XXL Nutrition

Eerste Kuur

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Hallo,

Ik zal me eerst een voorstellen hier op het forum. Ik ben Jaseytie en 21 jaar. Ik train ondertussen al zon 3,5 jaar en ik ben ''klaar'' om over te lopen naar the dark side. Gedurende mijn trainingsjaren heb ik verschillende schemas geprobeerd en ik weet nu waar ik goed op reageer. Ik zit momenteel in mijn bulk van 3900 kcal met macros op 50-30-20.

Ik heb erg veel research gedaan en ga nu dus toch de stap nemen op aas te gebruiken. Mijn eerste kuurtje zal het volgende zijn:

W1-10: Test enanthate 500mg pw
W12-15: Tamoxifen/Nolvadex 40.40.20.20

kan iemand mij een woordje geven over wat ik kan verwachten van een test e kuurtje?

Bedankt en ik wens jullie een fijne avond:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Verwachtingen sja,.. resultaten verschillen nogal. op 191cm 90kg 12% ga je met goeie voeding veel gainen lijkt me..

Wat is de reden dat je nolva niet gewoon 4 weken op 20mg neemt? 40mg is overkill imo.

kuur ziet er ook goed uit.

wat je kan verwachten ( rieeël gezien)

wat acne op rug/schouders ( ligt eraan hoe gevoelig je bent)
5-10kg er boven op.
Vocht
wat meer kracht
meer zin in trainen
beter libido

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! ik stel dit zeer op prijs. @ stunna wat betreft de nakuur weet ik nog niet zeker hoe ik het ga doen. Ik heb erg veel gelezen en de meningen zijn erover verdeeld. Mij leek het dus ''beter'' om voor 40.40.20.20 te gaan met better be safe than sorry als gedachte gang.

@new, jij ook bedankt voor je response. Betreft de acne. Is dit echt een gegeven dat je acne krijgt of valt het wel mee?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties! ik stel dit zeer op prijs. @ stunna wat betreft de nakuur weet ik nog niet zeker hoe ik het ga doen. Ik heb erg veel gelezen en de meningen zijn erover verdeeld. Mij leek het dus ''beter'' om voor 40.40.20.20 te gaan met better be safe than sorry als gedachte gang.

@new, jij ook bedankt voor je response. Betreft de acne. Is dit echt een gegeven dat je acne krijgt of valt het wel mee?

Hou er wel rekening mee dat ook nolva geen snoepje is he..
4 weken op 20mg is prima.

Ga je hcg er naast laten lopen?

bij mij valt het reuze mee, mischien 20 pukkeltjes ( kleintjes) over een periode van 10 weken..
als je er gevoelig voor bent dan is het een stuk erger. maargoed dan moet je er zonder ook al last van hebben.

Ik krijg juist meer pukkels in mn nakuur :/

Ik ga geen hcg ernaast zetten. Reden? heb ik to be honest niet behalve dat ik het liefst zo min mogelijk stoffen erin wil zetten. En ik uit logica denk (test shuts down, hcg brings online) het een vreemde tegenstelling is, maar goed hier kan ik niet over oordelen want ik heb hier geen kennis in

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

bij mij valt het reuze mee, mischien 20 pukkeltjes ( kleintjes) over een periode van 10 weken..
als je er gevoelig voor bent dan is het een stuk erger. maargoed dan moet je er zonder ook al last van hebben.

Ik heb op het moment 0% acne op schouders of rug. Af en toe wat onzuiverheid dat wel dus ik hoop er weinig tot geen last van te hebben. Tijdens me kuur ga ik iniedergeval multivit pakken waar ook B5 inzit en ik ben van plan biergist er naast te zetten.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Kun je mij vertellen waarom sommige dbb'ers toch 40-40-20-20 aanraden?

Bedankt voor je hulp

Als je een zwaar overschot aan oestrogeen hebt kan Nolva op 40 nuttig zijn bij mijn weten. Aan het begin van je nakuur zul je hier geen last van hebben, vandaar de Nolva gewoon op 20 voor 4 weken.

Zou wel opteren voor HCG, 2x500 iu per week.

Hcg wel doen. Is topic over waar uitleg in staat. Nolva gewoon op 20. 40 wordt hier vrijwel nooit aangeraden.

Ik ga geen hcg ernaast zetten. Reden? heb ik to be honest niet behalve dat ik het liefst zo min mogelijk stoffen erin wil zetten. En ik uit logica denk (test shuts down, hcg brings online) het een vreemde tegenstelling is, maar goed hier kan ik niet over oordelen want ik heb hier geen kennis in

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Ik heb op het moment 0% acne op schouders of rug. Af en toe wat onzuiverheid dat wel dus ik hoop er weinig tot geen last van te hebben. Tijdens me kuur ga ik iniedergeval multivit pakken waar ook B5 inzit en ik ben van plan biergist er naast te zetten.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Kun je mij vertellen waarom sommige dbb'ers toch 40-40-20-20 aanraden?

Bedankt voor je hulp

Mikie heeft het al uitgelegd:

Als je een zwaar overschot aan oestrogeen hebt kan Nolva op 40 nuttig zijn bij mijn weten. Aan het begin van je nakuur zul je hier geen last van hebben, vandaar de Nolva gewoon op 20 voor 4 weken.

Zou wel opteren voor HCG, 2x500 iu per week.

Dankjewel! Ik zal de nolva op 20 houden.

Mocht er gyno ontstaan of effecten hiervan 10mg ED zal moeten volstaan toch?

Hoe zit het met moodswings en of depressie tijdens/na de kuur? Tips om hier mee om te gaan

Ga binnenkort ook starten met test only kuurtje maat dan wel 12 weken en een frontload in week 1

Dankjewel! Ik zal de nolva op 20 houden.

Mocht er gyno ontstaan of effecten hiervan 10mg ED zal moeten volstaan toch?

Hoe zit het met moodswings en of depressie tijdens/na de kuur? Tips om hier mee om te gaan

Valt heel erg mee. Wel weer een reden om HCG bij te zetten, je bent sneller herstelt na je kuur. Zie het zo ff heel zwart wit gezegd, als je kunt zorgen dat een boom niet omvalt hoef je 'm ook niet weer recht op te zetten. Het recht op zetten kost verdomd flink moeite dus kun je beter voorkomen dan genezen.

Zo kun je 't ook zien met HCG, als je zorgt dat je ballen niet krimpen, hoeven ze ook niet weer op formaat te komen.

Valt heel erg mee. Wel weer een reden om HCG bij te zetten, je bent sneller herstelt na je kuur. Zie het zo ff heel zwart wit gezegd, als je kunt zorgen dat een boom niet omvalt hoef je 'm ook niet weer recht op te zetten. Het recht op zetten kost verdomd flink moeite dus kun je beter voorkomen dan genezen.

Zo kun je 't ook zien met HCG, als je zorgt dat je ballen niet krimpen, hoeven ze ook niet weer op formaat te komen.

Goed gezegd!

Een maat van mij zit momenteel al in w5 en zegt nog weinig te merken. Hoe zit dit dan? Test e slaat toch in rond w4 als ik goed heb gelezen.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Nog iets. 2x pw of 1x pw. Maakt het verschil. Mijn maat die gaat zetten kan namelijk maar 1x pw

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Ga binnenkort ook starten met test only kuurtje maat dan wel 12 weken en een frontload in week 1

Ik wens je veel succes en gains toe!

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

En gyno tijdens kuur? 10mg nolva of toch arimidex aanschaffen?

Gewoon 1 keer per week zetten is prima. Ja in week 5 had je het echt al wel moeten merken.

Hoe zit het precies met gyno? Is nolvadex mee laten lopen voldoende mochten er symptomen ontstaan?

Terug
Naar boven