AndroidHealthClinic

eerste kuur

Yep en daar komt bij als je b.v. de deca van GG hebt is het 200mg/ml...

Ik persoonlijk zou graag eerst jou stats weten voordat ik iets roep over doseringen. En als je naam op je leeftijd slaat ben je eigenlijk wel beetje vroeg voor kuren of je moet echt hele goede stats hebben.

Ik persoonlijk zou graag eerst jou stats weten voordat ik iets roep over doseringen. En als je naam op je leeftijd slaat ben je eigenlijk wel beetje vroeg voor kuren of je moet echt hele goede stats hebben.

is idd 20 , hebben we ook al gezegd maar iemand die vastbesloten is ,.........

is idd 20 , hebben we ook al gezegd maar iemand die vastbesloten is ,.........

Ja iemand met bijna genetisch potentieel stats zou ik met minder problemen een kuur aanraden dan een ecto. Nou gezien hij met RichardV traint zal het wel snor zitten allemaal denk. Die gast heeft genoeg kennis en over AAS kan hij ook een lekker gesprek mee babbelen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
he sorry had de verkeerde dosering erbij gezet moet 200mg deca zijn en 250 mg test...

dus ja was een foutje van mij...

Dan vind ik de doseringen nog vrij laag. Maar voor een eerste kuur is dat misschien maar beter ook. Heb je nu al een nakuur?

ik krijg straks te horen welke na kuur ikmoet pakken..

Probeer eens voor jezelf te beslissen.
Je kan gerust Richard z`n kennis meenemen in je keuze, maar lijkt `t je niet wat beter om zelf te beslissen als je wat beter geinformeerd ben?
Ga anders lekker mee wokken met de mannen, misschien hebben ze wel goeie raad voor je.

Hehe.
Hij gaat dus 10 weken deca (200 mg/week) pakken en 10 weken test (250 mg/week).
Spul is van GG. Nakuur zal hij gewoon Nolvadex nemen.
Ik heb hem afgeraden om te kuren, maar hij wilt het perse.
Zijn eigen keus.
Hij wilde eerst ook nog dbol erbij doen, maar doet dat nu dus nog niet.
Zijn stats zijn nog niet schrikbarend, en heb hem ook gezegd dat hij eigenlijk veel te snel begint. Maar ja, je bent jong en je wilt wat.
Ik adviseer hem dus om verstandig te gebruiken (als hij het dan zelf toch zo nodig wilt).

BTW: Ik ben geen kenner op het gebied van AAS, alhoewel ik wel meer weet als een gemiddeld mens.

En Rico, ik heb je al afgeraden om niet voor de jaarwisseling te starten ivm je fijne feestdaagjes en je nooit een goed resultaat neer kunt zetten als je gewoon 3x per week gaat zuipen enzo.

Maar ff serieus Richard, hoeveel betaald die jongen jou nou?

Ik ben hier zwaar op tegen, maar ik zal me er wel verder niet mee bemoeien...

Haha om hier op het board te vertellen hoe geweldig ik ben? Bijna voor niks hoor.
Maar een training met mij is ongeveer 5 euro.
Wil je de hele week mee trainen krijg je mooi prijsje. 15 euro per week.
Voordeel is dat onze sportschool niet duur is. Dus jongens vinden het niet erg om wat extra te betalen om met mij te trainen.

En Rico, ik heb je al afgeraden om niet voor de jaarwisseling te starten ivm je fijne feestdaagjes en je nooit een goed resultaat neer kunt zetten als je gewoon 3x per week gaat zuipen enzo.

Top dat je deze jongen helpt (kan geen karma geven). Als ze willen gebruiken, doen ze het toch wel, dan kunnen ze het beter goed (en begeleid) doen. Op die manier zal hij er tenminste nooit spijt van krijgen en hoeven er ook geen rare verhalen de wereld ingestuurd te worden als hij z'n kuurtje compleet zou verkloten.

Misschien leuk als hij before/after foto's post?

Hmm Jizza, ik vind dat hij er nog lang niet klaar voor is.
Hij is 12 kg in een 16 maanden ofzo zwaarder geworden.
Ik denk als hij zijn voeding, training beter kan krijgen, dat hij nog makkelijk 10 kg gained in het 2e jaar.
Maar sommige willen perse.
En in Nijmegen is de trent om vooral maar deca en dbol te pakken. Is het al 30 jaar denk ik;)

Nivo mbt info is hier echt om te huilen.
Meeste kennen ook geen internet, dus zullen ook niet snel wijzer worden.

Terug
Naar boven