AndroidHealthClinic

Eerste kuur!

dice

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

na lang wikken en wegen heb ik mijn eerste kuur inmiddels samengesteld en aangeschaft.

Week 1t/m8: 200mg Deca
Week 1t/m8 250mg test enth

Week 11t/m14 50mg Clomid + 20mg Nolva pd

Stats: 22jr, 1,78, 78kg BF:11%
Voeding: call: 3900 Koolhydraten: 450 Eiwitten: 220

Wat zijn jullie (welgerespecteerde) meningen c.q. ervaringen met deze kuur. Ik verwacht zelf ongeveer een kilo'tje of 8 te pakken. Ben altijd goed gegroeid op 3900 cal, maar denk dit tijdens de kuur te verhogen naar 4400 cal.
Alvast bedankt!

Leuk beginnerskuurtje waar opzich niet veel op aan te merken valt "vind ik persoonlijk"

Je zou e.v.t een frontload kunnen doen of een kickstart met d-boll maar die keus is aan je zelf:)

Misschien een idee om er hcg bij te zetten om de borrelnootjes in je broek weer tot kokosnoten te vormen :D Verder zie je vaak dat ze de test een weekje langer doortrekken i.v.m. de langere ester van de deca. Wat dit punt betreft laat ik het over aan de echte experts op dit forum :). En wat betreft je nakuur, ik zou Clomid 100/50/50/50 doen en je Nolva 40/20/20/20. Dan ben je er zeker van dat je de eerste klap goed opvangt, maar t is iets persoonlijks dus misschien kun jij het zo af.. Succes!

Ik vind 't het er netjes uitzien.
Eindelijk weer 's iemand die met een fatsoenlijk beginnerskuurtje komt :)
Je zou de test eventueel kunnen frontloaden ja.

Ik zou het zo laten. Frontloaden, Kickstarten.. niet doen. Kun je voor volgende kuurtjes mooi bewaren.

Hcg zou ik ook niet doen bij dit kuurtje.

Eet, train als een nieuwe en je zult leuke gains maken hiermee.

Jah meestal zie je niet gelijk een redelijk uitgedokterd eerste kuurvoorstel inclusief nakuur..

Dus eigenlijk heb je je eerste karma verdient :D

ziet er zeker netjes uit,

ik raad je alleen aan proviron ernaast te nemen tijdens je kuur om je vochtretentie onder controle te houden, anders ga je gegarandeerd ploffen!
en misschien je test doortrekken naar week 9!

good luck! :thumbs:

Theoretisch gezien een mooi kuurtje, praktijk zou ik niet weten :D

Succes!

inderdaad een mooi beginnerskuurtje, zie mijn log ;)

succes vriend

Ik ben nu ook bezig met mijn eerste kuur:

week 1: 400mg deca / 500 mg test enth (frontload)

week 2 t/m 9: 200 mg deca / 250mg test enth

vanaf week 12: 25dgn 20mg nolva pd / 25dgn clomid: 10dgn 100mg en 15dgn 50mg pd

Tevens begonnen met het zetten van HCG 500u/i per week

(Reden van de 9 weken is dat ik mijn spullen in 10 mg vail heb gekregen, self-made AAS)

Zit nu inmiddels in week 5: Tot nu toe 6 kg gewonnen, redelijk grote krachttoename en gelukkig (nog) weinig last van vocht.

Stats: 21jr, 1,85, 83kg BF: +/- 9%
Voeding: call: 3800 Koolhydraten: 430g Eiwitten: 220g Vetten: 100g

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
ziet er zeker netjes uit,

ik raad je alleen aan proviron ernaast te nemen tijdens je kuur om je vochtretentie onder controle te houden, anders ga je gegarandeerd ploffen!
en misschien je test doortrekken naar week 9!

good luck! :thumbs:

Bedankt voor de reacties! Zat er misshcien ook nog aan te denken om tijdens de kuur 10mg nolva pd te nemen om het vocht en eventuele gyno tegen te gaan. (ook al zal het volgens sommigen wel meevallen met deze hoeveelheden)
Heb eens gelezen dat je harder blijft als je nolva neemt tijdens de kuur. Denk idd dat ik priviron of femara erbij neem om vochtvorming tegen te gaan, al is dit laatste wel verdomd moeilijk verkrijgbaar :mad:
Wat is de beste optie? Nolva, proviron of femara tijdens de kuur

ben bezig met dezelfde kuur als jij, alleen nog kickstart dbol week 1-4 (dbol ben ik net klaar mee) vocht valt wel mee. Je ziet het wel en sommige mensen valt het op maar zo erg is het niet. En dan zit de dbol er ook nog bij, wat ook vocht vast houdt.
zelf vind ik het niet nodig, zo erg is het niet.

Net 18 ? Goed bezig kerel!

tokkel zei:
ben bezig met dezelfde kuur als jij, alleen nog kickstart dbol week 1-4 (dbol ben ik net klaar mee) vocht valt wel mee. Je ziet het wel en sommige mensen valt het op maar zo erg is het niet. En dan zit de dbol er ook nog bij, wat ook vocht vast houdt.
zelf vind ik het niet nodig, zo erg is het niet.

Netjes!

dice zei:
Hallo,

na lang wikken en wegen heb ik mijn eerste kuur inmiddels samengesteld en aangeschaft.

Week 1t/m8: 200mg Deca
Week 1t/m8 250mg test enth

Week 11t/m14 50mg Clomid + 20mg Nolva pd

Stats: 22jr, 1,78, 78kg BF:11%
Voeding: call: 3900 Koolhydraten: 450 Eiwitten: 220

Wat zijn jullie (welgerespecteerde) meningen c.q. ervaringen met deze kuur. Ik verwacht zelf ongeveer een kilo'tje of 8 te pakken. Ben altijd goed gegroeid op 3900 cal, maar denk dit tijdens de kuur te verhogen naar 4400 cal.
Alvast bedankt!

suc :) 6 met je kuur!

je kunt beter proviron , femera of arimidex tijdens je kuur nemen, en clomid en nolva tijdens je nakuur!!

proviron lijkt mij voldoende, het zal je lean gainess bevorderen, je wordt iets harder en is goed voor je igf afgifte als ik me niet vergis!

mocht je echter last van gyno krijgen zou ik nolva ernaast houden, dit is namelijk het enige wat werkt tegen gyno door deca! dit komt omdat deca progesteron is!

maar met jou doseringen is dat zeer onwaarschijnlijk!!

succes, je hebt er ook een net dieet bij zie ik, komt vast goed!:thumbs:

18 veelste jong inderdaad!

Maar zou dus wel een kickstart of frontload doen, anders merk je de 3 weken toch niet super veel.. Zonde is dat!

Ik ben vandaag ook met dezelfde kuur begonnen (250mg test + 200mg deca), alleen ben ik van plan 10 weken te gaan kuren en mijn nakuur ziet er iets anders uit.

(wel 4 weken Clomid + Nolva, maar met iets andere hoeveelheden)

Succes, en dat we maar veel mogen groeien :P

als je nou nog ff hard doortraint tot je 20-21 dan pak je nog een aantal mooie goede kilo's spiermassa. je eigen test zit nu zowat op zijn top.

Terug
Naar boven