AndroidHealthClinic

Eerste kuur

  • Topic starter Nass
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 1K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Nass

Novice
Lid geworden
18 dec 2020
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
Dag mede bodybuilders

Graag had ik jullie ervaringen en mening willen weten ivm wat een vriend best als beginnerkuur kan gebruiken. Hij zou graag wat droger komen en zijn spieren er meer laten uitkomen? Maybe winstrol only of test only? Of iets anders? Zijn stats: 1m82 BF: 21%

Alvast bedankt
 
Dag mede bodybuilders

Graag had ik jullie ervaringen en mening willen weten ivm wat een vriend best als beginnerkuur kan gebruiken. Hij zou graag wat droger komen en zijn spieren er meer laten uitkomen? Maybe winstrol only of test only? Of iets anders? Zijn stats: 1m82 BF: 21%

Alvast bedankt
Als het zijn eerste kuur is zou ik hem eerst naturel laten cutten naar 8-10% en daarna test only.
 
  • Like
Waarderingen: Nass
en jij bent stiekem die vriend of?
 
en jij bent stiekem die vriend of?
Nee ik ben al bezig met een kuur. Het is echt voor een vriend dat ik het vraag. Zie ook dat je al een lange tijd lid bent mss kun jij helpen met wat hij kan nemen
 
Nee ik ben al bezig met een kuur. Het is echt voor een vriend dat ik het vraag. Zie ook dat je al een lange tijd lid bent mss kun jij helpen met wat hij kan nemen
Ja ...wat voor advies kan je daarop geven hij heeft best hoog bf% dus ik zou zeggen eerst naturel proberen cutten. En dan gewoon test-e only. Vind het gewoon ook beetje vaag dat komen vragen voor een vriend. Mensen die zich bezig willen houden met AS kunnen beter zelf eerst wat inlezen en zo nodig informeren ipv. gewoon een vriend op een random forum een vraag laten stellen "wat zou hij kunnen nemen" AS heeft wel degelijk serieuse effecten op je lichaam en is niet een potje creatine.
 
  • Like
Waarderingen: Nass
Nee ik ben al bezig met een kuur. Het is echt voor een vriend dat ik het vraag. Zie ook dat je al een lange tijd lid bent mss kun jij helpen met wat hij kan nemen

het juiste advies is al gegeven, als je dat niet begrijpt waarom kuur je zelf dan?
 
Back
Naar boven