AndroidHealthClinic

Eerste serieuze schema

Swoldier

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Allereerst kort iets over mijzelf: ik ben 23 jaar en ben nu ongeveer 3 jaar aan het trainen. Circa een jaar echt serieus aan het trainen en bezig met voeding. Ik lees al een tijdje mee op het forum maar post nu toch ook eens mijn schema.

Na veel moeite en hard werken zat ik in februari op een bf van 7% (gemeten met Bodpod). Ik besloot toen een ''clean-bulk' in te zetten en mijn cardio sessies om te zetten naar KT. Dit hield in dat ik meer ging eten en ook niet altijd even schoon. ik woog op dat moment 80 kg. Mijn huidige gewicht zit op rond de 87 kg en mijn BF is niet extreem gestegen maar heb toch wel wat meer houvast rondom de gordel;) Besloten mijn voedingsschema dat toen nog alleen in mijn hoofd zat eens uit te werken en kwam uit op circa 4000kcal. Ik besloot een nieuwe aanpak en volgde dit artikel:

http://www.simplyshredded.com/layne-norton-the-most-effective-cutting-diet.html

Hieruit volgde het volgende schema. Om het geheel wat beeld te geven een fotootje van de voorbereidingen. Ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen.

Extra:
-Sochtend 1 multivit & omega cap van xxl
-Whey = Whey perfection van xxl
-Tijdens trainen 5 gram BCAA
-Direct na het trainen 34 gram dextrojuice 10 gram BCAA

IMAG0098.jpg

IMAG0099.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Misschien iets meer vetten en wat minder eiwitten? Verder chapeau voor je verhaaltje en uitleg. Zag je foto al in een ander topic, zag er toen ook al verdomd goed uit! :)

krijg honger als ik je foto's zie!

Ow en thx voor de link best intressant ;)

Goed bezig!
Ik zou, zoals Mar19 al aangaf, iets minder eiwitten nemen en vet wat hoger.
Verder niks op aan te merken, /swoldier out :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt! Ja een goed schema kun je volgens mij alleen volhouden als je lekker eet, het is eenvoudig maar zeker lekker!

Er komt nog wel wat vet bij. Bak de namelijk in cocosolie die heb ik er niet in verwerkt en de omega caps zijn ook niet in het schema meegenomen. Niet dat dit een wereld van verschil maakt maar kan natuurlijk altijd wat extra amandelen erbij pakken.

Terug
Naar boven