AndroidHealthClinic

eerste kuurtje hebben jullie nog wat tips voor me

king co ng

Novice
Waardering
0
Hey daar ben begin van het jaar begonnen met mn eerste kuur.Train nu bijna 5 jaar dag in en uit en heb toch die stap genomen om er meer uit te halen dan er in zit weeg nu 93 kilo en heb een kuur van 250 ml test an en 200 ml deca het wordt een kuur van 12 a 14 weken ben nu 4 weken verder rn bevalt prima.Eind van de kuur ...........een nakuur met nolva

Laatst bewerkt:
tja het beste voor je nakuur is om na je laatste injectie deca 3 weken te wachten voordat je beggint met je nolva voor de rest is het best wel lang 14 weken zou gewoon om de 5 dagen injecteren.
volgende keer ook effe eerst voorstellen en al stellen ze hier wel op prijs.

10 weken Maximaal, zorg voor een GOED schema, en goede voeding dan komt het allemaal goed.

king co ng zei:
Hey daar ben begin van het jaar begonnen met mn eerste kuur.Train nu bijna 5 jaar dag in en uit en heb toch die stap genomen om er meer uit te halen dan er in zit weeg nu 93 kilo en heb een kuur van 250 ml test an en 200 ml deca het wordt een kuur van 12 a 14 weken ben nu 4 weken verder rn bevalt prima.Eind van de kuur ...........een nakuur met nolva
Neem aan dat je mg bedoelt en dat per week.
12-14 weken met lange esters vind ik erg lang. Mijn ervaring met zulke lange kuren is dat het behoorlijk lang duurt voor je eigen testproductie weer normaal is. Bovendien is de groei er dan toch al lang uit.
Ik zou de deca een week eerder stoppen dan de test en dan 2 weken na je laatste testinject beginnen met nakuur.

Black Knight zei:
Neem aan dat je mg bedoelt en dat per week.
12-14 weken met lange esters vind ik erg lang. Mijn ervaring met zulke lange kuren is dat het behoorlijk lang duurt voor je eigen testproductie weer normaal is. Bovendien is de groei er dan toch al lang uit.
Ik zou de deca een week eerder stoppen dan de test en dan 2 weken na je laatste testinject beginnen met nakuur.

Leuk , 250ml , kan je meteen aan de baxter geen hangen...

• Topic Starter Topic Starter
He alvast erg bedankt en ja bedoelde ook MG kleine type foutje he.:) Maar kuur loopt erg lekker en ga er ook 10 van maken inplaats van 12 weken.Begin jan woog ik nog 93 kilo en door het eten en mn training zit ik nu naar 5 weken op 101 kilo.Dus ga nog 5 weekjes door en dan lekker op weg naar de zomer.Waar in ik in juni nog een kuurtje van 10 weken wil gaan doen.

begin een week na je test injectie met xpand (creatine) en neem samen met je nolvadex een goeie test verhoger vb tribosten of ZMA pro extreem om je verlies te minimaliseren

Terug
Naar boven