AndroidHealthClinic

Eerste kuur Test E/Provi/Winstrol

DW1986

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
18%
Uiteindelijk toch maar besloten om de eerste stap te wagen richting AAS , ben niet heel actief hier op het Forum maar heb wel heel wat kennis en info opgedaan dmw stickies ed.

Stats tot op heden 1.77m 92kg 16/17% , 6/7 trainingsjaren(ups/down)

Dit is het geworden , de excel layout is ver te zoeken maargoed.

Week1 1000mg Test E
Week2 500mg Test E
Week3 500mg Test E
Week4 500mg Test E
Week5 500mg Test E 50 mg ED Proviron
Week6 500mg Test E 50 mg ED Proviron
Week7 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol
Week8 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol
Week9 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol
Week10 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol
Week11 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol
Week12 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol
Week13 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine
Week14 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine
Week15 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine
Week16 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine

De gear is Cidotestone / Winstrol depot van Desma /Proviron van schering , allen goed bevonden dmv research op het www.

Toelichting:

De proviron erin vanaf week 5 omdat de test pas in week 3/4 begint op te komen , en om vocht en sides te onderdrukken. De Winstrol om toch evt een paar % lager in BF eruit te komen. Ik hoop een 10 kg te gainen , en een 8 over te houden aangezien er niet veel vocht bij komt kijken in deze combinatie van. Of valt er meer uit te halen , ik ben benieuwd of de provi hier invloed op heeft??

Ik zal ong tussen de 3700/4000 op verhouding 40/40/20 zitten , vetten voornamelijk uit visolie/noten.

Ook had ik het idee om de Winstrol op probleemgebieden te zetten bv delts , welke naald raden jullie aan? Ik heb voor de quads ed gewoon de groene.

Geef jullie mening , comments , whatever. Alvast bedankt!!

Heb echt 0% Verstand van aas maar wat kost zo een hele kuur ?
zeker paar honderd euro?

Succes trouwens

op 20% BF,zal je op deze stack aardig aromatiseren. Dus dat gaat niet geheel op.

forse eerste kuur. Frontload is misschien wat heftig voor een 1e kuur

ga eerst maar eens cutten naar een % of 12 vriend en begin dan aan deze kuur,en omdat je met winny eindigt aromasin toevoegen aan je nakuur,ivm je cortisolwaardes.

• Topic Starter Topic Starter
op 20% BF,zal je op deze stack aardig aromatiseren. Dus dat gaat niet geheel op.

De stats in de handtekening aangepast , momenteel is het BF 16/17 % zoals in de beginpost.

Het hoeft ook niet volledig onderdrukt worden , als het maar enigszins beperkt word.

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 15:00 ----------

ga eerst maar eens cutten naar een % of 12 vriend en begin dan aan deze kuur,en omdat je met winny eindigt aromasin toevoegen aan je nakuur,ivm je cortisolwaardes.

Ik heb geen bedoelingen om in een laag BF te komen , wil gewoon massief worden niet ripped 14/15 % ben ik content mee uiteindelijk.

Heb btw even ingelezen wbt aromasin , lijkt mij erg zwaar spul , is dit werkelijk noodzaak?? of gewoon een aanbeveling ?

Winstrol gaat er niet voor zorgen dat je zomaar een paar % zakt in vet, weet niet waar je die informatie vandaan haalt...

Denk dat je ook beter nog iets kan zakken in vet maar dat is maar een mening.

Heb btw even ingelezen wbt aromasin , lijkt mij erg zwaar spul , is dit werkelijk noodzaak?? of gewoon een aanbeveling ?

Het is beter doordat je onnodig winny op het einde van je kuur doet. Zal lekker zijn voor om met verhoogd cortisol je nakuur in te gaan en dus ook uit te komen. Terwijl je test levels minimaal zijn. Dat wordt weer flink inleveren dan.

Proviron om vochtretentie tegen te gaan is om de verkeerde reden kiezen voor extra AAS. Aromasin neem je met een veel betere reden, maar daar zet jij je vraagtekens bij?

Ik zet mijn vraagtekens bij jouw voorbereiding. Je kan het nog zo netjes in een excel bestandje verwerken, maar als je er de ballen verstand van hebt dan is het nog steeds slecht.

Niet goed scherp willen zijn, maar wel bang voor vocht en kiezen voor winny? ???

Het is beter doordat je onnodig winny op het einde van je kuur doet. Zal lekker zijn voor om met verhoogd cortisol je nakuur in te gaan en dus ook uit te komen. Terwijl je test levels minimaal zijn. Dat wordt weer flink inleveren dan.

Proviron om vochtretentie tegen te gaan is om de verkeerde reden kiezen voor extra AAS. Aromasin neem je met een veel betere reden, maar daar zet jij je vraagtekens bij?

Ik zet mijn vraagtekens bij jouw voorbereiding. Je kan het nog zo netjes in een excel bestandje verwerken, maar als je er de ballen verstand van hebt dan is het nog steeds slecht.

Niet goed scherp willen zijn, maar wel bang voor vocht en kiezen voor winny? ???

De Proviron heeft natuurlijk meer voordelen dan dat alleen , zelf dacht ik de winstrol 2 weken door te zetten ivm de nakuur , 2 weken naar de laatste test inject + x aantal uren naar de laatste winstrol leek mij geen verkeerd idee.

Btw dit is de voorbereiding , daarom deze thread , er is nog niks gezet.

Maar wat is dan de juiste suggestie , de winstrol naar voren schuiven , en aromsin toevoegen aan de nakuur?

Over BF enz kunnen we natuurlijk nog wel ff door discussiëren , ik heb geen behoefte er ripped bij te staan , dat het evt invloed heeft op andere factoren , ja dat wel.

Inderdaad proviron is een anti aratomase dus lijkt me toch vrij logisch dat hij dat gebruikt dan. Aromasin is veel te heftig

http://www.bodyresource.nl/forum/showthread.php/13455-Proviron-in-nakuur

Laatst bewerkt:
Ik heb me ook even wegwijs gemaakt in het cortisol verhaal , bedankt voor diegene die mij hier op wezen.

Ik ben dus opnieuw aan het denken geslagen en ben tot het volgende gekomen. De Winstrol vroeger zetten , waardoor de test dus nog 3 weken daaroverheen kan om cortisol te onderdrukken.

Dan rest nog wel de vraag de Aromisin is deze na deze aanpassing en 3 weken lange cortisol onderdrukking nog nodig in de nakuur??

Week1 1000mg Test E
Week2 500mg Test E
Week3 500mg Test E
Week4 500mg Test E 50mg EOD Winstrol Depot
Week5 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week6 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week7 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week8 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week9 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week10 500mg Test E 50 mg ED Proviron
Week11 50 mg ED Proviron
Week12 50 mg ED Proviron
Week13 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin)
Week14 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin)
Week15 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin)
Week16 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin

waarom niet gewoon test only? volgens mij een goede manier om kennis te maken met AAS

Ik heb me ook even wegwijs gemaakt in het cortisol verhaal , bedankt voor diegene die mij hier op wezen.

Ik ben dus opnieuw aan het denken geslagen en ben tot het volgende gekomen. De Winstrol vroeger zetten , waardoor de test dus nog 3 weken daaroverheen kan om cortisol te onderdrukken.

Dan rest nog wel de vraag de Aromisin is deze na deze aanpassing en 3 weken lange cortisol onderdrukking nog nodig in de nakuur??

Week1 1000mg Test E
Week2 500mg Test E
Week3 500mg Test E
Week4 500mg Test E 50mg EOD Winstrol Depot
Week5 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week6 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week7 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week8 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week9 500mg Test E 50 mg ED Proviron 50mg EOD Winstrol Depot
Week10 500mg Test E 50 mg ED Proviron
Week11 50 mg ED Proviron
Week12 50 mg ED Proviron
Week13 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin)
Week14 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin)
Week15 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin)
Week16 20mg ED Nolva Kre-alkalyn Glutamine (+ evt aromasin

Volgens mij blokkeert clen ook de cortisolreceptoren..

waarom niet gewoon test only? volgens mij een goede manier om kennis te maken met AAS

Ja mss is het toch een idee om de Winstrol eruit te laten , de Proviron blijft dat heb ik al besloten.

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 23:58 ----------

Volgens mij blokkeert clen ook de cortisolreceptoren..

Daar zal ik even in moeten duiken dan , maar ik wil niet nog meer gaan stacken.
Het is mijn eerste kuur.

Terug
Naar boven