AndroidHealthClinic

eerste kuur voor beginner

davidke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
9%
na lang denke en traine ga ik toch een kuur zetten.
nu denk ik er over na om winstrol te nemen, ik weet hier eigenlijk helemaal niks van hierby dus de vraag welke winstrol zou ik nemen.dit is ook door aanraden van enkel mensen.
de bedoeling van alles is om nog breder te worden en meer kracht te krijgen.
hoop dat jullie me kunne helpe

mvg

Geen, begin met eten

Ik zou het AH huismerk nemen, goedkopere varianten zoals euroshopper winstrol nemen teveel risico's met zich mee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb namelijk al voedingsschema's gedan en heb ok al testoboosters gprobeerd ma niks lijkt echt te werken by mij daarom de kuur

Mmmm, 60kilo, 1.70m ? EET?

Gewoon start kuurtje doen:
1000mg test E 1-12 week
Daarna clen als nakuur.
Ik vind het niet verstandig dat dit soort "grappen" op dit deel vh forum worden gemaakt. Als de topic strarter niet al te wijs is, of goed gelovig, gaat ie dit doen met alle gevolgen van dien. De eerste 12 weken zal 't nog wel gaan (nou ja), maar daarna...

Dit is toch geen log ?

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik toch goe eet

ik eet om

6.30u : 200gr brinta + shake whey perfection
9.30u : 2 tot 3 dubbel boterham met kipfilet van zo een 50gr per boterham+stuk fruit
12u:terug 2 tot 3 dubbel boterhammen met gewone charcuterie naar keuze van die dag+stuk fruit
14.30u:stuk fruit of iets dergelijks zoals kwark
16u:shake whey perfection + shake creatine voort traine
16.45u tot18.30
19u : avondeten wat de pt schaft + shake whey perfection + shake creatine
20.30u: droge spaghetti

dit is ook weer zelf samengesteld door mij zelf weet natuurlijk niet of het optimaal is hb dit samen gesteld door op het net te zoeken.

mss eventueel beter schema en dergelijke info over eventueel een kuur

ik denk dat ik toch goe eet

ik eet om

6.30u : 200gr brinta + shake whey perfection
9.30u : 2 tot 3 dubbel boterham met kipfilet van zo een 50gr per boterham+stuk fruit
12u:terug 2 tot 3 dubbel boterhammen met gewone charcuterie naar keuze van die dag+stuk fruit
14.30u:stuk fruit of iets dergelijks zoals kwark
16u:shake whey perfection + shake creatine voort traine
16.45u tot18.30
19u : avondeten wat de pt schaft + shake whey perfection + shake creatine
20.30u: droge spaghetti

dit is ook weer zelf samengesteld door mij zelf weet natuurlijk niet of het optimaal is hb dit samen gesteld door op het net te zoeken.

mss eventueel beter schema en dergelijke info over eventueel een kuur

dit is niets. zou alles keer 2 doen......en al die shakes ook......geen eiwit voor het slapen gaan maar koolydraten ???

Vind je het gek dat je naturel niet groeit?

Gewoon orals nemen hoor, niet luisteren naar deze malloten een voeding schema is nergens goed voor.

Hij eet droge spaghetti, die heeft geen kuur nodig maar een praatgroep lol

Laatst bewerkt:
gewoon meer eten mss wat meer vetten

iedereen kan aankomen.... als je maar wilt en eet! als je nu gaat kuren en daarna stopt wat denk je dat er gaat gebeuen? je valt terug en uiteidnelijk sta je weer op hetzelfde niveau....

Terug
Naar boven