XXL Nutrition

Eerste kuur

Als ik even naar je pics keek en daarna naar deze stack

week 1 t/m (5) test prop 100 mg eod
(eventueel 4 weken dan als de test e al goed ingekicked is als je dat uberhaupt wel voelt na test prop?)

week 1 t/m 4 test e 250 mg pw
week 5 t/m 10 test e 500 mg pw
week 10 t/m 12 test prop 100 mg eod

moest ik toch wel even LACHEN.

Gwn back to basics man.

Waarom lopen k*tten met prop als eerste kuur?
Anavar vind ik best een lekker middel. Als er een inject van was zou ik em standaard runnen. Wil je toch niet voor var gaan kan je ook een winny kickstart nemen. Die 4weekjes kan je lever wel hebben hoor.

Begrijp me goed. Ik ben geen voorstander van orals. Maar ook niet tegen. Zeker als eerste kuur is et gewoon een leuke ervaring.

1-4 var/win 50/40mg pd
1-12 test e 500mg pw

Of

1-4 var/win 50/40mg pd
1-12 test e 250mg pw
1-12 bold 600mg pw

Nakuren uiteraard met nolva.

• Topic Starter Topic Starter
@ the Back: foto's zijn al wat vrij oud toen zat ik rond de 75 kilo, zit nu op 85 en wil de kuur pas volgend jaar starten zoals je had kunnen lezen.. ik hoop dan boven de 90 kilo te zitten. dan doe ik liever gelijk iets goed.. liever gelijk een goede kuur en goede gains maken terwijl alles nog vers is, dan eerst 3 halfbakken kuurtjes te doen om er alsnog achter te komen dat er veel betere manieren/middelen zijn.

maargoed.. reden om pas volgens jaar te starten is i.v.m. begin studie dit jaar en ik ga ook op mezelf wonen dus wil eerst alles voor mekaar hebben met studie/gym/eetpatroon etc.

Net als bij je foto's staat:
Ma Mei 3, 2010 11:26

nee kuren ga ik niet aan beginnen!. gewoon natuurlijk gegained...
--------------------------------------------------------------
Je kan nog makkelijk 10 kilo aankomen naturel. Believe me.

haha tja, heeft niet iedereen zoiets gezegd toen ze net begonnen ;)

je bent gewoon evil geboren :P

Terug
Naar boven