AndroidHealthClinic

Eerste kuur

sallig

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag beste leden,

Wil aan mijn eerste kuur beginnen dacht aan:
Week 1-10 500mh test e ew
Week 1-4 winstrol ed

Info over mij zelf train al 4 jaar. Ben 174cm bij 83 kilo.
Ben begonnen als ecto van 55 kilo:D

Wil richting de 88 kilo. Sta al een tijdje op een plateau.

Dus graag op en aanmerkingen

Klinkt als een mooie eerste kuur en ik denk dat je wel wat meer dan 88 kilo weegt nadien ;)

Waarom winny en geen d-bol,ga je meer kilo's mee pakken

• Topic Starter Topic Starter
Bewust niet voor Dbol gekozen. Omdat ik geen vocht wil vasthouden.
En alleen droge massa. Met aas hou je toch vocht vast. Maar wil het graag zo min mogelijk beperken

Jeah right,ik ging jarenlang naar de mac en frituur,kwam geen gram aan!!!

Dan at je niet genoeg als je doel was "gewoon" aan te komen.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Sallig vast zijn kuur niet begint om "gewoon" aan te komen want daar heb je geen aas voor nodig.

Er is niemand die aas gebruikt met de bedoeling gewicht aan te komen zonder dat t hem interesseert waar het zit

Bewust niet voor Dbol gekozen. Omdat ik geen vocht wil vasthouden.
En alleen droge massa. Met aas hou je toch vocht vast. Maar wil het graag zo min mogelijk beperken

Goede schone voeding=bloat beperken

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 20:19 ----------

Dan at je niet genoeg als je doel was "gewoon" aan te komen.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Sallig vast zijn kuur niet begint om "gewoon" aan te komen want daar heb je geen aas voor nodig.

Er is niemand die aas gebruikt met de bedoeling gewicht aan te komen zonder dat t hem interesseert waar het zit

Wat is je definitie van gewoon???

En als je aas gebruikt weet je wel waar het zit???

Mijn bedoeling is zeker niet zomaar aan te komen. Dat lukt me ook wel zonder aas. Maar ben bang dat het alleen vocht en vet is haha

Het punt is, J4ck, dat je niks hebt aan kilo;s die niet vvm zijn.
Je kan er dus gerust vanuit gaan dat mensen met kilo's vvm bedoelen, want wie boeit het nou of ie er 5 kilo vocht bij heeft.
Netto hou je met winstrol hetzelfde of misschien wel meer over dus ik vind de keuze zo gek nog niet.

Vocht beperken met schoon eten, tja, voor de een werkt dat wel en de ander niet.
Ik heb eens mijn best gedaan en merk weinig verschil. Dan maar lekker zout blijven eten, plofkop krijg ik toch wel.

Je kan er dus gerust vanuit gaan dat mensen met kilo's vvm bedoelen, want wie boeit het nou of ie er 5 kilo vocht bij heeft.
Netto hou je met winstrol hetzelfde of misschien wel meer over dus ik vind de keuze zo gek nog niet.

Juist:D

goeie eerste

Vocht beperken met schoon eten, tja, voor de een werkt dat wel en de ander niet.
Ik heb eens mijn best gedaan en merk weinig verschil. Dan maar lekker zout blijven eten, plofkop krijg ik toch wel.

inderdaad

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 15:22 ----------

thanks

En vergeten te melden 4 weken nakuren met nolva.
2 weken na laatste inject

informatie eerste kuur

hallo,
ik ben van plan om mijn eerste kuur te zetten.
de bedoeling: wat ik hier mee wil bereiken is een strak lichaam hebben, krachtig en conditie.
ik heb op jullie forum eens gekeken en naar het schijnt is Anavar iets goed.
maar ik wil GEEN resultaat hebben zoals een man. Niet over gespierd.
kan iemand mij helpen met de juiste informatie?

grtz

Terug
Naar boven