AndroidHealthClinic

Eerste kuur

kuulbassie

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Hallo beste mensen,

ik zit er aan te denken om volgend jaar mijn eerste kuur te gaan beginnen, ik lees al een tijdje mee op dit, en ook andere fora.

Het doel van deze kuur is: Zo veilig mogelijk massa winnen.

met zo veilig mogelijk bedoel ik: algemene gezondheid, maar ook gynecomestia! aangezien ik al redelijk puffy nipples heb.

ik train op het moment 4 of 5 keer in de week in periodes van 8 weken, gevolg door een week rust.
Mijn dieet is oké tot goed, en dit is op het moment mijn grootste aandachtspunt. gemiddelde calorieën p/d: 4500 Kcal

ik train/eet/slaap nu bijna 2 jaar serieus en ben van 65 naar 85 kilo gegaan met een minimale stijging in vet percentage. zit nu schat ik rond de 9 a 10% (ik laat het volgende week meten.)

Als je verder nog vragen hebt stel ze gerust.

mijn voorstel voor mijn eerste kuur:

- Oxandrolone (Anavar) week 1 tot 5 @50mg p/d
- Testosteron enanthaat week 1 tot 10 @ 250 mg p/w
- Boldenone (Eq) week 1 tot 10 @ 500 mg p/w

voor nakuur zit ik te denken aan nolva, clomid ben ik een beetje wantrouwig voor ivm depressie symptomen.

Ik heb voor deze compounds gekozen met veiligheid (lees Gyno) in het achterhoofd, Boldenone en anavar zijn in dat opzicht beide zeer mild, Test heeft een wat hoger risico, vandaar de lagere dosering.

graag jullie mening!

(test en Boldenone niet te laag gedoseerd? en misschien 12 weken laten lopen?) en kan ik bijvoorbeeld op een maandag starten met boldenone en op vrijdag de test prikken, of gewoon alles op 1 dag??

alle kritiek/opmerkingen zijn welkom!

alvast bedankt.

ik zou voor test e op 500mg gaan zonder bold er bij, om te kijken hoe je hierop reageert (zal je sowieso hard op gaan)
stacken kan je later wel......

Heb me vaak afgevraagd hoe zinvol anavar naast test e als kickstart is. Het is natuurlijk een relatief mild middel, maar wel aardig prijzig. Als je dan toch gaat injecteren, heeft het dan niet meer zin gewoon test prop te zetten ipv anavar? Haal je volgens mij meer uit (correct me if i'm wrong).

• Topic Starter Topic Starter
hoe aanzienlijk is de kans op gyno bij test e? of is gyno altijd omkeerbaar met nolva als je er op tijd mee begint?

Heb me vaak afgevraagd hoe zinvol anavar naast test e als kickstart is. Het is natuurlijk een relatief mild middel, maar wel aardig prijzig. Als je dan toch gaat injecteren, heeft het dan niet meer zin gewoon test prop te zetten ipv anavar? Haal je volgens mij meer uit (correct me if i'm wrong).
helemaal mee eens.kickstart met test p heeft veel meer nut

hmm ja test prop is misschien ook wel een idee, maar wel er veel prikken natuurlijk..

Goede ervaring voor een eerste kuur zou ik zeggen, en het is ook maar 2 tot 4 weken dan, dus als je eod prikt muv weekend dan is het hooguit 12x prikken. Valt reuze mee in een maand toch. Ook nog beter voor je, geen orals. :)

Zou ook lekker test-p als kickstart gebruiken 200 mg in de week

wat vinden jullie van de Eq? wel ook erbij zetten of zeggen jullie test only met prop als kickstart? hoeveel risico op gyno loop ik met test p en test e ?

is het niet verstandiger gewoon door te prikken? dus ma woe vrij, zo di do. etc. in verband met stabielere bloedwaardes? wat neer komt op ongeveer 15x prikken?

test p om de dag

Zou eerder stacken met mast, bold is volgens mij minder sterk?
Correct me if im wrong

weet niet of daar veel verschil in zit. het verhoogde hongergevoel van bold spreekt me eigenlijk ook wel aan.
plus de gains van bold zijn van hoge kwaliteit en blijven ook makkelijker zitten.

voordeel van mast is weer dat het soms gyno zelfs (alhoewel tijdelijk) lijkt te verminderen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 16:33 ----------

ik denk dat het volgende misschien het beste is:

week 1 t/m 5 test prop eod 100mg
week 1 t/m 12 test e 500 mg ew
week 14 t/m 17? nakuren met nolva,

is het verstandig om nog wat voor tijdens de kuur bij de hand te houden? wat raden jullie aan? adex?

4 weken nolva op 20 mg ED (a=nakkuur)

1e 5 weken je E halveren en maak er maar 4 weken van en vanaf week 10 weer prop tot 3 dagen voor je nakuur.

ingewikkeld he :D

Danku, dus

week 1 t/m (5) test prop 100 mg eod
(eventueel 4 weken dan als de test e al goed ingekicked is als je dat uberhaupt wel voelt na test prop?)

week 1 t/m 4 test e 250 mg pw
week 5 t/m 10 test e 500 mg pw
week 10 t/m 12 test prop 100 mg eod

en dan 3 dagen na laatste prop inject nakuren met nolva?

Danku, dus

week 1 t/m (5) test prop 100 mg eod
(eventueel 4 weken dan als de test e al goed ingekicked is als je dat uberhaupt wel voelt na test prop?)

week 1 t/m 4 test e 250 mg pw
week 5 t/m 10 test e 500 mg pw
week 10 t/m 12 test prop 100 mg eod

en dan 3 dagen na laatste prop inject nakuren met nolva?
gewoon test prop op 4 weken is prima
en ja 3 dagen na laatste inject prop nakuren, 4 weken nolva 20 mg ED

Zorgt dat 'bridgen' tussen je test E en nolva niet voor een snellere daling van je test waardes ineens? Zonder die test prop vlakken die waardes geleidelijk af, maar als je dat met test prop hoog houdt keldert het ineens binnen een paar uur naar beneden, of zie ik dat verkeerd?

Terug
Naar boven