XXL Nutrition

Eerste kuur (vervanging Boldenone)

Stars

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben van plan een kuurtje te gaan doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat. Hoop dat jullie kunnen helpen!

Mijn stats:
- 21 jaar oud
- Train 3 jaar 3-4x per week (daarvoor altijd al gesport)
- Heb tot nu toe alleen creatine gebruikt als "hulp"
- Doel van de kuur is groter worden(massa), droog ben ik al (wil ik wel zo houden).

Dit had ik als idee:

w1-2 Test E 500 mg/w
w3-10 Test E 250 mg/w
w1-10 Boldenone 300 mg/w
w12-13-14 Nolvadex 40-20-20/d
(Ja dit heb ik idd van iemand van het forum gepikt, maar zag er goed uit dacht ik zelf)

Maar nu wilde ik voor die Boldenone een goede vervanger en eventueel nog andere sugesties!

B.v.d!

test en eq te laag.
vervanging voor eq is afhankelijk van je doelstelling maar denk in richting van primo en deca

Deca is een betere massamaker dan Bold en Bold doet zijn werk pas goed tussen de 500-750mg. Lees je eerste ff goed in de materie...

• Topic Starter Topic Starter
Deca is een betere massamaker dan Bold en Bold doet zijn werk pas goed tussen de 500-750mg. Lees je eerste ff goed in de materie...

Heb deze eerste kuur van Big T, je zou toch zeggen dat hij er wel wat van af weet.

Maar toch soweiso bedankt voor je advies. Deca als vervanging heb ik wel aan zitten denken, maar welke hoeveelheden zou je dan adviseren?
Lezen in de materie ben ik nu aan het doen! ;)

Laatst bewerkt:
Heb deze eerste kuur van Big T, je zou toch zeggen dat hij er wel wat van af weet.

Maar toch soweiso bedankt voor je advies. Deca als vervanging heb ik wel aan zitten denken, maar welke hoeveelheden zou je dan adviseren?

sommige adviezen die hier circuleren zijn achterhaald en passe. zo ook bv. eq op 300mg p/w

test en eq te laag.
vervanging voor eq is afhankelijk van je doelstelling maar denk in richting van primo en deca

(Spier)massa is mijn grootste prioriteit, droog ben ik namelijk al wel.. Maar het trainen schiet gewoon echt niet meer op de laatste tijd. Kom niks aan, word niks groter (z.g.a).

Bread and butter (test en deca) lijkt me een aardige optie.

Hoeveel weeg je? En zit je voeding wel goed?

Wat zijn je stats bro? Dan kunnen we je helpen met een schema....

Is het dan ook niet slim om HCG te gaan gebruiken als ik Deca neem in de kuur ipv eq?

deca=bagger
primo en eq zijn uitstekende middelen die lang niet zo hard onderdrukken als die deca-shit!

als je objectief naar deca kijkt dan biedt het weinig voordelen. om enkele te noemen:
- 19 nor androgeen met t*ring lange ester
- hecht zich daar vast aan vetcellen
- super onderdrukkend

enzenz
kortom: mijdt deca en ga voor andere middelen.
just my 2 cents

Ja ik ben zelf ook niet zo'n fan van deca moet ik zeggen.

Een kuurtje met Test E en Primo een beter plan? Met nakuur Nolvadex?

Wie heeft een goed idee als nieuwe schema dan?

Hmmm voor dikke massa vind ik deca toch echt wel heel lekker. Je zegt dat je van jezelf al droog bent dus een mooie stack van Test/Deca en eventueel een kickstart met dianabol is een echte aanrader...

w1-2 Test E 500mg
w3-10 Test E 400mg
w1-9 Deca 200mg
w1-4 Dianabol 40mg

Zoiets? En dan Nolvadex nog als nakuur? Of is HCG ook wel aan te raden voor die deca?

Terug
Naar boven