XXL Nutrition

eerste kuur

janpan

Cool Novice
Waardering
0
hello ,
ik ben van plan een eerste kuur te volgen , maar het moet verantwoord zijn , wie kan me wat tips geven over welke producten en hoeveel ik er van moet moet gebruiken .
momenteel ben ik 1m76 en weeg 63 kg, ik zou een kilo of 10 droge spiermassa willen bijkomen , kan dat?

mvg jan

WAT!!!!

63 kg en dan gan kuren!!!?? JE BENT GEK!!

je wilt een verantwoorde kuur:

week 1-52: VOEDING
week 1-52: TRAINING

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou dit niet kunnen ik train al drie jaar ?

het is trouwens zo dat de 63 kg mijn max gewicht is , heb nog nooit zoveel gewogen als nu , ben van nature mager , daarom vond ik het wel tijd voor een eerste kuur ? is dat dan zo gek als ik moet wachten tot ik 80 weeg dan zal het nooit gebeuren denk ik

geloof me hoe zware ecto je ook bent met 1.76 is no way 63 kg je max

:slap:

/slap janpan

ik zal je maar ff uit de shit helpen dan maar.

10 kg droge massa zal in mijn ogen best moeilijk worden.

Je moet nu gaan kiezen of je voor de kilo's of voor de spieren gaat.

Als je gaat kuren met test. zal je goede gains maken maar ook enig vet aanzetten en vocht vasthouden. Maar dan kan je wel rondt de 10 kilo halen. Maar ja droge massa is het niet.

Wil je echt droog moet je voor Boldenone en Winstrol gaan. Zal nog niet met al te gekke andere dingen gaan spelen aangezien je nog beginner bent.

Dus wat je kan doen

1-10 Test Ent. 500mg P/w
10-12 Winstrol 50mg per dag

1-10 Boldenone 400 mg
6-12 Winstrol 50 mg per dag

Ga er vanuit dat je zelf wel goede nakuur kan verzinnen ?

janpan zei:
waarom zou dit niet kunnen ik train al drie jaar ?

je traind 3 jaar? of je loopt 3 jaar op de sportschool rond. gaat elke dag trainen 3 uur lang lul een half uur en doet afentoe een oefening? of train je al 3 jaar echt seriues?

maar komop 63kg en kuren? dat moet toch wel tegen de 75 a 80kg lukken ook met jouwn lengte naturel.

ook al kom je moeilijk aan, 63kg is zeker niet je max op een naturel way. Als je al 3 jaar traint en nog 63 kg bent bij 1.76 dan heb je of iets heel erg verkeerds gedaan in die 3 jaar qua voeding/training of je hebt 1 of andere afwijking.

Kijk eerst maar eens naar je voeding. die kannooit goed zijn als je 63kg bent na 3 jaar training.

Je hoeft idd niet te wachten tot je 80kg bent want dat is voor een ecto te moeilijk, maar 63kg moet toch beter kunnen zonder AS.

ok doe ik maar de vraag is who can you trust als je begrijpt wat ik bedoel

janpan zei:
ok doe ik maar de vraag is who can you trust als je begrijpt wat ik bedoel

Bro een maatje van mij is mega hardgainer is 1.84 mtr en 69 kg en gaat ook kuren want hij kan vreten wat ie wil maar het gaat echt amper.

Week 1-4: D-boll 35 mg
Week 1-10: Test enth 250 mg
Week 1-10: Deca 200 mg
Week 13-15: Nolva 50/25/25

Dit was mijn eerste kuur en heb er 12 kg mee gewonnen

Zwaarder? Dat kan.

Hallo mensen,

Ik denk dat deze man zwaarder kan worden door gewoon trainen.
Was vroeger zelf ook zo'n gratenpak ;) . 1.90 meter 63 kg.

Oplossing voor het probleem?
Eiwit.

Zelf ben ik 8 a 9 kilo aangekomen door eiwitten tot me te nemen in poedervorm het merk wat ik toen gebruikte was ALBURONE een Frans eiwit. Friesevlag mag natuurlijk ook.
Gewoon een aantal eetlepels door de melk, yoghurt of kwark. Verder goed en gezond eten (eiwit van een gekookt ei) en genoeg rusten moet je eens kijken ze vliegen erop.

Maar ook met eiwitten uitkijken niet teveel want dan hebben de nieren e.d weer te lijden.

Misschien is er een "expert"die weet hoeveel graam eiwit in poedervorm je per dag mag gebruiken. Zelf denk ik rond de 3 a 6 gram p/d?

Suc6

Max
???

hahah 3 a 6 gram poeder ??

uhm... dus je wil de overige 245 gram ofzo uit vast voedsel halen ? Neh ik haal van me 250 gram eiwitten per dag rondt de 50 a 60 gram uit poeder vorm. En dat is dan Whey

toch knap dat je 8 a 9 kilo bent aangekomen met een theelepel eiwitpoeder per dag. trouwens, als je last hebt van je nieren moet je uitkijken met te veel eiwit, maar voor gezonde nieren is welicht iets zwaarder, maar zeker geen probleem (zeker 250 gram per dag niet).

@Janpan: Hoe ziet je voedingsschema eruit ?

Ik weeg rond de 90 , vet% 13 , ben 4 cm korter dan jouw en denk nog lang niet aan kuren.

Die 63 is echt GEEN gewicht om te beginnen kuren.

janpan zei:
hello ,
ik ben van plan een eerste kuur te volgen , maar het moet verantwoord zijn , wie kan me wat tips geven over welke producten en hoeveel ik er van moet moet gebruiken .
momenteel ben ik 1m76 en weeg 63 kg, ik zou een kilo of 10 droge spiermassa willen bijkomen , kan dat?

mvg jan

Het is aan iedereen zelf om vast te stellen of zij er klaar voor zijn of niet , dat kan niemand anders voor ze beslissen en het is een beetje onbeleefd om te denken dat dat wel kan. Iemand kan zijn dieet plaatsen en zeggen hoe hij traint ed meer niet.

Post even je dieet dan kunnen we daar nog even naar kijken. Er is niets mis om gebruik te maken van hulpmiddellen als as. Maar zorg wel dat je het meeste eruit kan halen. Dat kan namelijk niet als je voeding niet in orde

Ben HEEL erg benieuwd naar je voedingsschema! Of eigenlijk niet, want ik weet wel in welke richting weer ik moet denken.

Juriaan zei:
Bro een maatje van mij is mega hardgainer is 1.84 mtr en 69 kg en gaat ook kuren want hij kan vreten wat ie wil maar het gaat echt amper.

Met alle respect Juriaan, maar dit soort verhalen gaan er bij mij niet in. Met een lengte van 1.84 moet je echt wel de 80 kg minimaal droog kunnen halen. Desnoods een schema met 5000cals per dag over 8 maaltijden verspreid per dag.

Ik woog 59 KG bij een lengte van 1.88, nu 84 KG nadat ik gewoon vrat totdat ik erbij neerviel.

MAXTOMAXIMUM zei:
Hallo mensen,

Ik denk dat deze man zwaarder kan worden door gewoon trainen.
Was vroeger zelf ook zo'n gratenpak ;) . 1.90 meter 63 kg.

Oplossing voor het probleem?
Eiwit.

Zelf ben ik 8 a 9 kilo aangekomen door eiwitten tot me te nemen in poedervorm het merk wat ik toen gebruikte was ALBURONE een Frans eiwit. Friesevlag mag natuurlijk ook.
Gewoon een aantal eetlepels door de melk, yoghurt of kwark. Verder goed en gezond eten (eiwit van een gekookt ei) en genoeg rusten moet je eens kijken ze vliegen erop.

Maar ook met eiwitten uitkijken niet teveel want dan hebben de nieren e.d weer te lijden.

Misschien is er een "expert"die weet hoeveel graam eiwit in poedervorm je per dag mag gebruiken. Zelf denk ik rond de 3 a 6 gram p/d?

Suc6

Max
???

:slap: 3 a 6 gr eiwitten extra p/d (per dag)???wordt tijd dat je je eens goed informeerd.... 3gr per kg lichaamsgewicht zal wel beter zijn, klein verschil... :D
Sorry maar als je dit niet weet vraag ik me af waarom sommigen 4x per week gaan trainen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven