MuscleMeat

eerste kuur

dennis070

Novice
Waardering
0
ik wil beginnen met een kuur
hallo zal me eigen even voorstellen
ik ben nieuw op het forum
ik ben dennis 29 jaar en train nu 5 jaar ik heb me voeding onder controle eet om de 2,5 uur per dag drie warme maaltijden per dag en wil nu is gaan kijken voor een kuur ik heb verschillende opties maar zo graag van jullie willen weten waar ik het meeste resultaat haal en of het een goeie combo is

ik heb ;
de eerste optie;

deca 2 ml met 250 mg/ml test wil 16 weken opbouwend wk 1 - 4 wk 2 ml deca 250mg/ml test wk 5 t/m wk 8 2 ml deca 500 mg/ml test
en dan na wk 8 weer afbouwen[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

de tweede optie;

250 mg/ml test met 1 ml boldone en oxy tablet
ook opbouwen 2 x per week 1 ml boldone 1 x per week 250mg/ml test 2 tablet oxy per dag s'morgens en voor het slapen gaan [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

de derde optie ;

super deca met sustanon 250 mg/ml

ok opbouwend 1 x per week sustanon 2 x per week deca 2 ml

en de vierde optie;

deca met cidoteston

opbouwend 2 ml deca en 1 ml cido tot week 4 daarna 2 ml deca en 2 ml cido tot week 8 daarna terug naar 2 ml deca en 1 ml cido na week 8 weer opvoeren tot week 12 daarna weer afbouwen tot week 16 en nakuren met clomit 3 a 4 weken [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit waren mij optie waar van ik resultaat heb gezien maar ik wil graag van jullie weten hoe of wat want hun kennen wel zo veel zeggen dat ze dit hebben gebruikt en zo als ik het hier lees zitten hier wel mensen op die ervaring ermee hebben of er verstand van hebben dus vandaar deze vraag.

Als 1e kuur kan ik je, 250mg TestE elke 5 dagen aanraden voor 12 weken
nakuur te beginnen 2 weken na je laatste inject.

20mg/nolvadex p/d.

eventueel een kickstart van 30mg dboll per dag.

succes

Niet opbouwen of afbouwen

• Topic Starter Topic Starter
oke dus als ik goed begrijp ken je beter gewoon om de 5 dagen test zetten en niet opbouwen raakt dan het lichaam er niet aan gewend ik dacht altijd dat je moet pieken?????????

nakuur is nolvadex beter dan clomit

en wat bedoel je met kickstart 30 mg dbol

lekker zo'n 1e kuur met 2 oxy's per dag.....:(

wrom niet gewoon 10 weekjes test e 500 mg/w, deca 400 mg/w?

oke dus als ik goed begrijp ken je beter gewoon om de 5 dagen test zetten en niet opbouwen raakt dan het lichaam er niet aan gewend ik dacht altijd dat je moet pieken?????????

nakuur is nolvadex beter dan clomit

en wat bedoel je met kickstart 30 mg dianabol

1-12: 500mg Test E /week
1-4: 30mg dboll /day

ja dat zou ook kenne.Ik weet het niet daarom vraag ik het aan jullie wat het beste uis en waar mee je het beste resultaat haalt daarom ook die 4 optie's

gewoon
1-12 250 mg test
1-10 200 mg deca
na kuur

KIJk gewoon even wat het doet dan in 1 keer zo veel te gaan gebruiken als je nog nooit gekuurd heb of je echt geen absurte doseringen te gebruiken hoor.

oke gaan we dat is kijken hoe me lichaam erop reageerd dank jullie wel allemaal voor deze wijze raadt

wat weeg je ? en bf ?
en wat is je doel ? met de kuur

mvg fuji

ik weeg nu 90 kilo en ben 1.87 lang 15.4 % en ik wil groter worden eerst. daarna droger
worden dat is me doel

primo en/of masteron geen optie?

ja zal wel kenne maar iedereen heb het over van je eeste kuur zal maar eerste beginne met deca met test en aan gezien niet weet hoe me lichaam erop reageerd ken ik dat beter doen denk ik en als dat goed gaat ken ik dan een keer een zware kuur proberen toch ?????????

Als start zou ik het dan gewoon op Test E houden.
Eventueel Primo erbij. Imo is die wat milder dan Deca en zijn de gains wat properder.

test e en dianabol :P weetje gelijk of je ook aanleg hebt voor een vochtkop te krijgen :P hahaha

nee maar idd hou het gewoon makkenlijk met test E en deca of primo

niet te gek gaan lopen doen met je eerste kuur daarmee kan je aleenmaar hard op je snuit gaan.

je stats vind ik ook niet echt kuur daverend ma ik was erger begonnen dus ik hou me bek:P

mvg fuji

Terug
Naar boven