MuscleMeat

eerste kuurtje

ik ken anders wel lui die van 1 testotje al gyno verschijnselen krijgen... dat lijkt me niet te stroken met eerdere stellingen in deze thread.

daarom lijkt t me verstandiger om niet gelijk 500mg test te adviseren. zeker niet bij beginners die wsch niet weten wat gyno is en wat er tegen te doen, of misschien te laat wakker worden en er dan mooi mee zitten. daarnaast is het natuurlijk beter om te voorkomen dan te genezen.

daarom lijkt mij persoonlijk een advies van 250test/200deca een stuk veiliger om te geven, dan 'lukraak' alweer met hogere doseringen te smijten. en als iemand al begint op 500test, wat adviseer je voor zn 2e kuur dan? minimaal 750 en stacken met nog wat zooi? dan zit je rond kuur 3 al grammen te injecteren, is dit nu werkelijk verstandig?

als het op advies naar newbies aankomt mag men best wel wat conservatief zijn, vind ik dan.

beginners die wsch niet weten wat gyno is en wat er tegen te doen

wat adviseer je voor zn 2e kuur dan? minimaal 750 en stacken met nog wat zooi? dan zit je rond kuur 3 al grammen te injecteren, is dit nu werkelijk verstandig?

als het op advies naar newbies aankomt mag men best wel wat conservatief zijn, vind ik dan.

Gyno = Nolvadex ( dat weet ie nu ook weer :D, voor doseringen ff rond neuze hier ,... staat meer dan genoeg over ,.... Daarom word er altijd gezegd LEES JEZEF EERST GOED IN voordat je begint )

Daarbij gaf ik al aan dat ik bij mij zelf heb ervaren dat ik op T250 niet/ niet goed aankwam waardoor ik imo te snel naar een 2e kuur heb gegrepen !
Zoals ook eerder aangegeven zou ik ( persoonlijk ) eerst voor een T500 zonder deca gaan , maar omdat TS de deca al heeft en gepland op 400mg zou ik dan voor T500 & D400 gaan ,.....
Je kan dan wel doordrammen op Test only maar als ie die deca al heeft weet jij net zo goed als ik dat die er ook bij gaat ;)

Overigens vind ik zelf niet dat je zwaarder MOET na de eerste kuur , je kunt imo die 1e makkelijk nogmaals herhalen na 1/2 jaar ofzo als je daar goed op ging !

Gyno = Nolvadex ( dat weet ie nu ook weer :D, voor doseringen ff rond neuze hier ,... staat meer dan genoeg over ,.... Daarom word er altijd gezegd LEES JEZEF EERST GOED IN voordat je begint )

Daarbij gaf ik al aan dat ik bij mij zelf heb ervaren dat ik op T250 niet/ niet goed aankwam waardoor ik imo te snel naar een 2e kuur heb gegrepen !
Zoals ook eerder aangegeven zou ik ( persoonlijk ) eerst voor een T500 zonder deca gaan , maar omdat TS de deca al heeft en gepland op 400mg zou ik dan voor T500 & D400 gaan ,.....
Je kan dan wel doordrammen op Test only maar als ie die deca al heeft weet jij net zo goed als ik dat die er ook bij gaat ;)

Overigens vind ik zelf niet dat je zwaarder MOET na de eerste kuur , je kunt imo die 1e makkelijk nogmaals herhalen na 1/2 jaar ofzo als je daar goed op ging !

rustig maar aan bro.. ik viel je toch niet aan? anders had ik je heus wel gequote :cool:

het was me al duidelijk dat voor jou je eerste kuurtje wat te laag gedosseerd was, en dat kan natuurlijk.

de 1 reageert er goed op, de ander nauwlijks en er zijn er die helemaal niet reageren. en dat is dus mijn punt, om deze reden wil je gewoon iemand adviseren om rustig aan te beginnen zodat ie zelf kan ervaren hoe e.e.a. uitpakt voor hem of haar. verhogen kan altijd nog namelijk.

het argument dat je dan sneller naar je 2e kuur wilt grijpen is begrijpelijk maar is meer een zelfbeheersings issue dan iets anders, nietwaar? en dit effect kan je natuurlijk net zo goed hebben met een kuur die wel goed aansloeg, je wilt namelijk altijd meer.

daarnaast zou je soieso gewoon de richtlijn time-on+pct=time-off 'moeten' aanhouden.

ik snap niet waar jij mij ziet doordrammen (en dat in 1 post? ik denk dat je woordenkeus niet helemaal juist was) over testo only op 500mg... volgens mij was mijn advies op 250test/200 deca. en deca die je al in huis hebt en overhoud hoef je niet direct weg te gooien, right? (mits niet overdatum)

ben het wel met je eens dat je na je eerste kuur niet perse zwaarder hoeft! en zeker niet als je, zoals in jouw voorbeeld, 1 a 2 jaar off blijft. in de praktijk zie je dat volgens mij niet zoveel (weer die verdomde zelfbeheersing) en heeft men na 1 kuur over het algemeen de smaak wel te pakken en wil men meer, nogmaals.. allemaal begrijpelijk.

daarnaast is het mijn persoonlijke indruk dat het hier de algemene opinie is om toch steeds zwaarder te kuren, maar dat kan natuurlijk een interpretatie fout van mij zijn!

ik ken anders wel lui die van 1 testotje al gyno verschijnselen krijgen... dat lijkt me niet te stroken met eerdere stellingen in deze thread.

daarom lijkt t me verstandiger om niet gelijk 500mg test te adviseren. zeker niet bij beginners die wsch niet weten wat gyno is en wat er tegen te doen, of misschien te laat wakker worden en er dan mooi mee zitten. daarnaast is het natuurlijk beter om te voorkomen dan te genezen.

daarom lijkt mij persoonlijk een advies van 250test/200deca een stuk veiliger om te geven, dan 'lukraak' alweer met hogere doseringen te smijten. en als iemand al begint op 500test, wat adviseer je voor zn 2e kuur dan? minimaal 750 en stacken met nog wat zooi? dan zit je rond kuur 3 al grammen te injecteren, is dit nu werkelijk verstandig?

Ik krijg van 30mg dianabol al gyno dus daar hoeft hij zich niet zo druk om te maken als dei maar Nolva bijdehand heeft...

ik zou primobolan of winstrol nemen ipv die deca's .

die stust 2 x per week zetten

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties al allemaal... Heb die kuur hier al liggen zoals jullie al zeiden, dus heb die deca en Sustanon hier klaar liggen. Is het altijd beter om de sustanon hoger te doseren dan die deca? En Die gyno, hoe kan ik dat merken moest ik daar last van krijgen?? Heb pregnil en chlomid ook in huis liggen, nolvadex moet ik nog gaan halen dan.

Is mijn bedoeling om nu eens te kijken wat een lichte kuur met mijn lichaam zou doen om dan eventueel (indien deze goed is) er nog eentje van dit kaliber bij te zetten, en misschien erna wat zwaarder te gaan, Wedstrijden gaan doen is niet mijn doel, maar er zo uitzien is natuurlijk altijd leuk! ! !

zoek hier eve wat gyno is staat egt een shit load aan info erover.

En als deze goed is er meteen er anchter aan zetten?!?!
Dit is dus een grote nono! minstens 6 maanden w8en (zou ik doen vooral omdat het jou eerste is)

iig veel succes nog!

Is mijn bedoeling om nu eens te kijken wat een lichte kuur met mijn lichaam zou doen om dan eventueel (indien deze goed is) er nog eentje van dit kaliber bij te zetten

Dit is dus een grote nono! minstens 6 maanden w8en (zou ik doen vooral omdat het jou eerste is)

Zoals Stillbuilding al aangeeft is 't geen speelgoed jongen , je pauze tussen de kuren is zeker zo belangrijk ! idd zeker na de 1e .
Weet dat het moeilijk is maar wacht na de eerste idd ff een flinke tijd om daarna de volgende te pakken ( zo geef je je lichaam optimaal de kans om te herstellen )

Vooral als de resultaten tegenvallen zul je eerder geneigd zijn om die 2e te gaan pakken , dus zorg dat alles ( voeding , training , kuur , nakuur ) optimaal is .
Vandaar dat ik ook iets zwaarder adviseerde zodat je ook resultaten zult halen waar je tevreden mee bent ( voor zover dat kan :D ) , of iig resultaten die je +/- verwachte .
Op die manier is het makkelijker om te wachten tot de volgende kuur ;)

Natuurlijk beschouw ik dit niet als speelgoed, heb er al voldoende info over opgezocht enzo, maar sommige termen ken ik niet bij naam, maar weet wel wat de bedoeling er van is enzo... maar was van zin minstens een half jaar te wachten tussen die kuren... En is ook niet zeker dat ik nog een volgende zet, normaal gezien wel, maar weet dat er zowiezo redelijk wat tijd moet tussen zitten, ben ook niet van zin mezelf kapot te gaan maken :),
Ben nog aan het denken om die kuur idd wat zwaarder te maken zoals XXl zei, dan gaan de resultaten zowiezo beter uitdraaien en ga ik misschien nog langer wachten om een volgende kuur te zetten. Ben er nog geen 100 procent uit, is maar 1 sust. Per week meer, en het eindverschil is natuurlijk een pak verschil...

Makkelijk is het allemaal niet, je wilt die spiermassa zo snel mogelijk de lucht in, maar het moet ook "gezond" blijven natuurlijk :D

grtz

mijn eerste kuur bestond uit dianabol en winstrol. Ben pas na 2-3 jaar ervaring begonnen met testo. Achteraf bekeken was dit voor mij een goede keuze, want ik had wel serieuze bijwerking bij relatief kleine dosissen test

zoek hier eve wat gyno is staat egt een shit load aan info erover.

iig veel succes nog!

ja, had erna wat opzoekingswerk enzo gedaan.
Neen, je verstaat me verkeerd, als deze goed is,kan ik ACHTERAF nog zo eentje van dit kaliber bijzetten en hoef ik niet per sé te verzwaren... Zo was dat bedoeld. Zou zowiezo minstens 6 maanden wachten.

mijn eerste kuur bestond uit dianabol en winstrol. Ben pas na 2-3 jaar ervaring begonnen met testo. Achteraf bekeken was dit voor mij een goede keuze, want ik had wel serieuze bijwerking bij relatief kleine dosissen test

Ja, maar die bijwerkingen verschillen ook van persoon tot persoon hé... Ik kan het nog niet weten welke bijwerkingen er zullen optreden, hopelijk zo min mogelijk, maar je zal altijd wel iets ondervinden.

Ben van gedacht mijn kuur nog eens te herzien... Die deca zou zowiezo blijven, maar de sustanon zou eventueel veranderd worden door testo... Maar zit nog met 2 vragen in verband met die testo..; De Testo suspension of enanthaat,maar denk de enanthaat en hoe het komt, dat de meesten me testo aanraden, maar op de charts die ik doorbladerd heb, testo altijd qua gains te behouden minder scoort dan de sustanon en eveneens met de side effects die iets hoger blijken te zitten bij testo dan bij sustanon.

Misschien is dit enkel in theorie zo, want van de meesten die ik hoor, blijkt 't dat testo beter is voor libido en dergelijken...

Ik ben 22 jaar oud, 1.80m, 85 kg. en train momenteel 2.5 jaar. Toen ik begon met trainen woog ik een 70kg.
Ik had graag dit jaar men eerste kleine kuur gezet. Maar zat toch nog met de vraag of dit een goede kuur was om mee te beginnen en of ik er eventueel goed op zou kunnen gaan.

Is een kuur van 6 weken op deca, sustanon en clembutrol

Zet 400mg deca per week en 1 sustanon per week.

Opbouw is 200 mg en afbouw ook 200mg deca per week.

Trainingsschema :

maandag : borst bicep tricep, soms buik
dinsdag : rug, schouders nek en buik
woensdag : benen
donderdag : rug schouders nek en buik
vrijdag : borst bicep tricep, soms buik

zaterdag en zondag : rust. ( werk namelijk in weekend ook en dan kan ik 2 dagen rust wel gebruiken aangezien ik ook iets minder slaap heb)

Je overtraint wel veel meer dan alleen je schouders.
zovaak achter elkaar dezelfde spiergroepen?
Je spieren hebben 48 uur nodig om te herstellen en dan nog een dag om te groeien. Schouders 2 keer per week is teveel, nek 2 keer per week is teveel, buik 4 keer per week is veel te veel (2 x is zat)

Je spieren krijgen de kans niet eens om te herstellen en te groeien

Rug, borst, biceps en buik 2 x per week in een 8 dagen schema is goed, de rest 1x per week. Zou eerst verantwoord en nuttig gaan trainen zodat je training zelf meer zin en dus resultaat heeft voor je gaat kuren.

Terug
Naar boven