XXL Nutrition

Eerste Kuur

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Hallo,

Ik zal me eerst een voorstellen hier op het forum. Ik ben Jaseytie en 21 jaar. Ik train ondertussen al zon 3,5 jaar en ik ben ''klaar'' om over te lopen naar the dark side. Gedurende mijn trainingsjaren heb ik verschillende schemas geprobeerd en ik weet nu waar ik goed op reageer. Ik zit momenteel in mijn bulk van 3900 kcal met macros op 50-30-20.

Ik heb erg veel research gedaan en ga nu dus toch de stap nemen op aas te gebruiken. Mijn eerste kuurtje zal het volgende zijn:

W1-10: Test enanthate 500mg pw
W12-15: Tamoxifen/Nolvadex 40.40.20.20

kan iemand mij een woordje geven over wat ik kan verwachten van een test e kuurtje?

Bedankt en ik wens jullie een fijne avond:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Verwachtingen sja,.. resultaten verschillen nogal. op 191cm 90kg 12% ga je met goeie voeding veel gainen lijkt me..

Wat is de reden dat je nolva niet gewoon 4 weken op 20mg neemt? 40mg is overkill imo.

kuur ziet er ook goed uit.

wat je kan verwachten ( rieeël gezien)

wat acne op rug/schouders ( ligt eraan hoe gevoelig je bent)
5-10kg er boven op.
Vocht
wat meer kracht
meer zin in trainen
beter libido

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! ik stel dit zeer op prijs. @ stunna wat betreft de nakuur weet ik nog niet zeker hoe ik het ga doen. Ik heb erg veel gelezen en de meningen zijn erover verdeeld. Mij leek het dus ''beter'' om voor 40.40.20.20 te gaan met better be safe than sorry als gedachte gang.

@new, jij ook bedankt voor je response. Betreft de acne. Is dit echt een gegeven dat je acne krijgt of valt het wel mee?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties! ik stel dit zeer op prijs. @ stunna wat betreft de nakuur weet ik nog niet zeker hoe ik het ga doen. Ik heb erg veel gelezen en de meningen zijn erover verdeeld. Mij leek het dus ''beter'' om voor 40.40.20.20 te gaan met better be safe than sorry als gedachte gang.