MuscleMeat

eerste kuur

revidless

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
ik overweeg een kuur te starten, train zo'n 2 jaar. Mijn lengte is 1m82, weegt 75kg, vet 11%
mijn voorkeur gaat toch naar orale.

ik twijfelde tussen een winstrol only of een anavar only kuur, twee verschillende middelen, een voor kracht en een voor massa.
omdat de anavar het minst schadelijkst is zou ik voor deze gaan, maar maakt dit zoveel uit in schadelijkheid dan de winstroll only kuur?

graag had ik wat uitleg van mensen met ervaring van deze producten

TS, ga eens een normaal voedingsschema opstellen en naturel kg's gainen. Dit is lachwekkend.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
verschil tussen Enanthate 500mg en anavar (oraal) aan bijwerkingen, zit daar veel verschil op, en schadelijkheid?

ik overweeg een kuur te starten, train zo'n 2 jaar. Mijn lengte is 1m82, weegt 75kg, vet 11%
mijn voorkeur gaat toch naar orale.
ik zou dit van ana*ol.*e bestellen, is dit degelijk spul?

ik twijfelde tussen een winstrol only of een anavar only kuur, twee verschillende middelen, een voor kracht en een voor massa.
omdat de anavar het minst schadelijkst is zou ik voor deze gaan, maar maakt dit zoveel uit in schadelijkheid dan de winstroll only kuur?

graag had ik wat uitleg van mensen met ervaring van deze producten en met deze internetshop.

Waarom wil je nu al gaan kuren? Als je nu niet makkelijk meer gaint is je voeding niet in orde. Als dit tijdens je kuur nog niet in orde is dan heeft kuren ook geen zin.

Overigens voor kracht en massa zijn winny en var nou niet echt de meest geschikte spullen.

mijn voeding is in orde, heb me een maandje verdiept in aas, verschillende forums bezocht en weet er al behoorlijk wat van, maar graag deel ik en vraag raad aan personen met ervaring in dit

mijn voeding is in orde, heb me een maandje verdiept in aas, verschillende forums bezocht en weet er al behoorlijk wat van, maar graag deel ik en vraag raad aan personen met ervaring in dit

Post je voedingsschema is dan, heb het idee dat je voeding dus niet in orde is.

• Like
Waarderingen: GD88
Ik vind serieus dat dit soort topics gewoon direct gesloten zouden moeten worden zonder reactie. Net als die ecto van 60 kilo die nog niet eens traint en nu al gaat kuren. Iedereen weet dat ze het toch gaan doen, neem geen moeite om er op te reageren en reageer eens meer op serieuze topics..

ik heb me afgezet van gainers omdat dit met voeding even goed kan, ik zet hier wat is zo per dag eet.

1l magere chocomelk
1l halfvolle melk
1-2l water
5-6 sneden bruin brood
150-200g havermout
gekookt middagmaal (aandappelen,vlees en groenten)
daarnaast mijn bcaa's, creatine, multivitamine

ik heb me afgezet van gainers omdat dit met voeding even goed kan, ik zet hier wat is zo per dag eet.

1l magere chocomelk
1l halfvolle melk
1-2l water
5-6 sneden bruin brood
150-200g havermout

Is dit een grap?

Dit is echt niet genoeg. Reken je ekv eens uit. Ook niet zoveel melk nemen je bent geen baby meer. Je kunt beter gewoon voedsel nemen.

We zouden toch meer de FAQ moeten gaan aanhouden?

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

1l magere chocomelk
1l halfvolle melk
1-2l water
5-6 sneden bruin brood
150-200g havermout

:roflol: :roflol:

Oh wat raar ik kom niet aan, laat ik maar gaan kuren.

Dit is lang niet genoeg.. Verdiep je eens in goede voeding. Met een goed schema zul je nog zat gainen.

Ik vind serieus dat dit soort topics gewoon direct gesloten zouden moeten worden zonder reactie. Net als die ecto van 60 kilo die nog niet eens traint en nu al gaat kuren. Iedereen weet dat ze het toch gaan doen, neem geen moeite om er op te reageren en reageer eens meer op serieuze topics..

roep ik al jaren gaat toch niet gebeuren droom verder

:roflol: :roflol:

Oh wat raar ik kom niet aan, laat ik maar gaan kuren.

Dit is lang niet genoeg.. Verdiep je eens in goede voeding. Met een goed schema zul je nog zat gainen.

je hebt idd gelijk hoor, wat kan ik toevoegen aan mijn schema? of kan ik het best terug een gainer aan toevoegen?

• Like
Waarderingen: GD88
http://anadol.de :-)

Maar serieus geen aanbieders van AAS noemen en helemaal niet vervolgens vragen over hoe de kwaliteit is! Zie forum regels, dit is zo makkelijk te misbruiken omdat mensen sluikreclame maken. Zoek een aanbieder die je kent en geen vage website!

1l magere chocomelk
1l halfvolle melk
1-2l water
5-6 sneden bruin brood
150-200g havermout

Massive gains ofwa?

winny 50mg pd

Terug
Naar boven