XXL Nutrition

eerste kuur

Nmgn 86

Cool Novice
Waardering
0
ik ga volgende week me eerste kuur pakken ( ben van gedachten verandert ik ga in januari beginnen)

Deca en test..

maar heeft het ook bijwerkingen?
voel ik me dan anders..
eetlust?
slaapeloosheid?

heb ook gehoort dat je geen alcohol mag drinken dan.. maar weet iemand of dat kwaad kan...?

ik moet nog wel ff kijken welke nakuur ik moet pakken...

Laatst bewerkt:
ik ga volgende week me eerste kuur pakken

Deka en test..

maar heeft het ook bijwerkingen?
voel ik me dan anders..
eetlust?
slaapeloosheid?

heb ook gehoort dat je geen alcohol mag drinken dan.. maar weet iemand of dat kwaad kan...?

ik moet nog wel ff kijken welke nakuur ik moet pakken...

Hmmm je gaat volgende week al beginnen maar je weet niet wat de sides kunnen zijn:rolleyes:

Vertel eerst maar `s hoe die hele kuur d`ruit gaat zien dan.

denk dat dattem is... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Vertel eerst maar `s hoe die hele kuur d`ruit gaat zien dan.

ik ga een kuur pakken van 10 weken
doe ik :

200mg deca en 250mg test per week

en dan een na kuur van 5 weken

maar richardV ging het me nog goed uitleggen

ik wou volgende week zondag beginnen met de eerste spuit..

Laatst bewerkt:
arme ries.....zal als trainer ook wel bedrijfshulpverlener moeten zijn. met zulke kennis van zaken gaan kuren en dan ermee gaan trainen? de hemel beware je ries

jonge jonge wat een vraag, dit is het zelfde als na de hoere gaan zonder lul!!!! eerst denken dan doen .

2 ml test en 2ml deka damn, dan moet je gewoon 4x spuiten per week! :rolleyes:

ik ga een kuur pakken van 10 weken
doe ik :

2ml deka en 2ml test per week

en dan een na kuur van 5 weken

maar richardV ging het me nog goed uitleggen

ik wou volgende week zondag beginnen met de eerste spuit..

Hoeveel mg test en deca is het dan , omdat de verhoudingen best gevarieerd zijn ..
400mg deca
500mg test??

1ml=200 mg deca (voorbeeld)

ik kijk altijd naar de mg en niet zozeer naar de ml

:rolleyes:

dus ik snap je verontwaardiging niet zo XXltje

oo ,, ben wel erg serieus vandaag :p

Sorry kerel , hahaha

Als RichardV jou begeleidt zal het wel goed gaan. Ik hoop alleen dat hij je ook wat kennis meegeeft over AAS, want als jij straks je vriendjes gaat lopen vertellen hoe je zo groot bent geworden, zullen ze er geen reet van begrijpen. En zul jij dus AAS weer in een kwaad daglicht stellen.

Verder veel succes gewenst, al hoop ik dat de doseringen goed zijn. Kijk dus even hoeveel mg er per ml zit. En regel NU een nakuur, niet straks. NU.

hehe deca me een K schrijven , dan zou ik toch nog even wachten :)

Als RichardV jou begeleidt zal het wel goed gaan. Ik hoop alleen dat hij je ook wat kennis meegeeft over AAS, want als jij straks je vriendjes gaat lopen vertellen hoe je zo groot bent geworden, zullen ze er geen reet van begrijpen. En zul jij dus AAS weer in een kwaad daglicht stellen.

Verder veel succes gewenst, al hoop ik dat de doseringen goed zijn. Kijk dus even hoeveel mg er per ml zit. En regel NU een nakuur, niet straks. NU.

Precies!
Altijd kennis hebben van hoe en wat je moet doen voordat je begint.
Niet zomaar iets van iemand aannemen, maar ook zelf onderzoek doen, helemaal op AAS gebied.
Nu praat Richard geen onzin, maar vele andere wel...

Als Richard zo n goeie trainer is waarom geeft ie je niet een boek waaruit je iets kan LEREN?
Jij gaat daalijk met je hormonen k*tten en dat laat jij aan een ander over, hoe simpel kan je zijn. Ik twijfel totaal niet aan zijn kennis, maar aan jouw intelligentie. Je hebt tijd zat om te kuren man, lees s eerst wat.

Terug
Naar boven