Titovgl
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Beste DBB's,
Ik noem mezelf Tito omdat ik graag m'n eerste naam niet bekend wil hebben i.v.m privè
Me stats zijn op moment 77-78kg @10-11% (Huidplooimeting) en niet zo'n Tanita meting, ben overigens 20 jaar bijna 21!
Heb er lang over na zitten denken om een eerste kuur te beginnen.
Daarbij heb ik me ook lang ingelezen over de werking, bijwerkingen, dingen waar ik rekening mee moet houden, wat het met je lichaam doet en hoe alles in z'n werking gaat.
De kuur waar ik aan zat te denken is vrij simpel
1-12 Test Enanthate 500MG p/w
1-12 Mesterolone (Proviron) 25MG p/d
1-12 HCG 500iu p/w (graag jullie mening hierover)
(Evt. Nolvadex of Arimidex bij de hand voor gyno)
Nakuur HCG 14-16 1000iu p/w
14-16 Nolvadex 40mg p/d
(Proviron wou ik nemen om oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen als vochtretentie en vet te voorkomen en meer droge spiermassa te winnen)
Enige waar ik me zorgen om maak is dat ik Acnè gevoelig ben, en ook wel geaccepteerd heb dat als het erger word tijdens de kuur.
Slik nu op moment antibiotica (Doxycycline voor acnè) het is niet extreem maar meer rode vlekjes.
De reden dat ik wil gaan kuren is omdat ik wedstrijden wil gaan doen en me allerbeste fysiek wil neerzetten voor mezelf!
+ Voor en na de kuur laat ik mijn bloedwaardes checken!
Groet,
Tito!
Ik noem mezelf Tito omdat ik graag m'n eerste naam niet bekend wil hebben i.v.m privè
Me stats zijn op moment 77-78kg @10-11% (Huidplooimeting) en niet zo'n Tanita meting, ben overigens 20 jaar bijna 21!
Heb er lang over na zitten denken om een eerste kuur te beginnen.
Daarbij heb ik me ook lang ingelezen over de werking, bijwerkingen, dingen waar ik rekening mee moet houden, wat het met je lichaam doet en hoe alles in z'n werking gaat.
De kuur waar ik aan zat te denken is vrij simpel
1-12 Test Enanthate 500MG p/w
1-12 Mesterolone (Proviron) 25MG p/d
1-12 HCG 500iu p/w (graag jullie mening hierover)
(Evt. Nolvadex of Arimidex bij de hand voor gyno)
Nakuur HCG 14-16 1000iu p/w
14-16 Nolvadex 40mg p/d
(Proviron wou ik nemen om oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen als vochtretentie en vet te voorkomen en meer droge spiermassa te winnen)
Enige waar ik me zorgen om maak is dat ik Acnè gevoelig ben, en ook wel geaccepteerd heb dat als het erger word tijdens de kuur.
Slik nu op moment antibiotica (Doxycycline voor acnè) het is niet extreem maar meer rode vlekjes.
De reden dat ik wil gaan kuren is omdat ik wedstrijden wil gaan doen en me allerbeste fysiek wil neerzetten voor mezelf!
+ Voor en na de kuur laat ik mijn bloedwaardes checken!
Groet,
Tito!
Laatst bewerkt: