MuscleMeat

Eerste kuur voor september

grappa

Cool Novice
Waardering
0
Na tijdje research gedaan te hebben kom ik op deze eerste kuur uit:

Week 1-12 200 deca
Week 1-12 250 test enth.
Week 1-4 30 mg Dbol
Proviron bij de hand voor gyno.

Nakuur: tijdens de kuur week 8,9,10,11 500iu hcg
Week 15 beginnen met clomid en nolva.

Stats:41 jaar(jawel) 15 jaar training (af en aan) laatste 4 jaar weer serieus bezig. 105 kilo 17% bf.

Ik twijfel nog over een frontload.
Ik zou graag jullie mening horen.

grappa zei:

Week 1-12 200 deca
Week 1-12 250 test enth.
Week 1-4 30 mg Dbol

Stats:41 jaar(jawel) 15 jaar training (af en aan) laatste 4 jaar weer serieus bezig. 105 kilo 17% bf.

Ik neem aan dat je nog nooit gekuurd heb, en groeien zal je dan zeker wel met deze kuur. Alleen je weet nog niet hoe je reageert op 1 steroide en je neemt er meteen 3.
Je praat over een frontload terwijl je al begint met 30mg d-boll per dag. Dat doet echt wel genoeg hoor...

Maargoed, je kan deze kuur proberen natuurlijk. Alleen ik zou de sus weglaten en 300/400mg deca zetten ipv 200mg. Dan kan je met dianabol beter rustig aan opbouwen in 8 dagen, kijk hoe het aanvoeld en in de gaten houden of je nergens in je lichaam pijn krijgt. Afbouwen is niet nodig. Je kan er evt. 5 of 6 weken van maken. De deca begint pas na een week of 5 echt te werken. Dan merk je pas echt meer kracht (buiten d-boll om dan).

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor je reactie.

Inderdaad is dit m,n eerste kuur.
Wat ik begrepen heb is deca en test best wel een goeie combi, dus als ik iets weg zou laten dan liever de dbol.
en dan wel een fronload wellicht.

Vind wel dat je een punt heb over de meerdere soorten roids.

Nakuur is in orde?

Greetz!

grappa zei:

Week 1-12 200 deca
Week 1-12 250 test enth.
Week 1-4 30 mg Dbol

Kuur ziet er op zich verstandig uit maat. Ik ben zelf van mening dat injects van minder dan 2500iu hcg geen effect hebben maar daar zijn intussen al 100 posts overe geweest dus dat laten we even. Maar je zal er zeker goed op gaan mits de voeding in orde is. Succes

Chemical zei:
Kuur ziet er op zich verstandig uit maat. Ik ben zelf van mening dat injects van minder dan 2500iu hcg geen effect hebben maar daar zijn intussen al 100 posts overe geweest dus dat laten we even. Maar je zal er zeker goed op gaan mits de voeding in orde is. Succes

in het genezen van testikel op erwt grootte is 2500 iu meer merkbaar ja, om atrofie en desensitizatie te voorkomen is 500 iu voldoende :)

soulreaver zei:
in het genezen van testikel op erwt grootte is 2500 iu meer merkbaar ja, om atrofie en desensitizatie te voorkomen is 500 iu voldoende :)

Jep en wilt u dat straks uw lichaam helemaal niet meer reageert op hcg dan vooral iedere week 500 iu blijven nemen

Chemical zei:
Jep en wilt u dat straks uw lichaam helemaal niet meer reageert op hcg dan vooral iedere week 500 iu blijven nemen

dat heb je vaker geroepen, maar waar baseer je dat op?? ik heb hier namelijk nergens en nooit iets over gevonden terwijl er wel voldoende aanwijzingen zijn dat grote dosissen HCG ineens voor een permanente ongevoeligheid kunnen zorgen. ik ben nog steeds van mening dat je lichaam prima zal reageren op HCG, in de praktijk krijgen patienten vaak 6 maanden lang 2500 iu per week in geval van hypogonadotrophic hypogonadism. 6 maanden reageert je lichaam er dus in elk geval op, en dat in contrast tot de 500 iu per week gedurende 4 weken in deze kuur. tenzij je duidelijk bewijs daartoe hebt denk ik niet dat je claim erg gegrond is. heb het ook voorgelegd aan een HRT arts en hij zegt ook dat het niet geval is dat je lichaam niet meer op HCG zal reageren.

offtopic: nu wordt ik helemaal gek. Hoeveel hcg moet je nu nemen?

Ik denk dat iedereen dit voor zichzelf moet bepalen. Ik heb al meerder malen aangegeven wat ik als ideaal beschouw, diverse mensen hebben dit in de praktijk met succes geprobeerd, ik heb alles onderbouwd, keer of keer me uiterste best gedaan elk detail te onderbouwen. Sommig beweren simpel iets zonder enige onderbouwing, niks, geen redenering, geen processen beschreven, helemaal niks, gewoon een bewering met daarna het commentaar dat niet de hele dag de tijd is om alles na te zoeken. Beslis voor jezelf waar je meer waarde aan hecht. Het heeft voor mij geen zin om voor de 100ste keer proberen iemand te overtuigen die bij voorbaat niet te overtuigen is. Clen zou cortisol omlaag brengen, doe een pubmed search en er komen tientallen studies die zeggen dat clen geen of enkel negatief effect op cortisol hebben. Ik kan er 15 neerzetten en dan nog is het niet waar. Mbt. HCG hetzelfde, keer op keer onderbouw ik alles, steek er tijd in, het enige antwoord de persoon in kwestie is iets wat hij niet kan onderbouwen, op geen enkele manier en daar ook niet eens de moeite voor doet. Ik ga er in elk geval geen tijd meer insteken. Als iemand iets wil weten, ze weten me te vinden, ik heb msn, mail en ben admin op b & f forum met een uitgebreide pm box, hier kan ik er maar 2 kwijt, ik ben enigzins beperkt hier dus. Maar ik ga niet keer op keer me tijd verknoeien en iemand zijn thread overhoop halen voor iemand die niet te overtuigen is. Ik heb betere dingen te doen.

combinatie van AS ziet er toch goed uit.

Terug
Naar boven