Fitness Seller

aan een kuur willen beginnen

ook een reden waarom je in een zwaardere klasse wil gaan boksen, toen ik wedstrijden deed probeerde je zo laag mogelijk te wegen.

Bedenk goed dat als je een paar klassen omhoog gaat in en een korte tijd je ook tegenstanders van een ander formaat krijgt. Iets meer stootkracht.
en als het niet je natuurlijke gewicht is boks er dan ook niet in. tenzij je het gelijdelijk hebt opgebouwd.

ps als je wil kuren 10 weken 500 mg testo

Wat je daar schrijft klopt niet helemaal vriend. Van Deca heb ik geen plofkop gekregen. Het probleem van deca is dat het niet alleen spiermassa bouwt, maar ook vet. Een plofkop kreeg ik alleen van de Diana's. Van Test-E ga je ook wat vocht vasthouden, dat kom door de lange ester die eraan gekoppeld is.
Ik zou gewoon Test-E 500mg/week op 1 dag zetten. Bv Maandag.

net als jij zegt kreeg ik ook geen plofkop van deca zette 400mg per week
van diana hield ik wel vocht vast vooral in men boven armen

• Topic Starter Topic Starter
ook een reden waarom je in een zwaardere klasse wil gaan boksen, toen ik wedstrijden deed probeerde je zo laag mogelijk te wegen.

Bedenk goed dat als je een paar klassen omhoog gaat in en een korte tijd je ook tegenstanders van een ander formaat krijgt. Iets meer stootkracht.
en als het niet je natuurlijke gewicht is boks er dan ook niet in. tenzij je het gelijdelijk hebt opgebouwd.

ps als je wil kuren 10 weken 500 mg testo

sorry mss heb ik het niet deftig uitgelegd ik ben gestopt met competitie boxen omdat het bijna onmogelijk is met mijn werk om competitie te doen moest ik 6 dagen +- 2u trainen en in een volcontinu systeem is dit echt niet haalbaar.
de bedoeling is dan ook mijn streef gewicht te halen niet meer of minder.ik weet ook wel dat ik mijn natuurlijke limiet niet heb bereikt en als ik nu zou kuren dat het nefast is voor in de toekomst maar daar zit het hem juist ik wil nie bv 95 kg wegen en 5% vetpercentage men vooropgesteld doel is goed in mijn ogen.

Dit soort mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden...

als je niks beter kunt posten zwijg dan gewoon ok. thx

Kerel, denk gewoon na...

Zie je niet dat dit echt fout is...die stats...kom op zeg...daar kan wss nog wel 15 tot 20 kg boven op naturel.

Dit soort mensen moeten gewoon gestimuleerd (vooral door DBB) worden naturel verder te gaan.
Het is gewoon zonde als hij nu al gaat kuren.

kijk ga er gewoon van uit dat ik het toch ga doen dus in dat geval als eerste kuur 500mg test enth of 250mg en 200mg deca of 400mg en week 1 tot 4 30mg dianabol?

Zonde... Ik zal je topic voor de rest met rust laten...
Ik hoop dat je je bedenkt...
Neem een voorbeeld aan mij..ik ben 1cm korter dan jij en weeg 15kg meer...
Je kunt er echt wel meer uit halen...

Voor de rest wens ik je hoe dan ook succes met het behalen van je doelen.

@ xto kijk wil hier niet veel langer op in gaan maar met jouw stats heb jij al gekuurd en als dat het geval is op welk gewicht zat je toen?

Iceman69. Ik ben 17 jaar..ik heb echt nog niet gekuurd...

Ik ben naturel (ofcourse) van 69kg naar 90kg gegaan in 1,8 jaar ongeveer...

Succes verder!

Terug
Naar boven