Fitness Seller

eerste kuurvoorstel

peke

Cool Novice
Waardering
1
hoi peeps
zeg eens even welk kuurtje jij zou samenstellen
met deze produkten (eerste kuur)
sus 250mg ml
winny inject
mast 100mg ml
eventueel nog iets derbij??
en voor de nakuur novadex

ik had al een schema in gedachte maar hoor liever hoe jullie het zouden doen

stats 29jaar 1m70
76kg 20%bf(ongeveer)
armen 36.5cm
borst rug 108cm

76 kg en 20 bf? je kan nog veel natural gainen gast,

als je tog wilt kure zou ik test only doen of eventueel test met deca

groet

veel teveel prodcuten voor een 1e kuur!
gewoon week 1/10 500mg testper week
evt kicken met dboll
maar naturel kan je nog genoeg halen!

edit:net wat ciko zegt dus

Misschien makkelijk hoelang je wilt kuren?

En wat hierboven gezegd word, naturel valt nog genoeg te behalen. Hoelang train je al?

36 armen en dan al kuren?

Er staat een docu van de BBC op youtube. Daar kuren zal denk ik gewoon wanneer ze zin hebben, zonder trainen of juiste voeding. Tegenwoordig moet het snel gaan hé, boyzz.

Dames, doe normaal als de TS wil kuren moet hij dat doen.

Mijn advies: eerst van 76 naar * 85 kg gaan en van 20% naar 10%-12% want anders, mijne beste Pee, ga jij een lelijk figuur krijgen en slaan. :rolleyes:

Suc6.

als je wilt kuren bro gewoon doen. kijk jij wel zoals elke bodybuilder naar zijn eetpatroon??? en stem je dat helemaal af op je sport?? train je maximaal en hoeveel keer per week???
als je deze dingen perfect hebt lopen en op elkaar afgestemd dan kan je gaan denken aan kuren en flink cardio want een vetperc. van 20% is wel wat hoog of niet. begin je toch begin licht. er is nog veel te halen naturel of met een lage dosering

veel teveel prodcuten voor een 1e kuur!
gewoon week 1/10 500mg testper week
evt kicken met dboll
maar naturel kan je nog genoeg halen!

edit:net wat ciko zegt dus

mijn eerste kuur is met 250mg test e/w en 400mg mast e/w
opzich is er niks mis met meerdere producten per keer, maar in mijn ogen is sustanon echt geldverspilling.. 4 verschillende esters, je kan beter test e nemen en frontloaden..

topicstarter komt hier niet voor de vraag of hij naturel nog meer eruit kan halen, daar zal hij hoogstwaarschijnlijk niet om geven..

Sust is echt geen geldverspilling hoor;) Je hebt het zelf niet gebruikt dus kunt ook niet oordelen.

jongens denk eerst eens na voordat je antwoord geeft.
sust heeft 4 esthers ja dat klopt maar heeft daardoor ook vele voordelen tov van een lange esther. bv die korte esther geeft je een krachtexplosie wat een lange ester niet zo goed doet.

• Topic Starter Topic Starter
als je wilt kuren bro gewoon doen. kijk jij wel zoals elke bodybuilder naar zijn eetpatroon??? en stem je dat helemaal af op je sport?? train je maximaal en hoeveel keer per week???
als je deze dingen perfect hebt lopen en op elkaar afgestemd dan kan je gaan denken aan kuren en flink cardio want een vetperc. van 20% is wel wat hoog of niet. begin je toch begin licht. er is nog veel te halen naturel of met een lage dosering

thanks dude voor de positieve kritiek
training en voeding zijn zo goed als volledig volgens de regels van de kunst
en ik weet heel goed wat men doel is.
dus mss een kuurtje in het achterhoofd of er toch zeker al hopen vragen over stellen.
en dan nog ken er veel die met veel minder zijn beginnen kuren en ze zijn ook groot geworden .
maar als ik dan toch wil kuren ga ik prob de max eruit te halen.
en zal zeker niet van vandaag op morge een hoop aas in me reet pleuren

maar info en contacts zijn altijd handig zeker met een paar grote vrienden die volgens hen groot geworden zijn van brood met choco en substral:D

oja 36cm voor een arm is toch mooi of word het dan toch niet rond de pols gemeten ;) :D

aan wat dacht jij dan voor een eerste kuurtje 10 weken sust250 2keer de week en winny inject ed ofzoiets ?

bro niet doen omdat je dan alleen maar test esthers gaat gebruiken. als je dan toch sust wil gebruiken doen dan sust en een deca. voor nog geen meijer ben je dan klaar voor een kuur van 10 weken. je kan er ook sust 2 maal per week en stanozolol tabs nemen, laat die winstrol inject nu nog even weg.
is een advies niets meer dan dat oke

Sust is echt geen geldverspilling hoor;) Je hebt het zelf niet gebruikt dus kunt ook niet oordelen.

ok, dus jij gebruikt dingen om erachter te komen hoe ze werken? ik lees liever voor ik het gebruik :rolleyes:

jongens denk eerst eens na voordat je antwoord geeft.
sust heeft 4 esthers ja dat klopt maar heeft daardoor ook vele voordelen tov van een lange esther. bv die korte esther geeft je een krachtexplosie wat een lange ester niet zo goed doet.

4 esthers = minder stabiele bloedwaardes..
als je die krachtexplosie wilt voordat je lange esthers beginnen te werken, dan kan je kickstarten/frontloaden met oxy, dianabol,test p oid..

er zijn altijd betere keuzes dan sustanon en ik hoef het niet gebruikt te hebben om dat te weten, dat is gewoon een kwestie van je in de materie verdiepen.

kuren met sustanon is imo pas functioneel wanneer je vanaf 500mg ew gaat doseren. het product komt echter nog veel beter tot zn recht wanneer het eod wordt geinjecteerd, maar voordat je aan deze dosisen gebonden bent, ben je al een hele grote jongen..

enanthaat of cypionaat is in die zin een veel makkelijkere keuze en zeker voor de beginnend gebruiker een betere keuze!

bro niet doen omdat je dan alleen maar test esthers gaat gebruiken. als je dan toch sust wil gebruiken doen dan sust en een deca. voor nog geen meijer ben je dan klaar voor een kuur van 10 weken. je kan er ook sust 2 maal per week en stanozolol tabs nemen, laat die winstrol inject nu nog even weg.

je advies zal zeker in overweging genomen worden :p

had nog al een paar posts gelezen over mensen die met sust of tes only wilden kuren en die werden meestal met de grond gelijk gemaakt
dus toch ??? slik de meningen zijn hier wel erg verdeeld .

bro, je bedoelt het vast goed, maar een test only is ten alle tijden de meest verstandige kuur. testosteron is het minst gifitig voor je lichaam.

je advies zal zeker in overweging genomen worden :p

had nog al een paar posts gelezen over mensen die met sust of tes only wilden kuren en die werden meestal met de grond gelijk gemaakt
dus toch ??? slik de meningen zijn hier wel erg verdeeld .

zoals ik al aangeef is een test only een prima eerste kuur, ga echter voor de testosteron enanthaat versie.
Ik begrijp echter niet waar je het vandaan haalt dat men doorgaans met de grond gelijk word als men een test only voorstelt?

men wordt meestal met de grond gelijk gemaakt met een oral only voorstel of deca only...

bro, je bedoelt het vast goed, maar een test only is ten alle tijden de meest verstandige kuur. testosteron is het minst gifitig voor je lichaam.

zoals ik al aangeef is een test only een prima eerste kuur, ga echter voor de testosteron enanthaat versie.
Ik begrijp echter niet waar je het vandaan haalt dat men doorgaans met de grond gelijk word als men een test only voorstelt?

men wordt meestal met de grond gelijk gemaakt met een oral only voorstel of deca only...

ja met de grond gelijk gemaakt is mss wat overdreven.
maar heb het hier toch al geregeld gelezen dat dat ook afgraden word maar wss hebben jullie gelijk
mijn eerste kuurvoorstel was eigenlijk test en bold of primo omdat ze mij hebben gezegd dat dit een goed kuurtje was om droger te komen
maar ik denk nu ook dat het mss beter eerst een trial run word met tes.
dus 10 weekjes tes tegen 500 of is 250 ook al goed .
en de nakuur ook met volvadex dan .
is 20mg ed voor 2 weken dan voldoende ??
alvast bedankt voor de tips

ja met de grond gelijk gemaakt is mss wat overdreven.
maar heb het hier toch al geregeld gelezen dat dat ook afgraden word maar wss hebben jullie gelijk
mijn eerste kuurvoorstel was eigenlijk test en bold of primo omdat ze mij hebben gezegd dat dit een goed kuurtje was om droger te komen
maar ik denk nu ook dat het mss beter eerst een trial run word met tes.
dus 10 weekjes tes tegen 500 of is 250 ook al goed .
en de nakuur ook met volvadex dan .
is 20mg ed voor 2 weken dan voldoende ??
alvast bedankt voor de tips

ik wil je best het één en ander adviseren, maar het is uiteindelijk jou verantwoordelijk heid, je hebt maar één lichaam ga daar zuinig mee om.

in die zin is het belangrijk dat je zelf ook enig research doet om te achterhalen hoe en wat..

"educate before you medicate".....

mijn kuur advies voor jou zou zijn, gezien je stats:

1-10 250 tot 500mg test e ew
5-10 40mg winny tabs ed

12-16 20mg nolvadex ed

vergeet niet dat je voeding de sleutel is tot succes..als je niet schoon eet, en boven onderhoud eet, zul je alleen maar vetter worden.

Kuren met deze stats? Ga eerst een paar jaar serieus trainen en kom dan nog 's terug in deze sectie.

Terug
Naar boven