AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milanista

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik wil mijn eerste kuur gaan gebruiken met peaktop, deca en test enth. en de laatste 4 weken winstrol.
De kuur moet 10 weken gaan duren.
Is dit een goede om mee te beginnen??

• Topic Starter Topic Starter
week 1-4 30mg d-boll per dag
week 1t/m 10 200 mg deca
week 1 t/m 10 om de 5 dagen test enth.
week 6 t/m 10 winstrol depot e.o.d 50 mg

wat zijn je doseringen test ?

zal wel ff voor hem antwoorden.
250 mg bedoelt hij
niet dat ik normaal voor anderen praat maar hij is een maatje van me :D

maar als ik ut goed zie zet je dus uiteindelijk meer test dan deca ?

hij kwam met het voorstel voor deze vier soorten a.s te combineren en toen heb ik mijn voorstel gedaan wat betreft de doseringen voor deze combi.
kijk ik heb ook al gezegt dat het mij persoonlijk iets te veel van het goede leek voor een eerste kuur om 4 soorten a.s te gebruiken dus heb alles een beetje minimaal gehouden.
kan de deca ook wel gaan verhogen maar dan word het ""vind ik"" helemaal een beetje teveel van het goede voor een eerste kuur,maargoed het is nie mijn post dus zal me er verder nie teveel in mengen:)

De nakuur word nog over nagedacht;)

Laatst bewerkt:
ja ik vind het ook beetje veel. Ik zou gewoon op 1 hooguit 2 doen.

Hey bro,

Kuurtje ziet er best goed uit hoor, maar ipv nu 4 verschillende AS te gebruiken in een eerste kuur zou ik het bij 2 , misscxhien 3 houden en de dosering wat verhogen. Deca op 300 mg per week met wat dbol erbij moet genoeg zijn, of de dbol vervangen door winstrol..Nu zul je er niet achter komen waar je lekker op gaat imo..

Grt. Rico

idd gewoon simpel houden

250mg testo
200mg deca
25mg d-boll

nakuur en je zal zien dat je daar goed op zal gaan!

dutch windmill zei:
Hey bro,

Kuurtje ziet er best goed uit hoor, maar ipv nu 4 verschillende AS te gebruiken in een eerste kuur zou ik het bij 2 , misscxhien 3 houden en de dosering wat verhogen. Deca op 300 mg per week met wat dbol erbij moet genoeg zijn, of de dbol vervangen door winstrol..Nu zul je er niet achter komen waar je lekker op gaat imo..

Grt. Rico
Ik ben van mening dat je de testo altijd hoger moet houden dan de deca ,maar goed ik weet ook dat jij weet waar je over praat :D

Milanista zei:
week 1-4 30mg d-boll per dag
week 1t/m 10 200 mg deca
week 1 t/m 10 om de 5 dagen test enth.
week 6 t/m 10 winstrol depot e.o.d 50 mg
Ik zou het houden op test-d-bol. Geen noodzaak om in je eerste kuur al 4 (!!) AAS samen te gebruiken.
1-4 d-bol 30-35mg/D
1-8 test 500 mg/7D
11-13 clomid/nolvadex 100-50mg/40-20mg

Je ziet heel vaak dat men in de eerste kuur toch veel dingen samen wil gebruiken om een zo goed mogelijke kuur te maken. Nergens voor nodig, houd het simpel, maar krachtig, groeien zal je toch wel met de juiste voeding en training.

tja ik ben nog steeds geen voorstander om beginners al aan de slag te laten gaan met test maar als je het dan toch gaat doen hou het dan op 250mg per week de rest is gewoon in orde

Allemaal bedankt voor jullie reacties.
denk dat ik het hou dbij 8 weken winstrol 50 mg om de dag en dan week 1 t.m 8 400 mg deca in de week
de nakuur ben ik nog niet over uit alleen zou deze volstaan met enkel clomid.??

ja enkel clomid maar toch zou je meer tevreden zijn met test/dbol, ach uit fouten leer je ;)

Waarom test en niet deca???
Is daar een reden voor?

Een waslijst van redenen :) Ik ga het beperkt houden en enkele verschillen geven

- invloed op libido, bij deca zal dat kapot gaan, bij test zal dat verbeteren
- invloed op gezondheid (bij test zijn er onderzoeken die aantonen dat het de gezondheid kan verbeteren, bij deca is het eerder omgekeerd
- test is een lichaamseigen, overheersend coïtus-hormoon, iedere man produceerd test, het is universeel omdat het zoveel functies (positieve) heeft in het lichaam
- test bindt aan de AR (androgen receptor) waardoor je kracht aanzienlijk toeneemt.
- test maakt agressiever, wat je toelaat harder te trainen. Het enige wat je met deca hebt is een zacht rond lichaam, met vooral veel water en vet onderhuids.
- deca heeft progesteron én oestrogeen omzetting, wat heel makkelijk gyno kan veroorzaken, test heeft enkel omzetting naar oestrogeen, wat beter te bestrijden is.
- deca is niet mild, in tegenstelling tot wat er wordt gezegd. Je hebt alle neveneffecten van een zware steroide: puisten, hoge bloeddruk, ontregeld cholesterol, sterk verminderd libido, b*ch tits, onderhuids vochtophoping, vrouwelijke vetafzetting, waterhoofd en ga zo maar door.

Test is een hormoon dat in grote mate aanwezig is in je lichaam, een basis, waardoor het voor je lichaam al jaren mogelijk is om spiermassa te vormen. Waarom zouje het nu ineens anders gaan doen?

denk dat CHEMICAL hier nog wel wat aan toe te voegen heeft:D

Big_T zei:
Een waslijst van redenen :) Ik ga het beperkt houden en enkele verschillen geven

- invloed op libido, bij deca zal dat kapot gaan, bij test zal dat verbeteren
- invloed op gezondheid (bij test zijn er onderzoeken die aantonen dat het de gezondheid kan verbeteren, bij deca is het eerder omgekeerd
- test is een lichaamseigen, overheersend coïtus-hormoon, iedere man produceerd test, het is universeel omdat het zoveel functies (positieve) heeft in het lichaam
- test bindt aan de AR (androgen receptor) waardoor je kracht aanzienlijk toeneemt.
- test maakt agressiever, wat je toelaat harder te trainen. Het enige wat je met deca hebt is een zacht rond lichaam, met vooral veel water en vet onderhuids.
- deca heeft progesteron én oestrogeen omzetting, wat heel makkelijk gyno kan veroorzaken, test heeft enkel omzetting naar oestrogeen, wat beter te bestrijden is.
- deca is niet mild, in tegenstelling tot wat er wordt gezegd. Je hebt alle neveneffecten van een zware steroide: puisten, hoge bloeddruk, ontregeld cholesterol, sterk verminderd libido, b*ch tits, onderhuids vochtophoping, vrouwelijke vetafzetting, waterhoofd en ga zo maar door.

Test is een hormoon dat in grote mate aanwezig is in je lichaam, een basis, waardoor het voor je lichaam al jaren mogelijk is om spiermassa te vormen. Waarom zouje het nu ineens anders gaan doen?

Wil je zeggen dat je met testo deze neveneffecten niet hebt ? Want ik meen dat deze lijst met punten is waarom test beter zou zijn dan deca ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven