Fitness Seller

Eerste serieuze massakuur

Chidgey

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Ik zit aan mijn eerste serieuze massakuur te denken, maar ben nog niet uit over een aantal dingen;

Wil beginnen met een test e 250mg evt dianabol als kickstart. De reden waarom 250mg is omdat ik van plan ben vaker te gaan kuren en als ik al gelijk begin op 500mg mijn lichaam de volgende keer meer nodig heeft?

tevens zit ik te denken aan test deca dbol aan de ene kant, maar aan de andere kent denk ik beter beginnen met een test e om te kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.

- nakuur nolvadex of clomid?

dosering dbol wil ik dan houde op 30mg 3 weken (ks) eventueel verhogen naar 2x20 of 4x10

Laatst bewerkt:
Ik zit aan mijn eerste serieuze massakuur te denken, maar ben nog niet uit over een aantal dingen;

Wil beginnen met een test e 250mg evt dianabol als kickstart. De reden waarom 250mg is omdat ik van plan ben vaker te gaan kuren en als ik al gelijk begin op 500mg mijn lichaam de volgende keer meer nodig heeft?

tevens zit ik te denken aan test deca dbol aan de ene kant, maar aan de andere kent denk ik beter beginnen met een test e om te kijken hoe mijn lichaam hier op reageert.

- nakuur nolvadex of clomid?

dosering dbol wil ik dan houde op 30mg 3 weken (ks) eventueel verhogen naar 2x20 of 4x10

deca en dbol waarom die samen met test ? ik zou test en dbol nemen als kickstart :)

• Topic Starter Topic Starter
deca en dbol waarom die samen met test ? ik zou test en dbol nemen als kickstart :)

test-deca-dbol klassieke bulk :)

maar daar zit ik dus ook aan te denken test-dbol

alleen zat ik te denken aan 250mg omdat ik van plan ben vaker te gaan kuren. Als ik nu al gelijk op 500mg ga zitten dan moet ik volgende keer hogere dosering gebruiken ?

hoger doseren hoeft niet, kan prima 2 kuurtjes pakken op 500mg test

hoger doseren hoeft niet, kan prima 2 kuurtjes pakken op 500mg test

hier heb ik meerdere dingen over gelezen

als ik gelijk 500mg doe dat mijn receptoren de volgende keer minder goed reageren...

is het trouwens verstandig dat ik begin met 30mg dbol (verdeeld over 3 keer) en dan eventueel verhoog naar 40mg verdeeld over 2 keer of 4 keer

hier heb ik meerdere dingen over gelezen

als ik gelijk 500mg doe dat mijn receptoren de volgende keer minder goed reageren...

is het trouwens verstandig dat ik begin met 30mg dbol (verdeeld over 3 keer) en dan eventueel verhoog naar 40mg verdeeld over 2 keer of 4 keer

Onzin dat eerste.

30 mg dbol zal voldoende zijn denk ik. Opbouwen is niet nodig.

Wanneer moet ik de nakuur beginnen als ik wk 1-10 test en 1-3 dbol doe

Er vind geen "tolerantie" plaats als bijvoorbeeld het geval is bij drugs als alcohol of amfetamine.
Het is onmogelijk dat receptoren ongevoelig worden.

Als je om deze reden zo laag inzet zou ik gewoon de standaard 500 mg per week doen.

Als je week 10 laatste inject zet en wk 12 nakuur begint zit daar dus 1 week tussen...
Nee, want in week 10 zet je de inject op maandag. Die week blijft week 10 t/m de zondag die daarop volgt. Week 11 begint dan dus op de maandag na je laatste inject, en is dus een week na de laatste inject. Dus week 12 is 2 weken na je laatste inject.

Terug
Naar boven