XXL Nutrition

Eerste kuur

Mooi verwoord ook weer, stront en vocht hahaha.

Ts is waarschijnlijk net 2 weken bezig, zou die structureel 1kg pw afvallen is die eind vd zomer shredded en wie dat gelooft zal waars ook nog in sinterklaas geloven.

Beetj stront en vocht wat eruit komt, over 2 weken halveert het en moet ie blij zijn als ie 0.5kg pw gemiddeld afvalt. Wat overigens nog steeds enorm is als men dit over x weken doortrekt.
Ik zou het niet zo omschrijven maar dat verwacht ik ook.

Eerlijk gezegd vind ik 1600kcals ook veel te laag dat gaat hij niet lang volhouden. Afvallen vanaf 25% ook geen middelen voor nodig. Als je voeding in orde is dan gaat het snel genoeg..!

1600 kcal ga je echt veel te extreem in een cut. Mijn lengte is 1.74 zit nu op 2300 kcal per dag en ik val prima af. Ik zet wel 10k stappen elke dag. 5x per week kracht training. I

Hallo,
Ik zou hopelijk advies willen over mijn eerste kuur, van wat ik gelezen heb denk ik dat een clen t3 kuur
passend zal zijn. Ik ben al een aantal jaar aan het trainen en ik wil een beetje vet sneller afwerken voor een event. Hoe zal ik het doen, ik heb mijn trainen en voeding al goed in orde met ruim 27kg aan spiermassa en ruim 24%-26% vet.
Beter koop je dit jaar een gaaf shirtje, en een kaartje voor volgend jaar.
Dan kun je in Maart 2025 beginnen met cutten en op tijd klaar zijn voor het feestje.

dit soort mensen :hamer:

Terug
Naar boven