Fitness Seller

eerste kuur trenbolone enanthaat

Man man ik stel voor om effe te wachten en jezelf deftig in te lezen op het internet en dit forum het het gebruik en werking van AS. Tren is zowat het zwaarste en schadelijkste wat er is en aan je uitleg en vraag te horen weet je niet waar je mee bezig bent. Tip die iedereen hier krijgt: 1e kuurtje doe je best gewoon 500mg testo per week...

• Topic Starter Topic Starter
hoy bedankt heb ondertussen al het een en ander gelezen over trenbolone en moet zeggen dat het me redelijk doet schrikken wat het inhoud juist ben aant twijfelen nu en ga eerst zeker meer informatie opzoeken en miss eerst ander milder product properen bedankt voor de raad grts

---------- Toegevoegd om 03:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:10 ----------

ps heb al wel kuur gedaan met 20ml sustanon en 20ml deca niet veel daarom dat ik iets anders wou proberen wel verkeerde keuze blijkbaar grts

Beste Zamzam,

Je kunt voldoende in gewicht aankomen zonder anabolica, je weegt 71kg bij 1.78m.
dat zijn niet echt stats om te gaan kuren.

Veel mensen denken compleet verkeerd over anabolica.
Het is niet zo een snoepje te nemen of even te prikken dat je dan ineens groeit.

Ik weet niet hoelang je al traint maar het lijkt me te schorten aan je voeding.
zorg dat je dat eerst in orde hebt en train een aantal jaar serieus, ondertussen kun je je beter verdiepen over anabolica.

Succes verder.

Porter.

Leesinfo: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wil-mijn-eerste-kuur-beginnen-100495/

20ml deca en 20ml sustanon?
In hoeveel weken heb je dat op gemaakt dan?

verbaast me niets als dat in 1x gezet zou zijn als ik dit zo lees.........

recycling. Kun je gewoon opnieuw vullen:p

1maand met 20ml deca en 20 ml sustanon

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

bedankt voor de raad ga eerst serieus onderzoek doen naar deze tren want heb me iets laten wijs maken vrees ik daarom ik op deze site raad gevraagd heb al goed thanx

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

ik train al 6jaar nu 2jaar natuurlijk dan ben ik begonnen met crea en andere suplementen om bij te komen zonder echt resultaat voor 74 kilo te wegen bench press ik toch 100 kilo niet slecht dacht ik

1 maand met 20 ml deca en 20 sus

SJONGEJONGEJONGE

Ik wil hier even een Waarschuwing afgeven voor lezers die niet voldoende van "anabole androgene steroïden">aas/anabolica afweten.

Neem niks over van de Topicstarter Zamzam. het aantal ml's is minimaal voor 10weken en niet voor 1 maand en al helemaal niet als je de stats hebt van de TS.

op aanraden van men neef weet hier zelf weinig van ga dus eerst hoop informatie op doen en wil hellemaal niemand deze raad geven zekerniet wil alleen verantwoord om gaan met deze producten heb hier weinig kennis over ga dus eerst juiste informatie op doen als ik iemand voor de schenen heb getrapt met deze vragen te stellen is zeker niet de bedoeling grts

Mij niet Zamzam, maar je moet je voorstellen dat er veel mensen lezen die niet weten wat aas inhoud, en misschien zomaar het door jouw geposte overnemen.

heb je gelijk in bij deze rechtzetting weet niets van deze aas af zeker niet op mijn post af gaan ben er zelf ook achter zo veel mogelijk informatie op doen over deze aas en dan nog zeer goed nadenken met wat je bezig bent ik zie er voorlopig vanaf om dit te gebruiken bedankt voor raad iedereen grts

erg stom dat je zomaar wat wegspuit.. eerst die 20ml in een MAAND! daarna ook nog eerst tren zetten en je daarna inlezen en vragen hoevaak je moet toedienen.

Zonde

Tren duurt 1.5- 2 weken voordat je het voelt. En he voelt het echt omdat het zo krachtig is

jep heb ik besloten weet niet hoe je de topics afsluit ga zeker eerst massa bij trainnen voor ik met dit begin ben ondertussen bij sport dokter geweest geeft me ook de raad niet te proberen grts

jep heb ik besloten weet niet hoe je de topics afsluit ga zeker eerst massa bij trainnen voor ik met dit begin ben ondertussen bij sport dokter geweest geeft me ook de raad niet te proberen grts

LoL nee natuurlijk gaat een dokter je dat niet aanraden :D

Terug
Naar boven