Fitness Seller

Eerste kuur: test-e met of zonder deca

• Topic Starter Topic Starter
Liv52

Sport wonder,

Bedoel je dan meteen Liv52 nemen na de dbol terwijl de test-e nog loopt ?

Of wachten tot de volledige kuur is afgelopen ?

Thanks !
Joske

ik zou wachten tot je volledige kuur is afgelopen.

Beter mariadistel,daar is onderbouwd wetenschappelijk bewijs van geleverd (hahaha,leuke woordspeling).
Liv 52 is een suplement,is niet onderbouwd,ja door de fabrikant.
Mijn levercontroles zijn overgens MET EN ZONDER zg leverbeschermers klote.Het enige wat echt geholpen heeft is fluimacil,daar heb ik in het verleden een topic over geopend,je moet maar ff kijken.
Deze heb ik eens in een stack met 17aa genomen,met leverwaardes die eens lager lagen dan 300 ALAT

Bewaar die liv52 en die arimidex voor in week 5. Die arimidex werkt die dbol alleen maar tegen aangezien een groot gedeelte van de kracht van dbol in oestrogenen ligt en dan ga jij die tegen werken, neem dan geen dbol maar alleen test. Sowieso heb je bij die minimale doseringen echt geen arimidex nodig en waardeer je alleen maar je aromatase enzymen op, uit studies blijkt dat je hierdoor de volgende kuur juist nog meer anti aromatase nodig hebt. Iets waar je dus niet op zit te wachten. Als je dan toch arimidex wil gebruiken doe het dan in week 9 t/m 12 dan heeft het misschien nog een goeie invloed tijdens je nakuur. Vind het totaal geen meerwaarde hebben met die doseringen.

arimidex ben k met je eens, maar waarom niet met de liv52 wachten tot na de kuur? Zo'n vaart zal het met die lever toch niet lopen?

Als je gewoon gezond ben heb je dat helemaal niet nodig maar sommige mensen vinden het belangrijk om zoiets erbij te pakken om het gevoel te krijgen dat het minder schadelijk is.

ach ja, dat moeten ze dan iig nog maar zelf weten, het zal ook geen kwaad kunnen. Maar zou dr mooi mee wachten tot na mn kuur, kan het iig geen resultaat in de weg staan.

Terug
Naar boven