ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oftewel, als je last hebt van bijwerkingen gewoon meer pakkenOp 250mg heb je meer kans op oestrogene sides dan op 500mg eigenlijk![]()

250 test is geen kuur doe niet dom of je doet het goed of doe het gewoon niet...
Denk dat jij veel ervaring hebt met aas niet ?
Hij wilt massa gainen weet niet hoe oud hij is maar onder de 35 zal hij niet veel hebben aan een trt dosis zeker niet voor 10 weken als je nu permanent trt zou zetten is een andere zaakWrom niet? Vertel me dat is. Zijn genoeg voor argumenten voor imo zoals sides en reden waarvoor je kuurt. Als je sterk wilt worden bijv heb je imo niet perse 500mg nodig wel dan?
Zeker niet. Net als de man die zijn kuurvoorstel doet. Het gaat dan ook om zijn eerste kuur. Hij is ook nog een "bang" voor bijwerkingen. Ik vind het niet terrecht om 250 dan te diskwalificeren als waardeloos. Er zijn zat mensen die goede resultaten rapporten op zo'n doseringen. Probleem is wel dat hij wellicht ugl spul heeft en dan kan hij maar zo veel lager zitten.
Het is imo dom om je eigen test plat te leggen voor 250mg test e en idd als het ug is hoeveel zit er dan werkelijk in ? 500mg test e is al heel milde kuur als hij bang voor gyno heeft kan hij eventueel 250 test 250 mast doen maar zou zelf gwn 500 test nemen met een ai bij de hand (arimidex) en hcg gebruikenZeker niet. Net als de man die zijn kuurvoorstel doet. Het gaat dan ook om zijn eerste kuur. Hij is ook nog een "bang" voor bijwerkingen. Ik vind het niet terrecht om 250 dan te diskwalificeren als waardeloos. Er zijn zat mensen die goede resultaten rapporten op zo'n doseringen. Probleem is wel dat hij wellicht ugl spul heeft en dan kan hij maar zo veel lager zitten.
Hij kan ook gewoon een week of vijf 250 doen, zien wat het doet.
In mijn beperkte ervaring gaf 200 mg e (ik ben duursporter) significante spiergroei. Dat was een slechte zaak, dus ik ben zelfs nog lager gaan doseren.
Niet iedereen wil 'te groot' worden..Waarom neem je het als je nauwelijks spiergroei wilt?

Als je interesse hebt om je kennis te vergroten over anabolengebruik voor duursport dan is er op diverse amerikaanse websites het een en ander te vinden. Ex profs en trainers met genoeg ervaring. Je moet wel begrijpen dat anabolegebruik voor duursport totaal anders is dan voor bb.
Je meent het? Ts wil zwaarder worden he, dus niet echt van toepassing maar oke.
Voor duursport zou ik gaan voor bold, clen, epo.
Als eerste kuur met als doel massa pakken, zoals ts wilt. 500mg test e.
.