AndroidHealthClinic

Eerste kuur.

1984DVO

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Hoi,

Ik ben nieuw hier dus als ik iets fout doe of iets op een verkeerde plaats zet hoor ik het graag.

Ik wil over 2 weken aan mijn eerste kuur gaan beginnen.
Test 500mg en nakuur nolvadex.
Is dat goed voor de eerste keer?

Heb al redelijk wat er over gelezen en over sommige vragen nog niet echt een goed antwoord op.

Kun je wel gewoon cardio blijven doen tijdens de kuur.
Lees dat het vetpercentage rond de 16% het beste is.
Nu zit ik daar boven namelijk 20%
Maar hoe hard ik ook train train nu 10 jaar en 3 jaar echt serieus.
Maar kom niet onder de 20%
Op de sportschool zeggen ze dat het ook te maken heeft met mijn vochtpercentage die is bij mij maar 52%

als je je eigen VP niet in de hand hebt mis kennis van voeding die je voor het kuren toch beter wel kan hebben.

en boven de 15% kuren is ook iets wat vaak afgeraden wordt.

Je bent duidelijke nog miet toe om aan aas te beginnen.
Lees je eerst eens in zodat je geen vragen meer hebt.

Voordat je daar mee begint, moet je eerst zorgen dat je je voeding op orde hebt zodat je eerst naar een procent of 12 komt naturel.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie info.
Zal mijn voedingsschema even laten zien.

5.30/5.45 uur 1 whey perfection met water en 40gram Brinta.
6.30 uur 2 keer speltbrood met kalkoenfilet.
9.00 uur 1 keer speltbrood met kalkoenfilet 150 gram gebakke kipfilet.
11.00 uur 150 gram tonijn uit water.
13.00 uur 3 keer speltbrood met kalkoenfilet.
15.00 uur 250 gram magere kwark 15.30 uur trainen ongeveer 1,5 uur.
Na training whey perfection shake.
Half uur na de training avond eten.
Das verschillend de ene dag macaroni of reist met kip ongeveer 150 gram gemengd met sperziebonen.
Ander keer aardappelen 150 gram met vlees en groenten 150 gram
Voor het slapen gaan nog 250 gram magere kwark.

Dingen die verandert moeten worden hoor ik graag.

Bedankt voor jullie info. Zal mijn voedingsschema even laten zien. 5.30/5.45 uur 1 whey perfection met water en 40gram Brinta. 6.30 uur 2 keer speltbrood met kalkoenfilet. 9.00 uur 1 keer speltbrood met kalkoenfilet 150 gram gebakke kipfilet. 11.00 uur 150 gram tonijn uit water. 13.00 uur 3 keer speltbrood met kalkoenfilet. 15.00 uur 250 gram magere kwark 15.30 uur trainen ongeveer 1,5 uur. Na training whey perfection shake. Half uur na de training avond eten. Das verschillend de ene dag macaroni of reist met kip ongeveer 150 gram gemengd met sperziebonen. Ander keer aardappelen 150 gram met vlees en groenten 150 gram Voor het slapen gaan nog 250 gram magere kwark. Dingen die verandert moeten worden hoor ik graag.
Jeetje, wat een boel brood. Begin eens met het vervangen van de broodmaaltijd om 13:00 met een (volkoren)rijstmaaltijd. Maar wat weeg je? Is je stofwisseling niet gewoon vertraagd omdat je veel te weinig eet?

Jeetje, wat een boel brood. Begin eens met het vervangen van de broodmaaltijd om 13:00 met een (volkoren)rijstmaaltijd. Maar wat weeg je? Is je stofwisseling niet gewoon vertraagd omdat je veel te weinig eet?

Ik woog maandag 83,5 kilo.
Ik ga je advies volgen en om 13.00uur rijst eten.
Zover ik weet is mijn stofwisseling niet vertraagd.

Ik woog maandag 83,5 kilo. Ik ga je advies volgen en om 13.00uur rijst eten. Zover ik weet is mijn stofwisseling niet vertraagd.
Ik zou ook eens in de voedingssectie verder advies vragen over je voeding. Zorg dat je precies weet wat je binnen krijgt aan calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten. Als je dat allemaal op orde hebt en je gaat ietsje onder onderhoud eten, dan ga je vast en zeker zakken in vp. En als je vp onder een acceptabele grens is dan kun je een kuur doen om weer schone massa op te bouwen. Je voorstel van 500mg test en een nakuur van Nolvadex is prima, maar ik zou dus nog even wachten tot je je voeding onder controle hebt.

ben ook een brood mens, zou niet zonder kunnen :p

ben ook een brood mens, zou niet zonder kunnen :p
Ik ook eigenlijk, maar ik probeer het tot een minimum te beperken.
Moet eerlijk bekennen dat ik na het lezen van dit topic wel meteen een spelt broodje heb gekocht :D. Ik zit nu een paar spelt bammetjes met tonijn naar binnen te werken :meal:.

Niks mis met brood :D

Je bent duidelijke nog miet toe om aan aas te beginnen.
Lees je eerst eens in zodat je geen vragen meer hebt.

Voordat je daar mee begint, moet je eerst zorgen dat je je voeding op orde hebt zodat je eerst naar een procent of 12 komt naturel.

vetpercentage is imo nutteloos boven 10% het is leuk om te weten ja maar de spiegel is belangrijker,je moet wel je voeding op orde hebben

Brood is prima zolang je bloeddruk door de hoeveelheid zout niet teveel stijgt en je geen gluten etc allergieën hebt. Ga Eens bijhouden wat je binnenkrijgt aan totaal kcal, eiwit, vet en carbs. Ga daar dan 300-500 onder zitten en dan val je heus wel af.

Vp imo (soms) overrated.
Is maar net wat je doel is.Ken genoeg van die strongman gasten die een misselijk
vp hebben en verschrikkelijk sterk zijn, zich rot kuuren constant de spiegel niet boeiend vinden.
Is maar net wat je doel is.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Ik ook eigenlijk, maar ik probeer het tot een minimum te beperken.
Moet eerlijk bekennen dat ik na het lezen van dit topic wel meteen een spelt broodje heb gekocht :D. Ik zit nu een paar spelt bammetjes met tonijn naar binnen te werken :meal:.

Zat net te denken, wat op brood te doen.
Ik ga ook voor de tonijn,,, thx :p

Brood is prima zolang je bloeddruk door de hoeveelheid zout niet teveel stijgt en je geen gluten etc allergieën hebt. Ga Eens bijhouden wat je binnenkrijgt aan totaal kcal, eiwit, vet en carbs. Ga daar dan 300-500 onder zitten en dan val je heus wel af.

Het speltbrood zijn geen zout in wel meer eiwitten en koolhydraten meer als normaal brood.
Vandaar het speltbrood was even wennen maar smaakt goed.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Ik zou ook eens in de voedingssectie verder advies vragen over je voeding. Zorg dat je precies weet wat je binnen krijgt aan calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten. Als je dat allemaal op orde hebt en je gaat ietsje onder onderhoud eten, dan ga je vast en zeker zakken in vp. En als je vp onder een acceptabele grens is dan kun je een kuur doen om weer schone massa op te bouwen. Je voorstel van 500mg test en een nakuur van Nolvadex is prima, maar ik zou dus nog even wachten tot je je voeding onder controle hebt.

Heb inderdaad besloten om nog even te wachten en mijn voeding aan te passen.
Bedankt voor je advies.

Terug
Naar boven