XXL Nutrition

eerste kuur

janpan

Cool Novice
Waardering
0
hello ,
ik ben van plan een eerste kuur te volgen , maar het moet verantwoord zijn , wie kan me wat tips geven over welke producten en hoeveel ik er van moet moet gebruiken .
momenteel ben ik 1m76 en weeg 63 kg, ik zou een kilo of 10 droge spiermassa willen bijkomen , kan dat?

mvg jan

WAT!!!!

63 kg en dan gan kuren!!!?? JE BENT GEK!!

je wilt een verantwoorde kuur:

week 1-52: VOEDING
week 1-52: TRAINING

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou dit niet kunnen ik train al drie jaar ?

het is trouwens zo dat de 63 kg mijn max gewicht is , heb nog nooit zoveel gewogen als nu , ben van nature mager , daarom vond ik het wel tijd voor een eerste kuur ? is dat dan zo gek als ik moet wachten tot ik 80 weeg dan zal het nooit gebeuren denk ik

geloof me hoe zware ecto je ook bent met 1.76 is no way 63 kg je max

:slap:

/slap janpan

ik zal je maar ff uit de shit helpen dan maar.

10 kg droge massa zal in mijn ogen best moeilijk worden.

Je moet nu gaan kiezen of je voor de kilo's of voor de spieren gaat.

Als je gaat kuren met test. zal je goede gains maken maar ook enig vet aanzetten en vocht vasthouden. Maar dan kan je wel rondt de 10 kilo halen. Maar ja droge massa is het niet.

Wil je echt droog moet je voor Boldenone en Winstrol gaan. Zal nog niet met al te gekke andere dingen gaan spelen aangezien je nog beginner bent.

Dus wat je kan doen

1-10 Test Ent. 500mg P/w
10-12 Winstrol 50mg per dag

1-10 Boldenone 400 mg
6-12 Winstrol 50 mg per dag

Ga er vanuit dat je zelf wel goede nakuur kan verzinnen ?

janpan zei:
waarom zou dit niet kunnen ik train al drie jaar ?

je traind 3 jaar? of je loopt 3 jaar op de sportschool rond. gaat elke dag trainen 3 uur lang lul een half uur en doet afentoe een oefening? of train je al 3 jaar echt seriues?

maar komop 63kg en kuren? dat moet toch wel tegen de 75 a 80kg lukken ook met jouwn lengte naturel.