XXL Nutrition

Eerste kuurtje sus/deca

Ben je van plan door te bulken deze zomer? Want anders kan je natuurlijk ook voor een cutkuur kiezen zodat je er lekker hard uit komt.

Niet afbouwen dosering.

ik zou sus op 500 laten, want je gaat zwaarspijt krijgen..hoeveel kg je zou pakken, nou ik denk wel dat je 100 haalt met deze kuur..

muaythai zei:
ik zou sus op 500 laten, want je gaat zwaarspijt krijgen..hoeveel kg je zou pakken, nou ik denk wel dat je 100 haalt met deze kuur..

Verder misschien ideetje om de deca 1 week eerder te laten eindigen

Week 1:750mg Sust
Week 1:400mg Deca
Week 2tm12 500mg Sust
Week 2tm10 200mg Deca

Nakuur: week 13tm 15 20mg Nolvadex(geleken is dat nolva boven de 20mg geen toegevoegde waarde heeft)
Evt HCG ff aanvoelen

De sust 2 x per week zetten

Zo zou ik het doen....

Pure_tech zei:
Week 1:750mg Sust
Week 1:400mg Deca
Week 2tm12 500mg Sust
Week 2tm10 200mg Deca

Nakuur: week 13tm 15 20mg Nolvadex(geleken is dat nolvadex boven de 20mg geen toegevoegde waarde heeft)Evt HCG ff aanvoelen

De sust 2 x per week zetten

Zo zou ik het doen....

waar haal je dat vandaan ??

Nee zeker niet.
Er is pas nog een artikel gepost over de werking van nolvadex op verschillende doseringen.
Daar is uitgebleken dat Nolva boven 20mg pd geen betere werking heeft dan op 40mg/pd
Dus met 20mg zouden alle receptoren al geblockt worden geloof het of niet.
Ook ik dacht dat er een gijntje gemaakt werd.

Zal het artikel ff posten

Entrez PubMed

Ik geloof dat Elmo en MrJ dit eerder ook al eens gepost hebben.

Laatst bewerkt:
wat ik niet snap is waarom je met sus begint als eerste kuur,sus hou je vocht en vet vast,neem liever een testo e en deca als eerste kuur evt met wat orals als anavar laatse 5 a 6 weken moet je kijken hoe je d'r op reageerd,sus kan je beter in de winter nemen,in de zomer wil je d'r droog en strak uitzien,teminste ik dan in de winter mest ik me volmet de sus en tren e,veel suc6;)

enrico01 zei:
wat ik niet snap is waarom je met sus begint als eerste kuur,sus hou je vocht en vet vast,neem liever een testo e en deca als eerste kuur evt met wat orals als anavar laatse 5 a 6 weken moet je kijken hoe je d'r op reageerd,sus kan je beter in de winter nemen,in de zomer wil je d'r droog en strak uitzien,teminste ik dan in de winter mest ik me volmet de sus en trenbolone e,veel suc6;)

dat is volgens mij niet waar, ik stelde een tijd trug dezelfde vraag in een topic en toen antwoorde iedereen dat je met test E meer vocht vasthoud dan met sust. je sides zullen wel groter zijn omdat je schommelingen kunt verwachten met de verschillende esters die in sust zitten.

Terug
Naar boven