Fitness Seller

Eerste kuur!

Enterfly

Novice
Waardering
0
Hier mijn kuurvoorstel (eerste kuur)

* 10 weken lang 250 mg test e. & 200 mg deca durabolin
of
* 10 weken lang 500 mg test e only

Nakuur uiteraard met Nolva
en ff de grootte van mn ballen in de gaten houden en HCG (pregnyl) bij de hand houden.

Ik twijfel nog welke van de twee het wordt.
Zoals ik al in eerdere topics heb gelezen zijn dit veel besproken kuurtjes.
Toch graag jullie (verdeelde) meningen/ reacties.

Enterfly!

zijn allebei goede beginnerskuren.
als ik zou mogen kiezen zou ik als beginner voor de test only gaan.

test only voor 12 weken.

-rodge

Test only voor mij !

ik zou voor een stack gaan

Ik zou voor de 500 gaan maar dat komt omdat ik de resultaten van 250-200 vond tegenvallen, volgende kuur wordt sowieso test op 500

Hello,
ik ben ook een eerste kuur aan het plannen. Ik zit met dezelfde vraag als jij enterfly. deca met een test of test e only. maar in plaats van Test enanthaat zou het bij mij Sustanon worden.

Ryu- zei:
Hello,
ik ben ook een eerste kuur aan het plannen. Ik zit met dezelfde vraag als jij enterfly. deca met een test of test e only. maar in plaats van Test enanthaat zou het bij mij Sustanon worden.

Gast met jou stats moet je van de AAS afblijven en gaan vreten en trainen. Ik begrijp echt niet hoe je ook maar aan een kuur kan denken.

Ryu- zei:
Voorstelling Ryu

Hello mensen.
Ik ben Ryu, woonachtig in Belgie, limburg.
Ik ben 22 jaar. Weeg 57 kg, vetpercentage 4.5%, Ectomorf.
Ik train sinds mijn 16e.
mijn voeding probeer ik dagelijks 3200 Kcal in te nemen waaronder 230 gr eiwitten en ongeveer 520 koolhydraten.

een quote uit [Link niet meer beschikbaar]

Door dit soort billies krijgt juice een slechte naam.

• Topic Starter Topic Starter
vasthouden na de kuur

Die Lange zei:
Ik zou voor de 500 gaan maar dat komt omdat ik de resultaten van 250-200 vond tegenvallen, volgende kuur wordt sowieso test op 500

Ik dacht eerst zelf ook aan een test only. Maar test only is toch meest androgeen en minder anabool dus zal je niet zo heel veel van vast kunnen houden na de kuur. Is een combi in dat geval niet beter?!

Dimi P zei:

het doet zn werk wel vanaf dag 1, maar in week drie ga je het pas merken
maar helaas zit je pas in week 5 a 6 op de gewenste bloedwaardes..

(check de leerzame threads, post over frontloaden, staat het in grafiekjes uitgebeeld)

Enterfly zei:
Ik dacht eerst zelf ook aan een test only. Maar test only is toch meest androgeen en minder anabool dus zal je niet zo heel veel van vast kunnen houden na de kuur. Is een combi in dat geval niet beter?!

de androgeen/anabool ratio van testosteron is 100/100 en hier zijn dan ook alle andere aas aan gekoppeld. zo is tren's ratio 500/500 en die van deca 125/37. van een test only kuur zal je in principe meer over houden omdat het makkelijker herstellen is van test als van deca. deca en tren zijn het hardst op je hpta en herstel zal dus langer duren,daarom test altijd 2 weken door laten lopen op deze twee aas. plus deca houd over het algemeen bij de meeste mensen wat meer vocht vast als test en ook hierdoor zal je dus wat minder kilo's over houden.

-rodge

Maar Rodge ff een vraag. Jij zegt 12 weken omdat het pas na 5-6 weken echt optimaal is. Maar betekend dat dan ook niet dat de kuur een aantal weken langer aanhoud? Dus in feite blijft 10 weken dan toch 10 weken?
Of zie ik dit nu iets te simpel?

• Topic Starter Topic Starter
250 of 500 mg.?!

En waar ligt de grens om voor 250 mg of voor 500 mg test te kiezen. Is ook een beetje gewicthsafhankelijk of niet. Ik weeg 82 kg met een redelijk laag bf percentage. Omdat ik mn eerste kuur optimaal wil pakken denk ik toch liever aan 500 mg...

Reacties...?!

RichardV zei:
Maar Rodge ff een vraag. Jij zegt 12 weken omdat het pas na 5-6 weken echt optimaal is. Maar betekend dat dan ook niet dat de kuur een aantal weken langer aanhoud? Dus in feite blijft 10 weken dan toch 10 weken?
Of zie ik dit nu iets te simpel?

nee hij bedoelt dat het zonde is om dan bij 10 weken te stoppen omdat je dan in principe pas 4 weken op de gewenste bloedwaardes bent! :)

Terug
Naar boven