Fitness Seller

Eerste kuur

jeandubois

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Gegroet

Ben nieuw op het forum maar niet echt nieuw in bodybuilding. Ik train nu al een 5 tal jaar 3-4 maal per week. Ik ben 1m78 en weeg 82 kilo. Vetpercentage heb ik geen idee van maar buikspieren zijn goed zichtbaar. Jullie raden al wel welke vraag er gaat komen...

Ik beuk nu al een jaar tegen een platform aan en ik geraak er niet over, elke Weider Principe geprobeerd, elk dieet geprobeerd... Misschien is er wel vooruitgang maar ik merk deze in elk geval niet.

Ik wil dus een starten met een kuur, en na veel lezen op het forum zit ik met twee vraagjes:

1. Ik heb nu al diep inhammen en dunner wordend haar vooraan, ik word dus kaal. Iedereen in de familie is rete kaal dus... Ik wil wel spiermassa bijwinnen maar niet in een versneld kalingsproces terechtkomen! Winstrol wordt in de Hairpharma rubriek dan ook afgeraden en Deca aan geraden.

2. Probleem nummer twee, ik woon thuis en vind het gedoe met die injectienaalden iets te omslachtig. Vader is hoofdinspecteur bij de politie. Broer is bezig met zijn politie-opleiding. Geen goed idee om me wat liggen te injecteren op men kamer terwijl er twee 'flikken' in huis rondlopen. Ik zou dan ook graag beginnen met AS in capsule vorm.

Ik wil dus een AS dat niet leid tot haaruitval en oraal in te nemen is. Is dit een utopie? Of bestaat het werkelijk? Jullie raad graag?

Dianabol 5 a 6 weken

25mg of 30mg per dag.

jeandubois zei:
Gegroet

Ben nieuw op het forum maar niet echt nieuw in bodybuilding. Ik train nu al een 5 tal jaar 3-4 maal per week. Ik ben 1m78 en weeg 82 kilo. Vetpercentage heb ik geen idee van maar buikspieren zijn goed zichtbaar. Jullie raden al wel welke vraag er gaat komen...

Ik beuk nu al een jaar tegen een platform aan en ik geraak er niet over, elke Weider Principe geprobeerd, elk dieet geprobeerd... Misschien is er wel vooruitgang maar ik merk deze in elk geval niet.