XXL Nutrition

Eerste kuurtje

Op 250mg heb je meer kans op oestrogene sides dan op 500mg eigenlijk :p

Gelijk 2 gram erin heeuhhjj

Feit blijft dat test minder aromatiseert bij hogere doseringen. Dus a/e is anders bij 250mg dan bij 1 gram.

Doe gewoon lekker rustig aan zoals je al van plan was. Ik zou bij 250 niet zo bang zijn voor bijwerkingen hoor. Je kunt dus best met test e starten. Als je goede test hebt moet 250 vrij goede resultaten geven. Ik snap de "meer is beter filosofie" van de meeste mensen niet zo goed. Als je geen megawinsten verwacht is 250 prima. Herstellen gaat ook beter van lage dosis. Ik zou wel voor 10-12 weken gaan en een ai toevoegen.

Wrom niet? Vertel me dat is. Zijn genoeg voor argumenten voor imo zoals sides en reden waarvoor je kuurt. Als je sterk wilt worden bijv heb je imo niet perse 500mg nodig wel dan?
Hij wilt massa gainen weet niet hoe oud hij is maar onder de 35 zal hij niet veel hebben aan een trt dosis zeker niet voor 10 weken als je nu permanent trt zou zetten is een andere zaak

250mg per week is geen TRT dosis. 100mg enanthaat per twee weken is zo'n beetje TRT dosis.

Denk dat jij veel ervaring hebt met aas niet ?
Zeker niet. Net als de man die zijn kuurvoorstel doet. Het gaat dan ook om zijn eerste kuur. Hij is ook nog een "bang" voor bijwerkingen. Ik vind het niet terrecht om 250 dan te diskwalificeren als waardeloos. Er zijn zat mensen die goede resultaten rapporten op zo'n doseringen. Probleem is wel dat hij wellicht ugl spul heeft en dan kan hij maar zo veel lager zitten.

Zeker niet. Net als de man die zijn kuurvoorstel doet. Het gaat dan ook om zijn eerste kuur. Hij is ook nog een "bang" voor bijwerkingen. Ik vind het niet terrecht om 250 dan te diskwalificeren als waardeloos. Er zijn zat mensen die goede resultaten rapporten op zo'n doseringen. Probleem is wel dat hij wellicht ugl spul heeft en dan kan hij maar zo veel lager zitten.
Het is imo dom om je eigen test plat te leggen voor 250mg test e en idd als het ug is hoeveel zit er dan werkelijk in ? 500mg test e is al heel milde kuur als hij bang voor gyno heeft kan hij eventueel 250 test 250 mast doen maar zou zelf gwn 500 test nemen met een ai bij de hand (arimidex) en hcg gebruiken

Hij kan ook gewoon een week of vijf 250 doen, zien wat het doet.

In mijn beperkte ervaring gaf 200 mg e (ik ben duursporter) significante spiergroei. Dat was een slechte zaak, dus ik ben zelfs nog lager gaan doseren.

Hij kan ook gewoon een week of vijf 250 doen, zien wat het doet.

In mijn beperkte ervaring gaf 200 mg e (ik ben duursporter) significante spiergroei. Dat was een slechte zaak, dus ik ben zelfs nog lager gaan doseren.

Waarom neem je het als je nauwelijks spiergroei wilt?

Het is voor snel herstel. Wielrenners dopen zo al jaren. Test suspensie na een zware rit bv. Om t-level weer op te krikke. Intensieve duursport verlaagt namelijk je test niveau.

Ik word niet getest, dus kan enanthaat gebruiken. Tot 150 kun je normaal gesproken zonder al te veel gewichtstoename doen. Daarboven werken de voordelen niet op tegen de nadelen.

Maar die 150mg onderdrukt al wel. Dus als je zou stoppen moet je gewoon nakuren en dan word het allemaal een stuk minder. Zou toch zonde zijn om dat te ondergaan voor 150mg test. Kuur dan gewoon goed en pak 500mg.

Ja.. Volledig nakuren uiteraard. Herstel zal van een lichte kuur wel gemakkelijker moeten zijn.

Kuur gewoon goed of kuur niet.
Het is gewoon dom om jezelf te onderdrukken voor trt dosis tot iets meer.

Als je interesse hebt om je kennis te vergroten over anabolengebruik voor duursport dan is er op diverse amerikaanse websites het een en ander te vinden. Ex profs en trainers met genoeg ervaring. Je moet wel begrijpen dat anabolegebruik voor duursport totaal anders is dan voor bb.

Als je interesse hebt om je kennis te vergroten over anabolengebruik voor duursport dan is er op diverse amerikaanse websites het een en ander te vinden. Ex profs en trainers met genoeg ervaring. Je moet wel begrijpen dat anabolegebruik voor duursport totaal anders is dan voor bb.

Je meent het? Ts wil zwaarder worden he, dus niet echt van toepassing maar oke.
Voor duursport zou ik gaan voor bold, clen, epo.
Als eerste kuur met als doel massa pakken, zoals ts wilt. 500mg test e.

Je meent het? Ts wil zwaarder worden he, dus niet echt van toepassing maar oke.
Voor duursport zou ik gaan voor bold, clen, epo.
Als eerste kuur met als doel massa pakken, zoals ts wilt. 500mg test e.

Nee zeker. TS moet niet gaan rommelen met dat soort hoeveelheden ;).

Epo is koning, maar veel te gevaarlijk zonder doktersbegeleiding. Bold is goed alternatief. 14-18 wkn met lage dosis test schijnt heel effectief te zijn. Dat wil ik graag gaan proberen.

Terug
Naar boven