Fitness Seller

Eerste kuur

Dieterr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Normaal ging ik enkele weken terug al beginnen met mijn eerste kuur
primo en test e.
Maar aangezien ik een schouderblessure heb gehad zal ik deze pas starten binnen een 2 tal weekjes.
Ze ziet er als volgt uit:
week 1-10 test e 250 mg/ew
week 1-10 primo 300 mg/ew
( misschien ook nog winstrol starten vanaf week 8 tot 12, maar dit is nog niet zeker! )

nakuur bestaat uit nolva.

huidige stats: 1m78, 87kg, 13% fat

comments zijn altijd welkom

Laatst bewerkt:
Prima eerste kuur, hoewel ik niet weet wat je doel is.
Zou de winny echter als kickstart gebruiken.
Als je het wel aan het einde doet, neem dan arofixen als nakuur.
Nakuur zonder winny op het einde 4 weken nolva @ 20mg

Zonder kickstart ga je jezelf de eerste 4 weken van je kuur waarschijnlijk afvragen of het wel werkt en of je gear wel real is. Dan gewoon rustig wachten en jezelf niet laten verleiden ineens dubbele hoeveelheden oid te zetten omdat je er niets van merkt. Zonder kickstart duurt het gewoon lang voordat je de resultaten merkt, houd daar rekening mee.

Succes.

Test begint pas na 3 weken ong. in te slaan dus winny 30mg is mooi om de eerste 4 weken mee rond te komen.
Nolva + hcg om je mooie gains te behouden.. geen hcg... houd je minder gains over.

Nolva + hcg om je mooie gains te behouden.. geen hcg... houd je minder gains over.

Hoop dat je wel hcg oncycle bedoelt en niet samen met de nolva tijdens de nakuur.
Verder is het niet per definitie waar wat je zegt. Hcg kan goed zijn voor het herstel, maar het onderdrukt zelf ook. Daarbij zorgt het weer voor extra test en extra aromatase. Bij lichte kuurtje zou het wellicht meer kwaad dan goed kunnen doen. Of dat bij deze kuur ook het geval is laat ik aan TS over.

Denk zelf dat hij van deze kuur sowieso wel goed zal herstellen en dat hcg optioneel is, maar geen vereiste.

ja oncycle , je hebt idd gelijk met zo'n kuur over de Hcg

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties, arofixen heb ik al liggen
doel mooie droge massa bij komen... de winny als kickstart is een goed idee.

Terug
Naar boven