AndroidHealthClinic

eerste kuur...

praetorian

Cool Novice
Waardering
0
Heey luijj..

Ik ga in februari/maart beginnen met mijn eerste kuur. Ik ben 1.78 en weeg 90 kilo en heb denk ik rond de 15 % vet! eerder meer dan minder...

Week 1 t/m 10 Boldenone (400 mg)
Week 3 t/m 10 Testosteron Enanthate (400mg)
Week 11 t/m 12 Niks(ja heelemaal niks ;))
Week 13 Nolva (40 mg)
Week 14 t/m 15 Nolva (20 mg)

Dieet (6 keer eten per dag) is in orde. eiwitrijk. Ik haal me eiwitten alleen uit voeding, niet uit shakes ofzo.

GRtz

edit: Ik heb deze zomer een winstrol kuurtje gehad van 45 mg per dag van 5 weken. Niet echt eerste kuur dus maar goed...

Laatst bewerkt:
waarom begin je pas vanaf week 3 met test ent ?

ik zou gewoon volle 10 weken eruit trekken. Want bold slaat pas in op week 5 ongeveer. En als je test begint in week 3 zal het rond week 6 a 7 inslaan. Joepie 5 weken lol van je bold en Test nog minder :P ( Als ik het goed heb ) :D

Kijk begrijp dat het nog wel ff doorwerkt na je laatste inject , maar ik zou gewoon de volle 10 weken nemen voor de test.

Week 1 t/m 10 Deca (200 mg)
Week 1 t/m 10 Testosteron Enanthate (250mg)
Week 11 t/m 12
Week 13 t/m 15 Nolva (20 mg) + Clomid (50mg)

Dit lijkt me beter voor een 1e kuur.

Eventueel frontload pakken en HCG inbouwen.

wat hardgainers voorstelt lijkt me het beste, ik zou wel proberen te eindigen met een korte esther zodat je direct aan je nakuur kan starten. kijk maar eens in mijn log hoe ik dat gedaan heb.

succes
Michel

Ryu zei:
waarom begin je pas vanaf week 3 met test ent ?

ik zou gewoon volle 10 weken eruit trekken. Want bold slaat pas in op week 5 ongeveer. En als je test begint in week 3 zal het rond week 6 a 7 inslaan. Joepie 5 weken lol van je bold en Test nog minder :P ( Als ik het goed heb ) :D

Kijk begrijp dat het nog wel ff doorwerkt na je laatste inject , maar ik zou gewoon de volle 10 weken nemen voor de test.

hoe weet jij dat als "nog steeds groeiende naturel" bb-er? Is het niet handig als mensen met ervaring deze dingen zeggen als het echt zo zou zijn.

uh dus als natural mag je niks zeggen hier :P Hoop dat ik dat nu verkeerd begrijp hier.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik me hele tijd verdiept heb in AS , omdat ik wou gaan kuren. Van het kuren heb ik afgezien maar de kennis heb ik nog steeds.

Geloof me mensen die gebruiken wil nog niet altijd zeggen dat ze er de balle van af weten.

En daar heeft Ryu dan weer gelijk in.. :p

doe het liever 1/10 test en nakuren met clomid of hcg in combinatie met nolva

en nolva bij de hand in case of gyno

Als alleen de mensen hier zouden spreken die praktijk ervaring hebben met iets dergelijks zouden er een heleboel mensen de mond houden :rolleyes:

Ik vind dat als je het alleen gelezen heb of van iemand gehoord heb dat je niet met 100% zekerheid kan zeggen dat iets zo is.
Zijn dingen die in theorie perfect werken maar in praktijk minder of niet.
Is niet met alles zo maar zit een groot verschil tussen praktijk en theorie.

tokkel zei:
hoe weet jij dat als "nog steeds groeiende naturel" bb-er? Is het niet handig als mensen met ervaring deze dingen zeggen als het echt zo zou zijn.

Bullshit.

Volgens mij heeft een BigCat ook nooit gekuurd dus die zal zich ook afzijdig moeten houden?

praetorian zei:
Heey luijj..

Ik ga in februari/maart beginnen met mijn eerste kuur. Ik ben 1.78 en weeg 90 kilo en heb denk ik rond de 15 % vet! eerder meer dan minder...

Week 13 Nolva (40 mg)

Dieet (6 keer eten per dag) is in orde. eiwitrijk. Ik haal me eiwitten alleen uit voeding, niet uit shakes ofzo.

GRtz

edit: Ik heb deze zomer een winstrol kuurtje gehad van 45 mg per dag van 5 weken. Niet echt eerste kuur dus maar goed...

Ziet er op zich goed doordacht uit, en zou persoonlijk idd Bold. prefereren boven Deca. :)

Gooi er een frontload in, en trek je nakuur een weekje langer door. Dan zal je kuur er ongeveer zo uit komen te zien.

Week 1 t/m 2: 600mg Boldenone /w
Week 1 t/m 2: 750mg Test. Enth. /w
Week 3 t/m 10: 400mg Boldenone /w
Week 3 t/m 10: 500mg Test. Enth. /w
Week 13 t/m 14: 40mg Nolva /d
Week 15 t/m 16: 20mg Nolva /d

Op deze manier heb je een hele pittige 2e kuur. :thumb:

Misschien kan je overwegen wat HCG te gebruike/achter de hand te houden als je testikels gaan krimpen. 500IU per week zou afdoende moeten zijn.

tokkel zei:
Ik vind dat als je het alleen gelezen heb of van iemand gehoord heb dat je niet met 100% zekerheid kan zeggen dat iets zo is.

Oh en als je praktijk alleen gedaan hebt wel ? Vandaaaaar dat iedereen ook pcies hetzelfde reageerd op roids ?

Beetje onlogisch vind je niet ? Je kan nooit 100% zeker zijn van wat er met een ander persoon gebeurd als die kuurt. Je kan slechts een indicatie geven over hoe hij het beste iets kan doen. En dat kan door zowel gebruiker als niet gebruiker gedaan worden.

Omdat zoals ik al zei. Iedereen anders reageerd op AS

een beetje bullshit jah want waar denk je dat de theorie op is gebaseerd.? :rolleyes:

MrJ zei:
Week 1 t/m 2: 600mg Boldenone /w
Week 1 t/m 2: 750mg Test. Enth. /w
Week 3 t/m 10: 400mg Boldenone /w
Week 3 t/m 10: 500mg Test. Enth. /w

Op deze manier heb je een hele pittige 2e kuur. :thumb:

Misschien kan je overwegen wat HCG te gebruike/achter de hand te houden als je testikels gaan krimpen. 500IU per week zou afdoende moeten zijn.

persoonlijk denk ik dat dit wel erg zwaar is als '1e' kuur,

Waarom zou je met zulke hoge doseringen beginnen als je nog niet eens weet hoe je op eea reageert?

zoals ook al regelmatig op dit forum is besproken, deel ik mijn mening met velen dat je ook goede gains kan hebben met lagere doseringen.
deze kan je als je na de kuur merkt dat je ergens slecht op reageert, vervangen of evt. de dosis in een volgende kuur opschroeven..

mijn voorstel;

Week 1 t/m 10: 200mg deca /w
Week 1 t/m 5: 250mg test prop. /w
Week 6 t/m 10: 250mg Test. Enth. /w

Een goed voedingsschema bij elke kuur licht of zwaar is natuurlijk een eerste vereiste.

Tha_snake zei:
persoonlijk denk ik dat dit wel erg zwaar is als '1e' kuur,

Waarom zou je met zulke hoge doseringen beginnen als je nog niet eens weet hoe je op eea reageert?

zoals ook al regelmatig op dit forum is besproken, deel ik mijn mening met velen dat je ook goede gains kan hebben met lagere doseringen.
deze kan je als je na de kuur merkt dat je ergens slecht op reageert, vervangen of evt. de dosis in een volgende kuur opschroeven..

Tja moeilijk aangezien je beter 1 goede kuur kan nemen dan 2 minder goede.

mijn voorstel;

Week 1 t/m 10: 200mg deca /w
Week 1 t/m 5: 250mg test prop. /w
Week 6 t/m 10: 250mg Test. Enth. /w

Een goed voedingsschema bij elke kuur licht of zwaar is natuurlijk een eerste vereiste.

Test. Prop. wil je wekelijks zetten? Of bedoel je een paar x 50 a 100mg?

Dat is wel vervelend voor een eerste injectiekuur lijkt me. :)

idd, gewoon wekelijks.

je zou bij de test wel kunnen zeggen van, ik neem ipv 1x 250p/w deze 2x.

Tha_snake zei:
idd, gewoon wekelijks.

je zou bij de test wel kunnen zeggen van, ik neem ipv 1x 250p/w deze 2x.

Wekelijks heeft geen nut met Test. Prop. gezien z'n korte halfwarde tijd.

Zo heb je de eerste 2 a 3 dagen een piek gevolgd door een flinke duikeling. Dan heb je dus absoluut geen stabiele bloedwaardes wat negatief is voor de groei en alleen maar side effects in de hand zal helpen.

praetorian zei:
Heey luijj..

Week 13 Nolva (40 mg)

GRtz

overdreven kuur gezien je ervaring met a.s je weet totaal niet hoe je reageert
op een kuur en vlamt al 400mg boldenone en 400mg test in je reet :rolleyes:

Terug
Naar boven