Fitness Seller

Eerste kuur

colorsone

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
78kg
Hallo allemaal, ik ben Daniel 21 jaar oud, ik train nu sinds mijn 15e en ik ben nu 21, ik zit er over te denken om een lichte kuur te doen, ik zit te denken aan 500mg test e en 200mg deca. Verder train ik daarbij 3 a 4 keer in de week. Drink ik elke dag iso-whey shake. Mijn vraag is, is dit een juiste kuur of te zwaar/te licht?

je weegt maar 76kg terwijl je al 6 jaar traint?
Kan je verzekeren dat je voeding niet goed is, en als je dit niet op orde brengt dan zullen anabolen ook niks voor je doen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik zal eerlijk zeggen dat ik een tijd geleden gestopt was, voordat ik stopte woog ik 95 kilo, heb een knie operatie gehad, waardoor ik niet meer goed kon trainen, ik ben nu weer een tijdje bezig met trainen, vandaar.

Ik ben geen expert, maar 19 kilo afvallen na een knie operatie lijkt mij wel veel .
Zeker als je die 95 naturel hebt bereikt.
Waarom ga je niet weer lekker naturel knallen tot 95.
Je weet dat je het kan :)

hallo allemaal, ik ben daniel 21 jaar oud, ik train nu sinds mijn 15e en ik ben nu 21, ik zit er over te denken om een lichte kuur te doen, ik zit te denken aan 500mg test e en 200mg deca. Verder train ik daarbij 3 a 4 keer in de week. Drink ik elke dag iso-whey shake. Mijn vraag is, is dit een juiste kuur of te zwaar/te licht?

kijk hier eens rond

Zou zeker nog ff natural doorgaan bro, ik neem aan dat jij nog genoeg kan aankomen. Als dat niet meer gaat help ik je graag verder met een kuurtje.

Als eerst thanks voor de serieuze reacties, ik twijfel zelf ook, maar iedereen met wie ik train zegt dat ik er nu inmiddels wel klaar voor ben. Kan iemand nog wel vertellen of die kuur goed is?

Als eerst thanks voor de serieuze reacties, ik twijfel zelf ook, maar iedereen met wie ik train zegt dat ik er nu inmiddels wel klaar voor ben. Kan iemand nog wel vertellen of die kuur goed is?

Pas daar mee op hé, het zijn zware medicijnen/anabolen die je in je lichaam stopt en niemand anders behalve jij weet bepaald wanneer je daarmee start. Ik zou niet omgaan met die mensen..

Of je kuurtje goed is weet ik niet, wat wil je er precies bereiken? En doe is een volledig voorstel met lengte kuur, doseringen + pct

500mg test e, 200mg deca voor 10/12 weken

laat de deca nog maar weg,en doe het als volgt
wk1-12 500mg test e p/w
wk1-15 40mg winny p/d
wk14-17 20mg nolvadex p/d

leuke beginnerskuur met goede resultaten.

Als je zijn lever na de klote wilt helpen is het geen typefout :p

Als je nog nooit gekuurd heb is 500mg test per week voor 10 a 12 weken voldoende.

15 weken winny moet een typ fout zijn! Of hij kent hem en heeft een hekel hem whaha.
(niet doen dus) 6 tot 8 weken is max

Gewoon lekker test 500 voor 10 weekjes
Nakuur met nolva

Als je 95kg naturel hebt gewogen en nu 76, dan zit dat er zo weer bij. ff paar maandjes vol trainen en je gaat zo weer richting de 90. Zet er dan een lekker kuurtje in en knal je naar de 100kg. Vind et zonde om nu een kuur te nemen.

Idd eerst weer opbouwen naar je eigen niveau voordat je eraan begint.
De kuur is wel zwaar voor een eerste kuur 500 mg test e voor 10/12 weken is voldoende, eventueel kickstart met winstrol zoals eerder is vermeld is idd ook een optie, echter zal de 15 een typefout zijn en 5 weken moeten zijn dan.

Lengte van je nakuur zou 1/3de van de kuur moeten zijn dus bij 12 weken 4 weken 20 mg per dag aanhouden en beginnen 2 weken na je laatste inject.

Ik ga binnekort waarschijnlijk beginnen, 500mg test e en 200mg deca, nakuren met nolvadex/clomid. Maar andere maat van me zegt dat ik beter trenbolone met ultra sustanon kan pakken en nakuren met hcg. Wat zeggen jullie voor mijn eerste kuur?

Kinderachtig hoor porter :(

:roflol:

Ik ga binnekort waarschijnlijk beginnen, 500mg test e en 200mg deca, nakuren met nolvadex/clomid. Maar andere maat van me zegt dat ik beter trenbolone met ultra sustanon kan pakken en nakuren met hcg. Wat zeggen jullie voor mijn eerste kuur?

Best zwaar als eerste kuur 500mg test en 200 mg deca per week.
Wat je maat opnoemt kan een leuke kuur zijn in de toekomst als je wat verder bent wat betreft kuren.
Tren is meteen 1 van de zwaarste middelen en nog onnodig, wel de hcg wekelijks zetten tijdens de kuur en daarna nakuren met arofixen als je zover bent.

Blijf er wel bij om eerst weer terug op niveau te komen voordat je met kuren begint.

Terug
Naar boven