Fitness Seller

Eerste Kuur

Hoe zit het precies met gyno? Is nolvadex mee laten lopen voldoende mochten er symptomen ontstaan?

Ja normaal gesproken wel. Ook weer een tip, ga niet de hele dag met je tepels zitten spelen want dat is ook niet bevorderlijk. Als je maat in week 5 nog steeds geen ruk merkt zou ik, als ik hem was, toch maar eens kritisch naar m'n voeding gaan kijken. Hadden al wel een aantal kilo's bij op moeten zitten, of hij inject zonnebloemolie ipv gear, dat kan ook. Kracht is wel heel persoonsgebonden en zie ik dan ook niet als referentie of je gear z'n werk doet.

• Topic Starter Topic Starter
Eerste dosis zit er in. Ging verbazend simpel. Nu wel een beetje ''pijn'' alsof er een blauwe plek op me glute zit.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Ja normaal gesproken wel. Ook weer een tip, ga niet de hele dag met je tepels zitten spelen want dat is ook niet bevorderlijk. Als je maat in week 5 nog steeds geen ruk merkt zou ik, als ik hem was, toch maar eens kritisch naar m'n voeding gaan kijken. Hadden al wel een aantal kilo's bij op moeten zitten, of hij inject zonnebloemolie ipv gear, dat kan ook. Kracht is wel heel persoonsgebonden en zie ik dan ook niet als referentie of je gear z'n werk doet.

Mijn maat zit bij de commandos. 5 dagen per week dus intern, verschrikkelijke cardio oefeningen en killing trainingen en dus weinig momenten om te feeden. Ik denk dat het hier veel mee te maken heeft. Hij is echter wel al 3,0kg gegained vertelde die net. Dit is lijkt me wel een goed gemiddelde?

Eerste dosis zit er in. Ging verbazend simpel. Nu wel een beetje ''pijn'' alsof er een blauwe plek op me glute zit.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Mijn maat zit bij de commandos. 5 dagen per week dus intern, verschrikkelijke cardio oefeningen en killing trainingen en dus weinig momenten om te feeden. Ik denk dat het hier veel mee te maken heeft. Hij is echter wel al 3,0kg gegained vertelde die net. Dit is lijkt me wel een goed gemiddelde?

En dan aan de aas... dit slaat echt nergens op, KCT is infanterie heeft niks te maken met KT en als je doel KT is zou je daar weg moeten gaan. Valt gewoon niet te combineren

En dan aan de aas... dit slaat echt nergens op, KCT is infanterie heeft niks te maken met KT en als je doel KT is zou je daar weg moeten gaan. Valt gewoon niet te combineren

Tja.. Wat kan ik hierop zeggen. 1. Hij moet het zelf weten en 2. je zult je verbazen over hoeveel mensen in de army aan de aas zitten;)

Verkijk je je op bro. 3/4 van de Mariniers/KCT'ers ( jaja, die 2 nooit vergelijken, ik weet het :P ) zit volgens mij aan de AAS. Ik ken er iig een 3-tal die allemaal gebruiken, al is het alleen al om flink te herstellen. Sommige zijn ook gewoon echt wel buff, 1.80 bij 93 kg en dan 8 % ofzo, geen kleine jongens dus.

Ben benieuwd wat je kuurtje je gaat brengen en hoe je het vind.

Verkijk je je op bro. 3/4 van de Mariniers/KCT'ers ( jaja, die 2 nooit vergelijken, ik weet het :P ) zit volgens mij aan de AAS. Ik ken er iig een 3-tal die allemaal gebruiken, al is het alleen al om flink te herstellen. Sommige zijn ook gewoon echt wel buff, 1.80 bij 93 kg en dan 8 % ofzo, geen kleine jongens dus.

Precies!, mooi gezegd

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Ben benieuwd wat je kuurtje je gaat brengen en hoe je het vind.

Dankjewel! Ik ben ook zeer benieuwd en heb zin om te gaan knallen

Tja.. Wat kan ik hierop zeggen. 1. Hij moet het zelf weten en 2. je zult je verbazen over hoeveel mensen in de army aan de aas zitten;)

Ken er genoeg idd, maar als je bij een infanterie eenheid zit vind ik het toch wel te gek worden. Laat staan het KCT. Het is een eigen keuzen alleen denk ik dat je dan beter bij logistiek kunt gaan ;). Behoud je het teminste nog een beetje

---------- Toegevoegd om 03:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:01 ----------

Visstick boys denken nergens anders aan dan beachboy figuur ken er ook wel een paar van ;P

2e inject zit er in.

Heb een erg pijnvolle week achter de rug gepaard met zwellingen op me onderrug, gevalletje virgin muscle of allergische reactie. Anyways, toch gister inject 2 erin. Vandaag dus weer pijn maar goed hier zal ik door heen moeten zetten.

Zit nu in week 3. Zaterdag is het tijd voor de 4e inject. Ik merk nog maar weinig van de gear to be honest (misschien verwacht ik ook te veel). Wel ben ik na het einde van de eerste week 2kg aangekomen en dit ook na het einde van de tweede week. 4kg in totaal nu dus. Maandag weeg ik me weer.

Het zou nu toch wel ongeveer moeten gaan inslaan of niet?

Zaterdag de 4e erin gegaan. Ging niet echt fantastisch me vriendin had een bloedvat geraakt en bij het uitrekken van de naald kwam er dus wat bloed mee. Nu dus een blauwe plek.

Gister borst getraind en ik was niet kapot te krijgen heb uiteindelijk het volgende gedaan voor borst:

5 sets incline bp
5 sets machine press
4x max dips
4x incline db en de laatste set een dropset
4x incline flyes
--------------------------

Ik werd gewoon niet moe en had nog langer door kunnen gaan maar ben uit verstand maar gestopt. Is dit het dus? de test die inkickt?

Qua massa gains merk ik nog weinig

Zelf ook bezig met 500 pw en moet zeggen dat ik ook vooral merk dat mijn kracht maar niet op lijkt te gaan

Benieuwd

tumblr_mi7arqhgNc1qkaczro6_250.gif

Terug
Naar boven