Fitness Seller

Eerste kuur

jeandubois

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Gegroet

Ben nieuw op het forum maar niet echt nieuw in bodybuilding. Ik train nu al een 5 tal jaar 3-4 maal per week. Ik ben 1m78 en weeg 82 kilo. Vetpercentage heb ik geen idee van maar buikspieren zijn goed zichtbaar. Jullie raden al wel welke vraag er gaat komen...

Ik beuk nu al een jaar tegen een platform aan en ik geraak er niet over, elke Weider Principe geprobeerd, elk dieet geprobeerd... Misschien is er wel vooruitgang maar ik merk deze in elk geval niet.

Ik wil dus een starten met een kuur, en na veel lezen op het forum zit ik met twee vraagjes:

1. Ik heb nu al diep inhammen en dunner wordend haar vooraan, ik word dus kaal. Iedereen in de familie is rete kaal dus... Ik wil wel spiermassa bijwinnen maar niet in een versneld kalingsproces terechtkomen! Winstrol wordt in de Hairpharma rubriek dan ook afgeraden en Deca aan geraden.

2. Probleem nummer twee, ik woon thuis en vind het gedoe met die injectienaalden iets te omslachtig. Vader is hoofdinspecteur bij de politie. Broer is bezig met zijn politie-opleiding. Geen goed idee om me wat liggen te injecteren op men kamer terwijl er twee 'flikken' in huis rondlopen. Ik zou dan ook graag beginnen met AS in capsule vorm.

Ik wil dus een AS dat niet leid tot haaruitval en oraal in te nemen is. Is dit een utopie? Of bestaat het werkelijk? Jullie raad graag?

Dianabol 5 a 6 weken

25mg of 30mg per dag.

jeandubois zei:
Gegroet

Ben nieuw op het forum maar niet echt nieuw in bodybuilding. Ik train nu al een 5 tal jaar 3-4 maal per week. Ik ben 1m78 en weeg 82 kilo. Vetpercentage heb ik geen idee van maar buikspieren zijn goed zichtbaar. Jullie raden al wel welke vraag er gaat komen...

Ik beuk nu al een jaar tegen een platform aan en ik geraak er niet over, elke Weider Principe geprobeerd, elk dieet geprobeerd... Misschien is er wel vooruitgang maar ik merk deze in elk geval niet.

Ik wil dus een starten met een kuur, en na veel lezen op het forum zit ik met twee vraagjes:

1. Ik heb nu al diep inhammen en dunner wordend haar vooraan, ik word dus kaal. Iedereen in de familie is rete kaal dus... Ik wil wel spiermassa bijwinnen maar niet in een versneld kalingsproces terechtkomen! Winstrol wordt in de Hairpharma rubriek dan ook afgeraden en Deca aan geraden.

2. Probleem nummer twee, ik woon thuis en vind het gedoe met die injectienaalden iets te omslachtig. Vader is hoofdinspecteur bij de politie. Broer is bezig met zijn politie-opleiding. Geen goed idee om me wat liggen te injecteren op men kamer terwijl er twee 'flikken' in huis rondlopen. Ik zou dan ook graag beginnen met AS in capsule vorm.

Ik wil dus een AS dat niet leid tot haaruitval en oraal in te nemen is. Is dit een utopie? Of bestaat het werkelijk? Jullie raad graag?
Je zou toch ook injecties in badkamer (eventueel wc) kunnen zetten... :)

ik zou ook voor dianabol gaan , als je geen winstrol wil nemen ivb met versnelde kaalheid zoals je zei..
En als je injecties zet zou ik er wel alle tijd voor nemen en niet in de plee gaan injecteren :p
want het is toch wel iets wat goed moet gebeuren

6 weken constante dosis van 25mg zal effectief voor je zijn.
nakuur niet vergeten. naar mijn mening voldoet een doosje clomid van 24 tabs a 50mg als nakuur.

Waarom geen winstrol? Is de kaalheid echt zo erg bij gebruik ervan?

wat als je pa of broer je pilletjes vindt? en denk je niet dat ze het merken als jij lekker aan de as zit en opeens een stuk groter wordt als het is zijn ze daar bij de politie ook niet helemaal dom.
En dan nog er is altijd wel een moment of plek dat je kan injecteren zijn je pa en broer altijd thuis dan en is je broer zo'n maten naaier dan? lekkere broer anders.
ik zou toch gewoon aan de injects gaan, want ik weet zeker dat 70% van de gebruikers hier die thuis wonen niet graag met een naald in hun donder gezien worden (waaronder ik) maar er is een tijd en een plaats voor alles naar mijn inzicht

Ik zou niet perse voor orale AAS willen gaan. :)

So what, gebruik van AS zonder voorschrift is niet verboden in Nederland. :cool:

snap wat je bedoelt
ga a.u.b niet zomaar in de wc spuiten
het is je eerste kuur en het is niet zomaar een spuitje plaatsen
zeker niet in de wc met de angst dat je betrapt wordt
ga je van trillen en dat wil je niet
vraag even aan de grote jongens in de sportschool hoe het moet en leg je probleem voor als het goede kerels zijn dan weten ze wel een oplossing.
zit er altijd wel 1 bij die je wil helpen
onthou dat je je vader en broer schaad als ze je betrapen is toch hun beroep
groetjes stefan

als je bang bent dat je hun beroep schaadt moet je er gewoon helemaal niet aankomen naar mijn idee.
Veel mensen zeggen vaak ik ga maar 1 kuurtje gebruiken en dan niet meer maar dat gaat voor heel veel mensen niet op die merken de voordelen en nemen er nog 1 en nog 1 en nog 1 en ga zo maar door. En aangezien jij dat ook kan zijn lijkt het mij niet erg gezond om dan altijd aan de tabs te gaan. Dus of je zorgt ervoor dat je toch op 1 of andere manier aan de injects kan gaan of je doet het gewoon helemaal niet ivm je gezondheid

helemaal mee eens... denk er goed over na

en kies hopelijk dan toch voor injects als je slim bent.

succes

Injects zijn niet zo moeilijk.. je kunt overal zetten.

Neem een vriend of trainingsmaat in vertrouwen en zet bij hem thuis. Of misschien is d'r een open cultuur over in je sportschool en mag je daar zetten.

Idd, láten zetten, kies toch maar voor injects tenslotte levert dat nog altijd safer en beter resultaat op.

Deca/test misschien, Deca/dbol.

Nolva tijdens de kuur ipv proviron ivm nog eens extra DHT.

Maar, de kwestie... wat maakt het uit volgens mij is het privé gebruik van anabole steroiden niet strafbaar, enkel het dealen er in en denk je dat het hun niet op gaat vallen wanneer je opeens kilos gaint, een plofkop krijgt en wat extra pukkels?

Ik weet zeker dat mijn ouwe in een dergelijke situatie een oogje toe zou knijpen :o

• Topic Starter Topic Starter
pampam zei:
als je bang bent dat je hun beroep schaadt moet je er gewoon helemaal niet aankomen naar mijn idee.
Veel mensen zeggen vaak ik ga maar 1 kuurtje gebruiken en dan niet meer maar dat gaat voor heel veel mensen niet op die merken de voordelen en nemen er nog 1 en nog 1 en nog 1 en ga zo maar door. En aangezien jij dat ook kan zijn lijkt het mij niet erg gezond om dan altijd aan de tabs te gaan. Dus of je zorgt ervoor dat je toch op 1 of andere manier aan de injects kan gaan of je doet het gewoon helemaal niet ivm je gezondheid

Dus injects zijn op de één of andere manier gezonder als tabs? Welke vrklaring is er hiervoor? In vorige posts kreeg ik de raad om dianabol te proberen. Is dit in jouw opinie ongezonder als bijvoorbeeld deca?

Tabs zijn zo gemodificeerd dat ze bij het passeren van de lever deels de werkzame stof in het bloed kunnen brengen. Testosteron als je dat zou innemen(oraal) wordt voor bijna 100% afgebroken in de lever.

Je kunt het zo zien. De stof die je naar binnen gooit is dusdanig zwaar voor de lever dat hij het niet voor elkaar krijgt om het ineens af te breken. Leverbelastend dus. Kijk 1-2x per jaar een paar weekjes tabs krijg je echt geen last van. Maar vaak met tabs kuren is je lever definitief beschadigen.

Dit is dus de reden dat injects minder belastend zijn voor je lever dan tabs. Injects hebben de 'first-pass' bij de lever niet omdat ze rechtstreeks geinjecteerd worden en dus direct aan het bloed wordt vrijgegeven. Uiteindelijk wordt het wel in je lever afgebroken maar daar heeft je lever geen problemen mee.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt gasten voor deze nuttige info. Ben er nog altijd niet helemaal uit of kuren echt iets voor mij is, toch nog is even dit en andere fora doornemen.

Thx

Terug
Naar boven