MuscleMeat

eerste kuurtje

keppe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Ik ben 20 jaar oud, 1.80m, 85 kg. en train momenteel 2.5 jaar. Toen ik begon met trainen woog ik een 70kg.
Ik had graag dit jaar men eerste kleine kuur gezet. Maar zat toch nog met de vraag of dit een goede kuur was om mee te beginnen en of ik er eventueel goed op zou kunnen gaan.

Is een kuur van 6 weken op deca, sustanon en clembutrol

Zet 400mg deca per week en 1 sustanon per week.

Opbouw is 200 mg en afbouw ook 200mg deca per week.

Trainingsschema :

maandag : borst bicep tricep, soms buik
dinsdag : rug, schouders nek en buik
woensdag : benen
donderdag : rug schouders nek en buik
vrijdag : borst bicep tricep, soms buik

zaterdag en zondag : rust. ( werk namelijk in weekend ook en dan kan ik 2 dagen rust wel gebruiken aangezien ik ook iets minder slaap heb)

Laatst bewerkt:
IK zit met de zelfde vraag train nu 2 jaar weeg 92 kg ben 1m93 maar ik train 3 Xmaal per week ! en men rust werk 40 uur per week nachtpost ! ma geen harde arbeid ! ;) was aan het denken om naposim tegaan gebruiken ! goed id of niet ? mvg

je overtrained je schouders, eerst fatsoenlijk trainen en eten, dan eventueel over kuren gaan denken.

(imo ;) )

als je maandag biceps traint, zou ik dinsdag geen rug trainen, want daarbij gebruik je ook biceps en die moeten nog herstellen van de dag ervoor.

je overtrained je schouders, eerst fatsoenlijk trainen en eten, dan eventueel over kuren gaan denken.

(imo ;) )

Imo niet alleen de schouders, maar de rest ook.
Wil je gaan bulken oftewel groeien dan is less is more.
PAs je training aan op je kuur, maximaal 3 tot 4 sets per oefening en qua reps niet hoger dan 12.
Wat betreft je kuur, stick to the basics;

wk 1-12 250mg test
wk 1-10 200mg deca
wk 14 beginnen met nakuur nolva / clomid

• Topic Starter Topic Starter
ja, ze hebben me nog al gezegd dat ik misschien iets te veel overtrain...
Zou wel kunnen, doe een 4a5 oefeningen per spiergroep en een 8 a 10 reps...

Weet niet of dit nog te veel is. Uitbater van de fitness zei dat dit nog meeviel. Begin trainde ik elke dag alle spiergroepen. Ben daar mee gestopt en sindsdien ben ik nog gegroeid, wel afgevallen, maar sta nu nog maar op 10 procent vet en toen op 14.

Voeding probeer ik zoveel mogelijk op te letten, maar met mijn werk is dat nogal moeilijk. Werk 6/7 en zijn meestal 50 uren per week gemiddeld, dus slapen komt er bij niet echt veel bij kijken...

Wat zou dan een beter schema zijn?

2 spiergroepen per dag ofzo?

kijk eens bij topics over oefeningen!!genoeg te vinden dacht ik
en van die kuur, zou ik nog niet mee beginnen als ik u was, als je "clembutrol"? en deca samen wil nemen?
t'is om te beginnen clenbuterol en dat neem je niet om massa te winnen, deca wel

het basisschema wat Hitman aanhaalt volgen zou ik zeggen

IK zit met de zelfde vraag train nu 2 jaar weeg 92 kg ben 1m93 maar ik train 3 Xmaal per week ! en men rust werk 40 uur per week nachtpost ! ma geen harde arbeid ! ;) was aan het denken om naposim tegaan gebruiken ! goed id of niet ? mvg

een eigen topic openen !!:rolleyes:

hey,
Die kuurtje die jij voorstelde moet je niet doen. Dat is een k*t kuur en je hebt er niks aan. Reden?!?!
1 De massa die je krijgt van sust en deca werk je weg met clenbuterol.
2 De kuur is veelste kort omdat je met lange esters werkt komen de spulletjes die wilt gebruiken niet tot hun recht.
3 en geloof dat er ergens een sticky is waar uitgelegd is waarom op- en afbouwen niet goed is. Moet maar kijken als je wilt weten waarom het niet goed is.

nja als je de uitleg niet snapt is er volgen mij ergens een sticky waar het beter is uitgelegd.

Als je nog wilt gebruiken doe wat hitman je voorsteld.

mzzl

Laatst bewerkt:
die clenbuterol was nog niet zeker of ik deze er ging bij nemen, maar heb ondertussen nog vernomen dat dit het effect weg zou nemen, dus deze valt weg.

kuur zou dan zijn :

-wk 1-6: 400mg deca
-wk 1-6 : 250 mg sustanon
nakuur clomid.

Zou die deca en die test. dan zoveel beter samen gaan, zoals hitman zegt, ten opzichte van die deca en sust. En kan dan eventueel nog test. bij deze kuur toevoegen.

Doel van de kuur is eigenlijk massa te winnen, en niet TE veel vet, maar heb niet de aanleg snel vet te worden.

Laatst bewerkt:
hey ik weet niet of je ook maar de moeite hebt genomen om te lezen wat mensen hier zeggen maar die 6 weken sust en deca is zonde van je geld en wat je jou lichaam aan doet.
Waarom ???
Omdat beide producten de tijd nodig hebben om ook maar enigsinds hun werk te doen doen.
Als je daarom wilt kuren wees niet eigenwijs en lees en neem het advies op dat mensen jou hier geven

Wat jij nu voorsteld is een k*t kuur. Ik weet niet of je ermee bent begonnen? Zo nee, doe dat dan ook nog eve niet. Regel eerst je spul.
Als je al begonnen bent trek de kuur dan door naar 10 weken sust en 9 weken deca. En dan zou ik de sust als ik jou was nog eens verdelen over 2 injects per week of opvoeren naar 500mg per week.

hey ik weet niet of je ook maar de moeite hebt genomen om te lezen wat mensen hier zeggen maar die 6 weken sust en deca is zonde van je geld en wat je jou lichaam aan doet.
Waarom ???
Omdat beide producten de tijd nodig hebben om ook maar enigsinds hun werk te doen doen.
Als je daarom wilt kuren wees niet eigenwijs en lees en neem het advies op dat mensen jou hier geven

Wat jij nu voorsteld is een k*t kuur. Ik weet niet of je ermee bent begonnen? Zo nee, doe dat dan ook nog eve niet. Regel eerst je spul.
Als je al begonnen bent trek de kuur dan door naar 10 weken sust en 9 weken deca. En dan zou ik de sust als ik jou wat nog een verdelen over 2 injects per week of opvoeren naar 500mg per week.

jawel, heb alles gelezen, maar ze stelden me voor om de kuur met test te doen, en vandaar dat ik ook vroeg of dit zoveel beter was dan moet sust. maar nog geen antwoord op gehad. absoluut niet eigenwijs, anders zou ik ook geen raad vragen hé. :) Maar het is ook men bedoeling om een iets lichtere kuur te zetten als beginnerskuur, en zou dan 2 sust/week niet wat veel zijn? en 10 weken kuren ook niet?
Weet het niet hé...

Er is in weze geen verschil in test en sust het is beide testesteron.
Alleen in sust zitten 4 verschillende test esters die ervoor zorgen dat het sneller in het bloedbaan teregt komt. Hier door wordt ook geadviseerd om het 2 maal te zetten.

Als je een "lichte"kuur wilt zou ik het houden op:
W1-10 250mg test of sust
w1-9 200mg deca
dit is een standaard lichte kuur om het maar zo te zeggen

Als je dan voor sust kies moet je het tog verdelen over 2 injects. Dit verdelen wordt gedaan zodat er een constanter testesteron waarde in je bloed zit.

En dat een 6 weken kuur lichter is dan de kuur die ik nou voor stel is eigenlijk onzin. Ik weet niet van wie dat hebt gehoord maar die gast praat egt POEP.

greets

edit:
lees aub eerst wat die stoffen nou precies doen met je lichaam. Als je dat doet zullen veel dingen duidelijk worden.

Er is in weze geen verschil in test en sust het is beide testesteron.
Alleen in sust zitten 4 verschillende test esters die ervoor zorgen dat het sneller in het bloedbaan teregt komt. Hier door wordt ook geadviseerd om het 2 maal te zetten.

Als je een "lichte"kuur wilt zou ik het houden op:
W1-10 250mg test of sust
w1-9 200mg deca
dit is een standaard lichte kuur om het maar zo te zeggen

Als je dan voor sust kies moet je het tog verdelen over 2 injects. Dit verdelen wordt gedaan zodat er een constanter testesteron waarde in je bloed zit.

En dat een 6 weken kuur lichter is dan de kuur die ik nou voor stel is eigenlijk onzin. Ik weet niet van wie dat hebt gehoord maar die gast praat egt POEP.

greets

edit:
lees aub eerst wat die stoffen nou precies doen met je lichaam. Als je dat doet zullen veel dingen duidelijk worden.

Ok, nu snap ik al iets meer van wat er allemaal bedoeld word. die sust dan 2 x 125mg zetten per week. Ja, wilde eerst als kuur : 2 sust p/w en 500mg deca per week. Maar dokter raadde me dit ook af om te beginnen, was iets te zwaar misschien al. Maar dit is nu kleine om mee te beginnen, en dan zou ik erna nog iets zwaarder gaan.

grtz en alvast bedankt

Ok, nu snap ik al iets meer van wat er allemaal bedoeld word. die sust dan 2 x 125mg zetten per week. Ja, wilde eerst als kuur : 2 sust p/w en 500mg deca per week. Maar dokter raadde me dit ook af om te beginnen, was iets te zwaar misschien al. Maar dit is nu kleine om mee te beginnen, en dan zou ik erna nog iets zwaarder gaan.

grtz en alvast bedankt

Als je echt licht wilt beginnen neem je gewoon het volgende:

week 1-10 Test E 250mg
week 1-9 Deca 200mg

En de nakuur uiteraard!!!

Als je echt licht wilt beginnen neem je gewoon het volgende:

week 1-10 Test E 250mg
week 1-9 Deca 200mg

En de nakuur uiteraard!!!

ja, dat word mijn kuur ook, maar dan de TEST word sustanon en de deca word 400mg.

nakuur is er natuurlijk ook voorzien

Lorre! Lorre!!

Eerst, voeding op orde!
Dan lekker 500mg test (250mg is net genoeg om je eigen endogene aanmaak om zeep te helpen). Met eventueel 200mg deca erbij.

Klaar!:D

ja, dat word mijn kuur ook, maar dan de TEST word sustanon en de deca word 400mg.

nakuur is er natuurlijk ook voorzien

de meeste raden aan van test hoger te doseren dan deca
dus 500mg test
en 400mg deca

clenbutrol er uit laten is niet nodig met 10%

suc6

de meeste raden aan van test hoger te doseren dan deca
dus 500mg test
en 400mg deca

clenbutrol er uit laten is niet nodig met 10%

suc6

is geen beginnerskuur meer, zeker niet bij 85kg :rolleyes:

gewoon 10 weken test-e op 500mg is imo de beste beginnerskuur, of zoals JP hem voorstelde.

is geen beginnerskuur meer, zeker niet bij 85kg :rolleyes:

gewoon 10 weken test-e op 500mg is imo de beste beginnerskuur, of zoals JP hem voorstelde.

in principe heb je gelijk , en zou T250 / D200 beter zijn als je licht wilt beginnen ,.... probleem hiermee is echter wel dat er iets mindere resultaten van zullen komen ( vaak , niet altijd !) mede door de rede die BigMaus al noemde ,....
Doordat er dan minder resultaten zijn zal diegene eerder naar een volgende kuur grijpen ( ervaring :o )

wat mij betreft , T500 & D400 ( omdat ie deca al heeft en toch al 400 wilde zetten )
en een goede nakuur om test lvl weer snel op peil te krijgen voor optimaal spierbehoud ;)

Terug
Naar boven