MuscleMeat

Eerste kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Idee is goed. Zou de test wel wat langer doen, vind 6 wkn testE erg kort. 10-12wkn is mooi. krijgt je lijf ook de tijd om te groeien.
Als je twijfels hebt over de kwaliteit zoek dan even verder.

Oke dankje!
Ik zal de kuur inderdaad verlengen tot 10 weken, in plaats van 6.
En als nakuur dus 4 weken ed 2x10mg nolvadex

Suc6 er mee

Thnx!

Ik heb nog een vraagje.. qua lengte ben ik al uitgegroeid (ben vanaf mijn 17e al 1.85), maar ik heb het gevoel dat mijn handen nog niet helemaal uitgegroeid zijn (hoe raar het ook mag klinken..). Kunnen AAS die groei ook belemmeren of belemmeren AAS alleen de groei in lengte?

Ik heb nog een vraagje.. qua lengte ben ik al uitgegroeid (ben vanaf mijn 17e al 1.85), maar ik heb het gevoel dat mijn handen nog niet helemaal uitgegroeid zijn (hoe raar het ook mag klinken..). Kunnen AAS die groei ook belemmeren of belemmeren AAS alleen de groei in lengte?

Je bent 24 jaar. Ik denk niet dat je handen nog gaan groeien.

Heb altijd hoop gehad dat dat nog gaat gebeuren, maar inderdaad nu je het zegt klinkt het een nogal raar.

Alsnog vraag ik me puur uit interesse af of AAS ook de groei van handen en polsen kunnen beïnvloeden, kan er op internet namelijk niets over vinden.

Heb altijd hoop gehad dat dat nog gaat gebeuren, maar inderdaad nu je het zegt klinkt het een nogal raar.

Alsnog vraag ik me puur uit interesse af of AAS ook de groei van handen en polsen kunnen beïnvloeden, kan er op internet namelijk niets over vinden.

Ik meen dat hier een sticky over is..:)

Ik dacht dat groeihormonen wel invloed op de handen kunnen hebben, testosteron geeft je wellicht tijdelijk dikke handen en polsen door vochtretentie met (on)gewenste haargroei.

35 kg in 5 jaar ??

Daar kan mister10 nog een puntje aan zuigen met z'n 20 kilo in 20 jaar :o, ik ook.. daar niet van

Terug
Naar boven