Not this shit again..
"Trenbolone">Tren is een heftig goedje, en zonder de juiste kennis en ervaring kun je je vingers er flink aan branden. Ga je kennis over "anabole androgene steroïden">AAS uitbreiden en lees je GOED in over een product wat je wil gebruiken. Trenbolone zou ik niet gebruiken in je 2de kuur, helemaal omdat ik denk dat het veel te heftig is voor een 2de kuur als je niet precies weet wat je doet en wat je kunt verwachten. Je zegt zelf dat je wilt uitzoeken hoe je moet nakuren, zolang je die informatie niet kan dromen moet je niet beginnen. Zolang je niet weet wat je moet doen als het fout gaat ( denk aan gyno ) moet je er niet aan beginnen. Zolang je voeding niet op orde is moet je er niet aan beginnen.
Ga je goed inlezen over de volgende punten:
Voeding.
Nakuur ( wat en hoe moet ik het gebruiken )
Wat moet ik doen wanneer side effects optreden?
Kan ik alleen Trenbolone als kuur gebruiken?
Zelfs als je deze punten hebt onderzocht blijft er teveel over waar je op moet letten, buiten het feit om dat Trenbolone flink op je axis drukt en psychisch zeer zwaar kan zijn. Omdat ik bang ben dat je toch halsoverkop Trenbolone gaat gebruiken wil ik nog wat zeggen, zodat je het toch weet mocht je niet goed genoeg ingelezen hebben.
Zorg altijd voor Aromasin en Nolvadex ( of Arofixen ) in huis, mocht je onverhoed moeten stoppen met je kuur, kun je nakuren. Gebruik NOOIT Trenbolone-only. Het drukt te zwaar op je axis, en als je Tren-only doet kun je er de donder op zeggen dat je problemen met je kleine jan krijgt. Zet bij voorkeur Testosteron bij Trenbolone, en vanuit ervaring zeg ik altijd meer Test dan Tren ( 500mg om 400mg bijv. ). Zet je Test altijd 2 weken langer dan je Tren, om een eventuele dip op te vangen.
Je zegt dat je spuitjes hebt van 2ml, zijn die al gevuld met Tren, of bedoelde je dat je spuitjes hebt van 2ml inhoud LEEG? Als de Tren niet uit vials komt zou ik het niet gebruiken.
Nogmaals, lees je goed in! Er kan op zoveel vlakken van alles fout gaan waar je heel lang spijt van gaat hebben! Gebruik verstandig, met de juiste info EN HOUD ALLES ZO STERIEL MOGELIJK!
( Was het trouwens niet verboden om namen van UG Labs te posten buiten de "Echt of Nep" sectie? )