AndroidHealthClinic

Eerste kuur - Winstrol

Dit is wat ik gemiddeld eet, als het niet genoeg is moet ik natuurlijk meer gaan eten en dat ga ik dan ook doen...
maar genoeg over voeding, graag meer info over gebruik want heb hier al meer dan een jaar over nagedacht heb genoeg informatie op gedaan over de schadelijkeid ervan etc.

Voor meer informatie over gebruik zou je mijn logje eens door kunnen lezen, ik heb het kuurtje er inmiddels bijna op zitten, nu in de eerste week van mijn nakuur. Persoonlijk zou ik er wel voor zorgen dat je je voeding op orde hebt voordat je begint, misschien maak je wel gains tijdens je kuurtje, maar zonder goede voeding verdwijnen deze als sneeuw voor de zon als je kuur ten einde is en je simpelweg niet genoeg eet. En er lijkt me persoonlijk geen vervelender gevoel als je gains zien verdwijnen terwijl jij denkt dat je alles goed aan het doen bent..

• Topic Starter Topic Starter
Toch bedankt voor alle info :)

Winstrol gaat je geen gekke kilo's opleveren. Sterker, je zal er hoogstwaarschijnlijk alleen maar sneller last mee van je gewrichten krijgen met jouw stats.

Eet voor de gein eens 4000kcal per dag met minimaal 175gram eiwitten en de rest zo veel mogelijk uit carbs. Houd dat 3 maanden aan, gegarandeerd dat jij kilo's gaat pakken.

Als je dan nog per se wil kuren (want je komt over als een gevalletje ik lees me niet genoeg in, vraag dan om hulp maar ga het ondanks het negatieve advies toch wel doen) zou ik Tbol ipv winnie only pakken voor 6 weken en nakuren 2-3 weken met Nolvadex 20-30mg ED (meningen verschillen over nakuur). Winnie krijg je alleen maar last van je gewrichten en is wat mij betreft het geld en het kuren op zich niet waard.

Winstrol gaat je geen gekke kilo's opleveren. Sterker, je zal er hoogstwaarschijnlijk alleen maar sneller last mee van je gewrichten krijgen met jouw stats.

Eet voor de gein eens 4000kcal per dag met minimaal 175gram eiwitten en de rest zo veel mogelijk uit carbs. Houd dat 3 maanden aan, gegarandeerd dat jij kilo's gaat pakken.

Als je dan nog per se wil kuren (want je komt over als een gevalletje ik lees me niet genoeg in, vraag dan om hulp maar ga het ondanks het negatieve advies toch wel doen) zou ik Tbol ipv winnie only pakken voor 6 weken en nakuren 2-3 weken met Nolvadex 20-30mg ED (meningen verschillen over nakuur). Winnie krijg je alleen maar last van je gewrichten en is wat mij betreft het geld en het kuren op zich niet waard.

Doorgaans proberen we geen slecht advies door slecht advies te vervangen. Wanneer hij er klaar voor is, kan hij het best beginnen met test only, HCG erbij. Test is goedkoper, gezonder en het vormt DE referentie waarop al de rest gebaseerd is. Het is ook een basis voor elke deftige kuur. Kortom het ideale beginpunt voor iedereen.

Orals zijn doorgaans al geen uitstekend idee, en al helemaal niet op zichzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Gewichtsverlies of gewichtstoename hangt uiteindelijk altijd af van dezelfde factoren: calorieën in vs. calorieën uit.
Probeer eerst eens een beeld te krijgen van hoeveel calorieën je eet op een dag, je kan nog zoveel 'clean' food eten, zolang je niet boven je onderhoud eet, zal er geen gram bijkomen. Persoonlijk gebruik ik daarvoor de app 'myfitnesspal', ik kan me nu niet meer voorstellen om een dag niet mijn eten af te wegen en mijn macro's te tracken.

Ik eet gemiddeld 4500 calorieen op een dag vaak ook over de 5000 heb dit opgemeten met de app "My fitness pal" Top app trouwens ! bedankt voor de tip

Terug
Naar boven