je wil voor het maximale effect gaan lijkt me? Als je het dan voor je kuur neemt is je lever zkr in goede conditie en kun je het na je keur direct weer nemen om je leverwaarden weer snel normaal te krijgen.

suc6 met je kuur bro!

Terug
Naar boven