Fitness Seller

eerste kuur...

dream warrior zei:
overdreven kuur gezien je ervaring met a.s je weet totaal niet hoe je reageert
op een kuur en vlamt al 400mg boldenone en 400mg test in je reet :rolleyes:
Die 400mg EQ valt wel mee maar ik denk idd dat hij ook goed zal gaan op 200mg deca met 250mg test

• Topic Starter Topic Starter
Het leek mij niet zo zwaar toe. Wat stel je voor om te veranderen dan?

minder bold ? of iets anders?

Grtz

deca is teveel vocht en vet en dat kan ik niet gebruiken ;) ik weet het ! ik weet niet hoe ik reageer! maar ik ken mezelf en vet en vocht vasthouden doet mijn lichaam heel makkelijk...

ScHrOeFjE zei:
Die 400mg EQ valt wel mee maar ik denk idd dat hij ook goed zal gaan op 200mg deca met 250mg test

IK denk dat die 200 deca meer onderdrukt als die 400 bold. zou gewoon lekker zo doen.

Week 1-10: Bold 300 mg
Week 1-10: Test enan 250 mg
Week 13-15: Nolva 40/20/20

Juriaan zei:
IK denk dat die 200 deca meer onderdrukt als die 400 bold. zou gewoon lekker zo doen.

Week 1-10: Bold 300 mg
Week 1-10: Test enan 250 mg
Week 13-15: Nolva 40/20/20
Ik had het meer over die 400mg testo :D ;)

Okeej! het word nu met zekerheid

1 -2 500 mg test Enanthaat
3-10 400 mg test Enanthaat
1-10 400 mg Boldenone
11-12 Niks
13-15 Nakuur...Nolva probably

Laatst bewerkt:
praetorian zei:
Okeej! het word nu met zekerheid

1 -2 500 mg test Enanthaat
3-10 500 mg test Enanthaat
1-10 400 mg Boldenone
11-12 Niks
13-15 Nakuur...Nolva probably

Als dit je eerste kuur wordt ben je niet goed snik IMO. Je kunt met lagere hoeveelheden net zoveel winnen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ik wil je alleen zeggen dat als je met zo'n hoge hoeveelheden AS begint je dadelijk steeds meer nodig hebt. Maar succes.

benny205 zei:
Als dit je eerste kuur wordt ben je niet goed snik IMO. Je kunt met lagere hoeveelheden net zoveel winnen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ik wil je alleen zeggen dat als je met zo'n hoge hoeveelheden AS begint je dadelijk steeds meer nodig hebt. Maar succes.

helemaal gelijk kerel, ts kijk naar mijn log!! meer is niet altijd beter ;)

ja maar het valt wel mee op zich! Je hoeft niet beslist meer nodig te hebben als je maar lang genoeg wacht tot je receptoren weer schoon zijn. Ik ben ook niet van plan vaak te gaan kuren dus...

Wat denken jullie dat ik hiermee ga winnen dan?

Ik ben 1:78 ben 92 kilo en train al een aantal jaren! voeding is goed en rust ook wel...

wees toch niet zo eigenwijs kerel....

als dit je eerste kuur is dan zijn mijn voorgestelde hoeveelheden meer dan zat! je hebt me log toch gezien??

vragen als wat ga ik er mee winnen zijn nog steeds not done hier kerel

Dat dacht ik al dat dat niet kon;)

Ik mag toch wel mijn visie geven over deze kuur...ik probeer niet eigenwijs te doen! je bent de eerste die me zo noemt :S maar goed...

Ik weet ook niet wat ik moet! zoveel meningen hierover! had vanmiddag alles weer ff doorgelezen en dacht toen word je ook niet veel wijzer uit...maar denk dat ik het hou op 400 mg 10 weken test en bold...

Aangezien ik de test al binnen heb hier! behalve die bold moet ik nog krijgen eind deze maand...

kerel, de bold kan je gerust wat hoger houden maar 500 mg test is echt niet nodig. mocht je nou constateren dat je niet zo goed gaat op 250 mg dan kan je toch altijd nog 500 mg zetten? en so what, dan valt het tegen, dan weet je dat voor de volgende keer vriend, geduld is een schone zaak hoe moeilijk het soms is!

ik heb per ml 100 mg test dus ik ga voor 4 ml per week! 2x per week zetten

de bold zou ik wel hoger kunnen doen maar of het beter is ik weet het niet! Vind jij dat ik daar profijt van zou hebben of denk je van doe het maar zo?

hehe, navy slaat de spijker op de kop. puntje voor navy

navy heeft karma gekregen (weet niet wat je ermee moet, maar als waardering)

navy heeft van mij ook karma gekregen

ik ga aanhouden wat hij net zei :)

die vocht met test is nog wel te overzien...daarom dacht ik ik doe het met bold...

Ik ben niet echt een voorstander van deca! maar ik zal nog ff alles overwegen en bekijken! ik ben ook niet super rijk dus ik wil het in een keer goed doen! ik kan het niet goedmaken later dit jaar...Daarom wil ik direct voor bold gaan en niet later weer vet en vocht eraf moeten trainen...

Navy zei:
10 wkn voor een eerste kuur vindt ik ook helemaal niet nodig.
En de dosis die je pakt is veel te zwaar. Zul je veel eerder nog hoger moeten gaan zitten in een volgende kuur.

Ik zou voor massa gaan (eerst lekker eens gaan groeien en dan pas aan cutten denken, dat is mijn idee)

en weer heeft navy dennis aan zijn zijde :D

praetorian zei:
die vocht met test is nog wel te overzien...daarom dacht ik ik doe het met bold...

Ik ben niet echt een voorstander van deca! maar ik zal nog ff alles overwegen en bekijken! ik ben ook niet super rijk dus ik wil het in een keer goed doen! ik kan het niet goedmaken later dit jaar...Daarom wil ik direct voor bold gaan en niet later weer vet en vocht eraf moeten trainen...
]

niet zeuren wat je moet nemen, je volgt toch je eigen kop die zegt dit en die dat wat doe je je doet wat je eerst wilde.
Mijn advies ga je toch niet opvolgen maar ik zeg doe de bold bijna halveren wat teveel werkt toch niet en bijna halveren is niet teweinig het voordeel hiervan is, dat je in sept het zelfde kuurtje kan herhalen want het kost nu iets meer dan de helft dus 2 kuren voor iets meer dan 1 prijs hahaah

gr warrior

Bold halveren? komop zeg! 200mg bold merk je nix van! :D
Deca is meer dan 2x zo sterk dan bold dan zou over1komen met 100mg deca :rolleyes:
Bold kan makkelijk op 400, ik zou echt niet minder gebruiken..anders kun je net zo goed geen bold gebruiken IMO!

Terug
Naar boven