XXL Nutrition

eerste kuur trenbolone enanthaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

zamzam 1982

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
71kg
hoy wie kan me op weg helpen met eerste kuur van dit product weet de juiste hoeveelheid niet ken dit wereldje nog niet zo goed alle raad is welkom heb spuitjes van 2 ml heb al kuur gedaan met deca 20ml en susta 20 ml heb al wat onderzoek gedaan naar dit product spreekt me toch aan alle raad welkom

Laatst bewerkt:
kerel je weet er geen bal van, ga lezen
succes

• Topic Starter Topic Starter
weet er niet veel van dermee ik er raad om vraag en omdat je al zeker niet bij huisdokter of apoteek terecht kan alle raad welkom grts

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

hoy bedankt voor de link zeer handig had geen idee dat hier zoveel bij komt kijken ga er nog wat over lezen en veel informatie over in winnen dit is zeker niet hetzelfde als susta of deca bedankt grts

Laatst bewerkt:
dus je weet helemaal geen ruk ervan en gaat meteen aan de Tren? slimme jongen

ben hier mee begonnen door neef die me dit heefd aanbevolen voor als je echt resultaat wil zien heb al een kuur gedaan met deca en susta en wil nu dit als 2de kuur doen ben er al lang over aan het denken om dit te doen en ga zeker nog meer informatie in winnen over deze aas ook het nakuren voeding enzo daarom dat ik op deze site er raad naar vraag zijn allemaal mensen die hier al jaren mee bezig zijn en weten waar over ze praten raad altijd welkom grts

hoe zag je vorige kuur er dan precies uit?

Laat de tren liggen tot je wat meer verstand ervan hebt is mijn idee.

je zult zelf eerst flink wat research moeten gaan doen en dan met een voorstel komen.

Die neef van je, heeft hij een grote hekel aan je soms?

Kan er verder weinig over zeggen, doe het toch aub niet als je duidelijk echt niet weet wat je aan het doen bent.

Als jij een kuur hebt gedaan met 20 ml deca en 20ml sust, waar kom je vandaan dan ?
Van 50 kilo bw ?

Ik denk dat die neef van jou idd een hekel aan je heeft. Of probeerde hij je een minderwaardigheidscomplex aan te brengen.

iig, ga eerst lekker zwaar trainen, 2 jaartjes, lekker bulken en zo nu en dan wat cutten en lees je tot die tijd goed in.
Misschien ben je dan toe aan een klein kuurtje om te beginnen.

Nu nog niet.
Tenminste, ik vind van niet.

Laatst bewerkt:
Not this shit again..

"Trenbolone">Tren is een heftig goedje, en zonder de juiste kennis en ervaring kun je je vingers er flink aan branden. Ga je kennis over "anabole androgene steroïden">AAS uitbreiden en lees je GOED in over een product wat je wil gebruiken. Trenbolone zou ik niet gebruiken in je 2de kuur, helemaal omdat ik denk dat het veel te heftig is voor een 2de kuur als je niet precies weet wat je doet en wat je kunt verwachten. Je zegt zelf dat je wilt uitzoeken hoe je moet nakuren, zolang je die informatie niet kan dromen moet je niet beginnen. Zolang je niet weet wat je moet doen als het fout gaat ( denk aan gyno ) moet je er niet aan beginnen. Zolang je voeding niet op orde is moet je er niet aan beginnen.

Ga je goed inlezen over de volgende punten:

Voeding.
Nakuur ( wat en hoe moet ik het gebruiken )
Wat moet ik doen wanneer side effects optreden?
Kan ik alleen Trenbolone als kuur gebruiken?

Zelfs als je deze punten hebt onderzocht blijft er teveel over waar je op moet letten, buiten het feit om dat Trenbolone flink op je axis drukt en psychisch zeer zwaar kan zijn. Omdat ik bang ben dat je toch halsoverkop Trenbolone gaat gebruiken wil ik nog wat zeggen, zodat je het toch weet mocht je niet goed genoeg ingelezen hebben.

Zorg altijd voor Aromasin en Nolvadex ( of Arofixen ) in huis, mocht je onverhoed moeten stoppen met je kuur, kun je nakuren. Gebruik NOOIT Trenbolone-only. Het drukt te zwaar op je axis, en als je Tren-only doet kun je er de donder op zeggen dat je problemen met je kleine jan krijgt. Zet bij voorkeur Testosteron bij Trenbolone, en vanuit ervaring zeg ik altijd meer Test dan Tren ( 500mg om 400mg bijv. ). Zet je Test altijd 2 weken langer dan je Tren, om een eventuele dip op te vangen.

Je zegt dat je spuitjes hebt van 2ml, zijn die al gevuld met Tren, of bedoelde je dat je spuitjes hebt van 2ml inhoud LEEG? Als de Tren niet uit vials komt zou ik het niet gebruiken.

Nogmaals, lees je goed in! Er kan op zoveel vlakken van alles fout gaan waar je heel lang spijt van gaat hebben! Gebruik verstandig, met de juiste info EN HOUD ALLES ZO STERIEL MOGELIJK!

( Was het trouwens niet verboden om namen van UG Labs te posten buiten de "Echt of Nep" sectie? )

20ml deca & 20ml susta ??? ???

En je neef is een idioot.

hoy bedankt voor de info heb besloten om te wachten met de tren en eerst massa op te bouwen voor ik hier verder mee ga grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven