XXL Nutrition

Eerste kuurtje - Trenbolone

Dit bedoel ik juist met een adviserend antwoord geven en niet meteen mensen uitlachen die bij willen leren.

Willen leren is geen probleem bro,dat wordt altijd alleen maar aangemoedigd hier. maar als iemand van 68 (!!!!!!!!) KG bij 1.76m een topic opent als dit mag daar best bot op gereageerd worden, ik heb vroeger ook gewoon maanden lang ingelezen over AAS voor ik aan me eerste kuur begon, en de rest van jullie neem ik aan ook, en toch woog ik al een tijdje geen 68kg meer BTW

lekker altijd iedereen met fluwelen handschoenen behandelen en de antwoorden voorkauwen op de meest simpele vragen dan weet je zeker dat dit soort types nooit de mooite nemen zich erin te verdiepen.

Willen leren is geen probleem bro,dat wordt altijd alleen maar aangemoedigd hier. maar als iemand van 68 (!!!!!!!!) KG bij 1.76m een topic opent als dit mag daar best bot op gereageerd worden, ik heb vroeger ook gewoon maanden lang ingelezen over AAS voor ik aan me eerste kuur begon, en de rest van jullie neem ik aan ook, en toch woog ik al een tijdje geen 68kg meer BTW

lekker altijd iedereen met fluwelen handschoenen behandelen en de antwoorden voorkauwen op de meest simpele vragen dan weet je zeker dat dit soort types nooit de mooite nemen zich erin te verdiepen.

Mijn punt inderdaad.

Mensen als jij vervuilen dit topic,ofwel geef je een adviserend antwoord ofwel zeg je niks aaaight:rolleyes:

Enige advies wat ik hier kan geven is: Niet doen!
Vreten, eiwitten op orde, evt wat gewone supps (pre/post workout) erbij, knallen,... en voorlopig nog bij de AS wegblijven.
Stats zijn imo niet dermate dat je aan een kuur moet gaan denken,.. zeker niet zo zwaar!

Hoelang train je al?

Net alsof supplementen iets gaan doen.

Ik beweer dat supplementen niks doen, dus alleen puur eten meer heb je niet nodig. Dat hij niet klaar is voor een kuur is een heel ander verhaal.

Ik beweer dat supplementen niks doen, dus alleen puur eten meer heb je niet nodig. Dat hij niet klaar is voor een kuur is een heel ander verhaal.

Animal pack voorziet je toch goed van de nodige vits e.d./ Kre-alkalyn geeft tijdens de training een goede boost,.. en zo zijn er nog wel meer op te noemen.

dat ze niet direct voor groei zorgen, klopt. Dat is idd een eten/trainen/rust aan gelegenheid.
Dat ze niet alles doen wat ze beloven te doen, ga ik ook nog met je in mee,.. maarrr dat supps niets doen, daar ben ik het oneens.
Er zijn supps zat die je goed opweg helpen.
natuurlijk moet je het niet met AS vergelijken,.. dat gaat gewoonweg niet,..

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 23:31 ----------

Zelf nl ook ooit zo begonnen,.. welliswaar betere stats, maar 0,0 verstand v AS,... probeer daar dus anderen wat voor te behoeden Nosje ;)

Laatst bewerkt:
conclusie!! VOEDINGS SCHEMA TRAIN SCHEMA en gaan

ben het met XXLtje eens
je kan nu wel gaan kuren met 0,00000 verstand
maar na je kuur zal je alles weer kwijt raken!!!!!!

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 12:27 ----------

ik dach al even dat het alweer zomer was hahahahahah:D

Animal pack voorziet je toch goed van de nodige vits e.d./ Kre-alkalyn geeft tijdens de training een goede boost,.. en zo zijn er nog wel meer op te noemen.

dat ze niet direct voor groei zorgen, klopt. Dat is idd een eten/trainen/rust aan gelegenheid.
Dat ze niet alles doen wat ze beloven te doen, ga ik ook nog met je in mee,.. maarrr dat supps niets doen, daar ben ik het oneens.
Er zijn supps zat die je goed opweg helpen.
natuurlijk moet je het niet met AS vergelijken,.. dat gaat gewoonweg niet,..

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 23:31 ----------

Zelf nl ook ooit zo begonnen,.. welliswaar betere stats, maar 0,0 verstand v AS,... probeer daar dus anderen wat voor te behoeden Nosje ;)

Als voedingssupplementen als SUPPLEMENT (dus BOVENOP een goede voeding) genomen worden en niet als vervanging hebben bepaalde supps wel hun nut. Denk dan aan crea, whey, vitamines, omega's, bcaa's, glutamine,... Selectief zijn kan je heel wat geld besparen want het is toch echt wel big business geworden.

Laatst bewerkt:

Dus kom op met die verzadigde vetten...als het dan toch om puur eten gaat.
Supplementen zoals eiwitten zijn dus niet van nut voor u. Dan probeer jij maar eens aan je dagelijkse behoefte te komen zonder toevoeging daarvan. Veel vreetgenot zou ik zeggen. En hopelijk heb je een goed vrouwtje, die uren achter het fornuis staat.

Natuurlijk zijn supplementen een goed aanvulling op je dagelijkse voeding. Met de nadruk op aanvulling.
Komaan zeg!

Ik begon op 49KG :) Wat je meot doen is gewoon eten eten eten.
Eet gewoon 6000 kcal per dag als je zoveel eet heb je geen whey, bcaa, etc nodig hoor.
Je haalt alles uit voeding.

Misschien een multivit en een pre workout booster voor heel zwaar te trainen.
Hoe meer je eet en slaapt hoe harder je kan trainen.

Terug
Naar boven