MuscleMeat

Eerste kuur - Winstrol

Babakmerci

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Beste mede DBB-ers,

Ik wil beginnen aan een Winstrol kuur 6 weken , 50 mg per dag tabs.
Na kuur tamoxifen 20 mg (week 7-8 ).

Stats: 1.73
KG: 73
BF: 10.2
Leeftijd 21 jaar.

Train al 4 jaar serieus, Minimaal 5 keer per week.
Voeding is in orde, ben de laatste 2 jaar maar 4 kilo aangekomen vandaar de keuze.

Doel: Ripped - In de toekomst wil ik een start maken met competitive wedstrijden omdat ik ik hier al een paar keer voor gevraagd ben.
Aangezien ik 13 jaar lang heb gevoetbald en dat niet meer doe wil ik me meer gaan focussen op bodybuilding.

9 uur ontbijt:
- 1 banaan.
- havermout met water.
- 2 eieren.
- glas half volle melk
- Thee zonder suiker

11 uur:
- 4 boterhammen ( 2 Pindakaas & 2 kipfilet )
- Handvol amandelen
- Glas water

1 uur lunch:
- rijst met kipfilet
- Kwark
- groente
- Glas Water

3 uur:
- 2 boterhammen (kalkoen filet)
- whey shake
- Cranberries zonder suiker
- Water

5 uur:
- handje vol noten
- Water

Avond eten 6:30 uur:
- Volkoren pasta met tonijn
- groenten
- Water

09:00 uur
- Appel, Banaan
- bakje nootjes
- Whey shake

11:00 uur:

- Bakje tonijn
- Water

Ik vraag mij af hoe ik het beste kan beginnen?

Mvg,
B.Merci

Laatst bewerkt:
Het beste begin je door de winstrol als kickstart te gebruiken voor test E op 500mg/week.

Met die stats kuren en 4kg aangekomen in 2 jaar? En je zegt dat je voeding in orde is?

Succes, dit is echt te belachelijk voor woorden

Zorg eerst dat je voeding in orde is. 4KG in 2 jaar is rond uit slecht.

Ik ga hier niet zeggen dat je het niet moet dan want ik heb zelf ook een winstrol only gedaan op een vrij laag lichaamsgewicht, maar wel ook met een laag vetpercentage. Het probleem is echter dat jij beweert dat je voeding op orde is, terwijl je maar 4 kilo bent aangekomen op twee jaar tijd sorry maar dan is je voeding dus niet in orde. Als je nu geen gains kan maken, gaat je dat met een kuurtje zwaar tegenvallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat 4 kg in 2 jaar slecht is daarom vraag ik om hulp toch,
Dan ga ik toch nog beter op mijn voeding letten.

Bedankt voor de reacties alsnog..

Maar kom gewoon niet snel aan dat kan toch niet iedereen heeft daar aanleg voor..
Vandaar mijn keuze voor winstrol only.

Maar kom gewoon niet snel aan dat kan toch niet iedereen heeft daar aanleg voor..

Waarom geen Test? ga je veel meer van aankomen hoor..

Voeding is goed? Post is wat je zoal eet op een dag..

Post is wat je eet? Supps? En het zijn geen magische pillen, je voeding en training moet in orde zijn wil je mooie resultaten boeken.

En wat wil je precies? Ripped? Huge mass?

9 uur ontbijt:
- 1 banaan.
- havermout met water.
- 2 eieren.
- glas half volle melk
- Thee zonder suiker

11 uur:
- Handvol amandelen
- Glas water

1 uur lunch:
- rijst met kipfilet
- Kwark
- groente
- Glas Water

3 uur:
- whey shake
- Water

5 uur:
- handje vol noten
- Water

- groenten
- Water

- Appel, Banaan
- bakje nootjes
- Whey shake

- Bakje tonijn
- Water

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Ik heb even mijn post bewerkt met wat extra info voor de gene die mij niet geloven...

Hoeveel eet je nu boven onderhoud dan?

9 uur ontbijt:
- 1 banaan.
- havermout met water.
- 2 eieren.
- glas half volle melk
- Thee zonder suiker

11 uur:
- Handvol amandelen
- Glas water

1 uur lunch:
- rijst met kipfilet
- Kwark
- groente
- Glas Water

3 uur:
- whey shake
- Water

5 uur:
- handje vol noten
- Water

- groenten
- Water

- Appel, Banaan
- bakje nootjes
- Whey shake

- Bakje tonijn
- Water

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Ik heb even mijn post bewerkt met wat extra info voor de gene die mij niet geloven...

Ziet er opzich goed uit. Maar inderaad; hoeveel zit je boven je onderhoud? Want je kan nog zo goed eten, je moet wel een overschot hebben..

Gewichtsverlies of gewichtstoename hangt uiteindelijk altijd af van dezelfde factoren: calorieën in vs. calorieën uit.
Probeer eerst eens een beeld te krijgen van hoeveel calorieën je eet op een dag, je kan nog zoveel 'clean' food eten, zolang je niet boven je onderhoud eet, zal er geen gram bijkomen. Persoonlijk gebruik ik daarvoor de app 'myfitnesspal', ik kan me nu niet meer voorstellen om een dag niet mijn eten af te wegen en mijn macro's te tracken.

Ik snap je redenering om te willen beginnen kuren, en als je echt ambities koestert die het nodig maken om AAS te gebruiken op 21 jaar, kan het een optie zijn, maar overweeg aub om het op de correcte manier te doen. Zoals Stunna al aangaf, beginnen op een 500mg test per week als eerste kuur, enkel dat, is een mooie manier om te zien hoe je reageert, goeie gains te boeken en een basis te leggen voor andere, complexere kuren met specifieke doelen. Het is een beetje een referentie.

Op deze manier ga je uiteindelijk meer problemen creeëren voor jezelf dan jezelf vooruit helpen.

Wat is je echte doel ? Want ripped is geen doel. Waar zie je jezelf hiermee in 4 jaar ? Wat voor fysiek beoog je en wat wil je er mee bereiken ? Dat zijn meestal de vragen die bepalen of je al dan niet AAS gebruikt of zou moeten overwegen.

Dit is wat ik gemiddeld eet, als het niet genoeg is moet ik natuurlijk meer gaan eten en dat ga ik dan ook doen...
maar genoeg over voeding, graag meer info over gebruik want heb hier al meer dan een jaar over nagedacht heb genoeg informatie op gedaan over de schadelijkeid ervan etc.

Dit is wat ik gemiddeld eet, als het niet genoeg is moet ik natuurlijk meer gaan eten en dat ga ik dan ook doen...
maar genoeg over voeding, graag meer info over gebruik want heb hier al meer dan een jaar over nagedacht heb genoeg informatie op gedaan over de schadelijkeid ervan etc.

Dit is belangrijker dan die wonderpillen hoor, maar als je zo eigenwijs wil zijn dan ga je het toch lekker zo doen!

Oh god, weer iemand die wilt kuren zonder zijn voeding op orde te hebben.. Ook nog eigenwijs zijn

ik heb een jonge bij mij in de sportschool net zoals jou
hij is winstrol gaan gebruiken om toch nog aan te komen na die lange tijd trainen en nu is hij nog steeds een wandelende plank met iets meer spiermassa :p (ziet er niet uit) ik raad je aan 40mg dianabol 4 weken 10 weken 500mg test

Terug
Naar boven