XXL Nutrition

Eerste kuurtje

Inoue

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Hey mensen, ik heb net even die bijlage doorgespit en ik kom er op uit dat het tijd word voor mijn 1e kuurtje. Ben 26, train al jaar of 5 serieus en heb gevoel dat ik natuurlijk niet echt meer verder kom. (stats 1.79 bij 83 kilo 12%) Nu lees ik dat voor een 1e kuurtje Testosteron Enanthaat word aanbevolen.

Greets

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je 5 jaar traint en beweert dat je natural niet meer verder komt eet je gewoon niet genoeg, of heb je niet genoeg geduld.

Daarnaast: vragen waar je roids kan kopen is volgens mij verboden.

• Topic Starter Topic Starter
Voor mijn gevoel kom ik niet verder. Heb wel redelijk massa hoor en gewoon goed lichaam (als je dat mag zeggen) tis niet zo dat ik er bij loop als een ecto. En loop gewoon laatste jaar al tegen dood punt aan. Verschillende trainingsschema's etc geeft geen effect meer echt! Dus ja dan kom je bij het punt anabolen.. dus ga mij niet vertellen dat ik niet genoeg geduld heb..

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mijn gevoel kom ik niet verder. Heb wel redelijk massa hoor en gewoon goed lichaam (als je dat mag zeggen) tis niet zo dat ik er bij loop als een ecto. En loop gewoon laatste jaar al tegen dood punt aan. Verschillende trainingsschema's etc geeft geen effect meer echt! Dus ja dan kom je bij het punt anabolen.. dus ga mij niet vertellen dat ik niet genoeg geduld heb..

En dat je het niet mocht vragen, wist ik niet. Maar ja hoe kom je er anders aan ?_?

Dan ligt het aan je voeding of neem je niet genoeg rust. Na 5 jaar zal je nooit aan je natural plafond zitten, en al zeker niet met die stats.

en hoe ziet je voedingsschema er uit dan?

hoe zwaar was je toen je begon met trainen?

Terug
Naar boven