MuscleMeat

Eerste Kuur verstandig?

Titovgl

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB's,

Ik noem mezelf Tito omdat ik graag m'n eerste naam niet bekend wil hebben i.v.m privè
Me stats zijn op moment 77-78kg @10-11% (Huidplooimeting) en niet zo'n Tanita meting, ben overigens 20 jaar bijna 21!
Heb er lang over na zitten denken om een eerste kuur te beginnen.
Daarbij heb ik me ook lang ingelezen over de werking, bijwerkingen, dingen waar ik rekening mee moet houden, wat het met je lichaam doet en hoe alles in z'n werking gaat.

De kuur waar ik aan zat te denken is vrij simpel
1-12 Test Enanthate 500MG p/w
1-12 Mesterolone (Proviron) 25MG p/d
1-12 HCG 500iu p/w (graag jullie mening hierover)
(Evt. Nolvadex of Arimidex bij de hand voor gyno)

Nakuur HCG 14-16 1000iu p/w
14-16 Nolvadex 40mg p/d
(Proviron wou ik nemen om oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen als vochtretentie en vet te voorkomen en meer droge spiermassa te winnen)

Enige waar ik me zorgen om maak is dat ik Acnè gevoelig ben, en ook wel geaccepteerd heb dat als het erger word tijdens de kuur.
Slik nu op moment antibiotica (Doxycycline voor acnè) het is niet extreem maar meer rode vlekjes.
De reden dat ik wil gaan kuren is omdat ik wedstrijden wil gaan doen en me allerbeste fysiek wil neerzetten voor mezelf!
+ Voor en na de kuur laat ik mijn bloedwaardes checken!

Groet,
Tito!

Laatst bewerkt:
Als jij nu al antibiotica slikt tegen je acne, bereid je dan geestelijk maar voor op een flinke acne uitbraak..

Wat is precies je vraag eigenlijk? Of het verstandig is? Je moet jezelf afvragen wat écht belangrijk is. Als jij het ver wilt schoppen als bodybuilder is kuren een noodzakelijk kwaad. Maar als jij geeft om een mooie huid, dan moet je er nooit aan beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Als jij nu al antibiotica slikt tegen je acne, bereid je dan geestelijk maar voor op een flinke acne uitbraak..

Ja, dat zeg ik het is echt niet heftig, zijn geen pukkels of echte puisten, meer rode vlekjes, ene kant maak ik me wel druk andere kant niet!

Nee ik wil dus serieus wel wedstrijden gaan doen en wil dus massa pakken voor ik me wedstrijd ga doen om een goeie plaatsing te krijgen. Als ik iets ga doen wil ik het goed doen.
Dus voor eerste kuur vroeg ik me af of dit een goed schema is voor de eerste keer!

Laatst bewerkt:
Ja, dat zeg ik het is echt niet heftig, zijn geen pukkels of echte puisten, meer rode vlekjes, ene kant maak ik me wel druk andere kant niet!

Gewoon proberen. Houd je oestrogeen in check. Eet clean, drink veel water. Douche 2x per dag en meteen na het trainen. Gebruik een antibacteriele en/of hydraterende zeep zoals Aleppo zeep. Ga NIET zonnebanken. Ten eerste ivm je antibiotica kuur, ten tweede werkt zonnebanken averechts.

En meer kun je niet doen. Ja, duimen dat je gespaard blijft.

download (4).jpg

:rolleyes:

Gewoon proberen. Houd je oestrogeen in check. Eet clean, drink veel water. Douche 2x per dag en meteen na het trainen. Gebruik een antibacteriele en/of hydraterende zeep zoals Aleppo zeep. Ga NIET zonnebanken. Ten eerste ivm je antibiotica kuur, ten tweede werkt zonnebanken averechts.

Die antibiotica kuur is als goed is met twee à drie weken klaar, kan hem evt verlengen tijdens de kuur? want het is een bacterie-remmend middel of zal dat averechts werken?
Ik hoop ook dat ik gespaard wordt!

Die antibiotica kuur is als goed is met twee à drie weken klaar, kan hem evt verlengen tijdens de kuur? want het is een bacterie-remmend middel of zal dat averechts werken?
Ik hoop ook dat ik gespaard wordt!

Ik neem aan dat het in overleg met je dokter is? Antibiotica wil je zo min mogelijk gebruiken dus doortrekken in de kuur is zeer onverstandig. Dat zal je dokter je ook vertellen.

Ik neem aan dat het in overleg met je dokter is? Antibiotica wil je zo min mogelijk gebruiken dus doortrekken in de kuur is zeer onverstandig. Dat zal je dokter je ook vertellen.

Ik zal het overleggen met hem, hij is er vrij open over en wilt me helpen met de bloedwaardes te checken en kijken of alles in orde blijft!

• Like
Waarderingen: 040B
Volgens mij is vaak douchen juist af te raden. Als je doucht, doe het dan in ieder geval niet heet. Daar droogt je huid van uit.

Als ik voor de 2e keer douche op een dag, dan doe ik dat sowieso koud.

Volgens mij is vaak douchen juist af te raden. Als je doucht, doe het dan in ieder geval niet heet. Daar droogt je huid van uit.

Als ik voor de 2e keer douche op een dag, dan doe ik dat sowieso koud.

Had jij er ook last van in de kuur? of naast de kuur zelfs?

Je hebt in ieder geval je basic research gedaan. Zie je niet veel de laatste tijd, helaas.

Gewoon in het algemeen! Je wast telkens je lichaamseigen oliën eraf.

Je hebt in ieder geval je basic research gedaan. Zie je niet veel de laatste tijd, helaas.

Ja, als je het doet moet je het goed doen, en basis kennis is wel belangrijk anders weet je absoluut niet waar je mee bezig ben!
Maar dat spreekt voor zich!

Gewoon in het algemeen! Je wast telkens je lichaamseigen oliën eraf.

Ben benieuwd of tijdens de kuur erger word of heftiger.. hoop het liefst van niet.
maar heb me gedachten er al op gezet dat het eventueel meer wordt, en dan is dat maar zo!

Ben benieuwd of tijdens de kuur erger word of heftiger.. hoop het liefst van niet.
maar heb me gedachten er al op gezet dat het eventueel meer wordt, en dan is dat maar zo!

Haha, jij weet niet waar je t over hebt man.
Doe die spulletjes nou maar weg en ga gewoon trainen.

Als hij wedstrijden gaat doen zal hij wel wat moeten zonnebanken.

Rauwe honing. Plakt als de t*ring, maar werkt super tegen acne als je 't op je huid smeert. Heeft een antibacteriele werking.

Niet die troep uit de supermarkt, maar direct van de imker.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven