AndroidHealthClinic

eerste kuurvoorstel

ok, dus jij gebruikt dingen om erachter te komen hoe ze werken? ik lees liever voor ik het gebruik :rolleyes:

Komop je lijkt nu net een klein kindje man, ik heb nergens gezegd dat ik iets gebruik voor ik weet hoe het werkt. Gedraag je naar je leeftijd kerel.
Ik weet uit ervaring (van mezelf en anderen) dat Sustanon topspul is. Ken er genoeg die er veel beter op gaan dan Test E en erbij zweren. Ook gebruikt zo goed als niemand bij ons op de sportschool Test, maar wel Sust. En er lopen kerels rond die groter zijn dan 99,9% van dit board (waaronder een prof en enkele mannen die hoogste amateurklasse draaien). Dit wilt niet zeggen dat Sust BETER is als Test E. Maar wat jij zegt (sust is geldverspilling) is de grootste onzin die je maar kan bedenken:rolleyes:

En dan nog iets waar ik op MOET reageren.
''4 esthers = minder stabiele bloedwaardes..
als je die krachtexplosie wilt voordat je lange esthers beginnen te werken, dan kan je kickstarten/frontloaden met oxy, dianabol,test p oid..''

Dit slaat al helemaal nergens op...je zegt dat 4 esthers minder stabiele bloedwaardes veroorzaken. Vervolgens ga je zeggen dat je oxy of dianabol beter kunt gebruiken. Dit zorgt al helemaal voor onstabiele bloedwaardes voor als je het nog niet wist. Voor een krachtexplosie de eerste paar weken is idd dianabol of oxy zeer geschikt. Dit is dan ook het enigste wat je juist hebt. Ik zou je toch nog maar eens iets meer in de materie verdiepen want zoveel verstand heb je er blijkbaar toch niet van. Verder no offence maar je beweert alles wat juist niet klopt.

Laatst bewerkt:
Maar met welke oral tabs kan je sustanon nu beste stacken??
winny of stanozolol tabs... Was het verschil

Maar met welke oral tabs kan je sustanon nu beste stacken??
winny of stanozolol tabs... Was het verschil

is beide het zelfde
winny of stanozolol

wat je het beste kan stacken met sustanon
zal van je doel afhangen
naar mijn mening gaat alles samen met test

gelukkig zijn er wel mensen die normaal antwoord geven!!:)

Totaal niet. Maar ik antwoord dan ook niet.

Terug
Naar boven