AndroidHealthClinic

Eerste kuur, wat zie ik over het hoofd?

ik zou zelfs zeggen dat je in week 4 pas moet verhogen. Anders weet je nooit of iets wel of niet werkt! Snap je? Je eerste kuur, dus moet je kijken wat voor jou werkt en wat voor een effect het heeft op je lichaam. Meerdere dingen tegelijkertijd gebruiken schiet ook niet op in je eerste kuur. Dan weet je nooit welke "stof" er heeft gewerkt! Ben je dan door de testo of door de deca aangekomen? Bij sommige mensen werkt het 1 heel goed en het andere minder namelijk. Ik ga goed op bijvoorbeeld winstrol, beter als op testo bijvoorbeeld! Terwijl testo zwaarder is. Waarom meteen zoveel nemen in de eerste weken als je met minder al super goed gaat?

ik zou zelfs zeggen dat je in week 4 pas moet verhogen. Anders weet je nooit of iets wel of niet werkt! Snap je? Je eerste kuur, dus moet je kijken wat voor jou werkt en wat voor een effect het heeft op je lichaam. Meerdere dingen tegelijkertijd gebruiken schiet ook niet op in je eerste kuur. Dan weet je nooit welke "stof" er heeft gewerkt! Ben je dan door de testo of door de deca aangekomen? Bij sommige mensen werkt het 1 heel goed en het andere minder namelijk. Ik ga goed op bijvoorbeeld winstrol, beter als op testo bijvoorbeeld! Terwijl testo zwaarder is. Waarom meteen zoveel nemen in de eerste weken als je met minder al super goed gaat?

Weet niet of testo zwaarder is, imo is het een goed middel die prima is een 1e cycle past.

Opvoeren heeft geen enkele zin, gewoon op die 500mg blijven.

Precies. Je stelt een schema samen en zeker de 1ste keren hou je je daaraan.

500mg is een mooie hoeveelheid voor een 1ste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, 500 is mooi ! maar waarom dan geen frontload ?

Kan. Zou eerder een lichte kickoff nemen met dboll/turinabol.

Ja man, doe gewoon net als iedereen want dat bevalt heel goed. En dan bedoel ik die 500mg elke week.

Ben zelf ook met mijn eerste massakuur bezig. Ook 500mg test elke week alleen ik heb een kickstart dianabol gedaan de eerste 3 a 4 weken. En ik kan je vertellen dat het zeer goed gaat! Lees bijvoorbeeld mijn log maar eens.

Frontloaden kan wel maar dat zie je niet gauw bij beginners omdat die beter wat rustiger moeten beginnen. Stel dat je slecht reageerd op test, heb jij gelijk 1 gram in je mik zitten. Dat gebeurd weinig maar het kan. Als je toch wil frontloaden ipv een kickstart met tabs dan heb je mijn zege...

Heb zelf ook eens zo`n topic geopend over frontload of kickstart,moet je maar ff zoeken want ik ken hem niet vinden.

topic starter:

Aangezien dit jou eerste kuur is zal ik geen frontload doen, want je weet niet hoe jou lichaam op anabolen reageerd. Zoals al paar dbb leden hebben gezegt
doe lekker simpel ga 10 weken voor 500mg test e. naakuur heel belangrijk doe die goed anders ga je veel kwijd raken.

succes.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, bedankt allemaal ! ik ben er uit, word gewoon 500 mg voor 10 weken lang, geen frontload. Ga eerst maar eens kijken hoe dat uitpakt ;)

succes ermee heb gewoon niks anders zinnigs meer toe te voegen

Terug
Naar boven