MuscleMeat

Eerste kuur voorstel

Kerel, kijkende naar je stats weet jij half niet wat totale overgave is voor deze sport. Met 80kg op 183cm al aan de aas gaan (zo pretendeer je in je OP), of er uberhaupt aan denken, is in mijn ogen veels te vroeg. Je kunt makkelijk nog 10 kg natty gainen.

Niet als je een echte ecto bent en bijv al hard hebt moeten werken om bij een lengte van 1.80 van de 60 kilo naar de 80 kilo te komen.

Beetje voorbarig om alleen naar stats te kijken als je niet weet wat iemands natuurlijke bouw is en waar hij ooit mee begonnen is jaren geleden.

wat zijn volgens jou de voordelen van tbol v dbol dan (weet zelf bijna niks over tbol) ? en dacht dat het wel of niet vasthouden van vocht grotendeels met voeding te maken heeft

Bijna al het gewicht en massa die je gaind op t-bol kan je behouden bij d-bol kan je tot 50% verliezen omdat het grotendeels vocht is ik zou nooit iemand d-bol aanraden of je moet op een heel laag VP staan.
Wel is D-bol natuurlijk wel beter voor kracht maar ik heb liever minder kans op gyno met t-bol dan wat vocht en kracht waar je misschien als eerste kuur last van je gewrichten mee kan krijgen weet natuurlijk niet of OP hier al klachten over heeft.
T-bol kost wel meer maar als je geen geld hiervoor hebt moet je gewoon niet kuren.

vind het altijd wel komisch punthoofd, er zijn tal van gasten die in ieder topic in de trant van kuurvoorstellen ed. beginnen te bashen over stats enzo. oké, terecht misschien. maar vraag me af hoe zij erbij stonden bij hun eerste kuur..

tuurlijk, je kan altijd nog natty gainen, maar wie kon dat niet toen hij voor het eerst die spuit erin zette ? volgens mij ligt dit aantal tussen de 5 en 10%.
Dat is niet voor niets. Dat geef je zelf al aan. Er moet een vorm van "dedication" zijn naar mijn mening. Als je die hebt kunnen 9 vd 10 jongens die advies krijgen (je moet het niet zien als bashen) makkelijk nog 10kg gainen zonder aas. Waarom zou je dat niet doen? De meerwaarde van aas lijkt wel een heel nieuwe rol gekregen te hebben. Het lijkt er voor mij op alsof sommigen het als een normaal supplement zien..

Ik kwam van 68/69 kg jaren terug. Ik ben natty gaan gainen tot 90 kg. Daarna...
Ben jij helemaal natty punthoofd?
...heb ik een keer Epistane gepakt. Dat werkte prima. De naweeën zijn helaas minder waardoor ik nu gewoon weer terug bij af ben..

Niet als je een echte ecto bent en bijv al hard hebt moeten werken om bij een lengte van 1.80 van de 60 kilo naar de 80 kilo te komen.

Beetje voorbarig om alleen naar stats te kijken als je niet weet wat iemands natuurlijke bouw is en waar hij ooit mee begonnen is jaren geleden.
Zie hierboven..

Laatst bewerkt:
Ik zou btw v 12-15 20mg nolva ED 12-16 20mg nolva ED maken

• Topic Starter Topic Starter
Kerel, kijkende naar je stats weet jij half niet wat totale overgave is voor deze sport. Met 80kg op 183cm al aan de aas gaan (zo pretendeer je in je OP), of er uberhaupt aan denken, is in mijn ogen veels te vroeg. Je kunt makkelijk nog 10 kg natty gainen.

Kerel je leest niet. Lezen dan pas mij citeren. En ik kom van 57 kg dus begin niet over overgave..

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

waarom geen t-bol ? denk niet dat je een vochtballon wil worden toch?

T-bol lijkt me niet zo denderend. Heb er nog over opgezocht was weinig informatie over te vinden en lees veel negatieve dingen. Misschien hou ik het ook bij test only.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Snap je, mensen trekken al conclusies door alleen naar mijn stats te kijken en hij leest ook niet eens goed. Als ie nou is gewoon leesg wat er staat dan ziet ie duidelikl dat ik nog geen datum heb geprikt en dat ik eerst nog wat natty wil gainen en mijn vp omlaag wil hebben

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Ik zou btw v 12-15 20mg nolva ED 12-16 20mg nolva ED maken

Is 3 weken niet genoeg dan? Hcg ga ik ook gebruiken, 3 weken lijkt me wel genoeg

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Wat als ik nou winny pak ipv dbol?

Dus:

1-10 wk 500 mg test-e ew
6-10 wk 40 mg winny ed

Test only op 500 mg! HCG toevoegen volgens protocol en klaar is Kees. Ik had ook wat bijwerkingen en vind het alvorens ik aan een tweede kuur begin en ga stacken toch echt wel fijn hoe ik op de basis, en in dit geval is dat de TEST E reageer.

Kerel je leest niet. Lezen dan pas mij citeren. En ik kom van 57 kg dus begin niet over overgave..
Dat staat nergens he. Dus waar zou men dat moeten lezen. Kerel.
Maar goed van je als dat echt zo is met die lengte.
Snap je, mensen trekken al conclusies door alleen naar mijn stats te kijken en hij leest ook niet eens goed. Als ie nou is gewoon leesg wat er staat dan ziet ie duidelikl dat ik nog geen datum heb geprikt en dat ik eerst nog wat natty wil gainen en mijn vp omlaag wil hebben

Je moet je niet zo aangevallen voelen knul. Het is opbouwende kritiek.
Maar verstandig dat je eerst nog even natty gaat en je vp omlaag wilt halen. Dat scheelt achteraf weer.
En als ik je dan nogmaals advies mag geven, dat wat je zelf al opperde, doe voor een eerste kuur lekker test-e.

12-15 is 4 weken ukkels. 12, 13, 14 15.

BS, ik ben in één jaar van 58kg naar 85kg gegaan.
Als je goed bulkt vanaf het moment dat je start met trainen kan je makkelijk 10kg snel gainen imo.
Je vetpercentage zal wel een stuk hoger liggen maar dat heb je er toch snel af als je ecto bent.

BS, ik ben in één jaar van 58kg naar 85kg gegaan.

Als je goed bulkt vanaf het moment dat je start met trainen kan je makkelijk 10kg snel gainen imo.

Je vetpercentage zal wel een stuk hoger liggen maar dat heb je er toch snel af als je ecto bent.

BS? Beetje domme opmerking.

Je kunt geen algemeen oordeel geven over individuen. Dat het jou gelukt is wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt. Eerst even nadenken voordat je iets BS noemt...

BS? Beetje domme opmerking.

Je kunt geen algemeen oordeel geven over individuen. Dat het jou gelukt is wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt. Eerst even nadenken voordat je iets BS noemt...

Waarom zou het geen BS zijn?
Als hij niet aankomt moet hij simpelweg meer eten, zo simpel is het.
Je kan op dit forum echt niet aankomen met "wat ik ook eet, ik kom niet aan' of dergelijke onzin.

Waarom zou het geen BS zijn?

Als hij niet aankomt moet hij simpelweg meer eten, zo simpel is het.

Je kan op dit forum echt niet aankomen met "wat ik ook eet, ik kom niet aan' of dergelijke onzin.

Even beter het topic volgen slimmerik.

Ik reageerde op het feit dat er beweerd werd dat hij nog makkelijk 10 kilo
Natty kan gainen.

Ik gaf aan dat je dat niet zomaar kunt beweren en ook naar iemands achtergrond moet kijken zoals zijn natuurlijke bouw en aanleg.

En dát noemde jij BS. En dát vind ik dus een domme opmerking.

Wat een gebash over stats hiero.
Ik zou willen dat ik eerder was begonnen...

puntje bij paaltje was 70% achteraf nog niet 'klaar' om te kuren heb ik het idee.

Terug
Naar boven