Fitness Seller

Eerste slachtoffer Eredivisie een feit

Maar effe tussendoor... euh bascross = niet stiekem bas (van de) cross (-side)? De gekke heerenveen harde kern van (tele)tubbie? :p

De wat? De ''harde'' kern van hoerenveen heet Nieuw Nooit. :) ''Crossside'' bestaat niet meer, ik hoor er iig niets meer over.

De wat? De ''harde'' kern van hoerenveen heet Nieuw Nooit. :) ''Crossside'' bestaat niet meer, ik hoor er iig niets meer over.

Haha, 'vroegah' hebben wij nog wel eens tegenover die 'cross-side' gestaan. Denk in 2001 ofzo? Liepen een paar blaaskaken, alsof ze dé harde kern van NL waren.

Harde kernen in NL. :roflol: Ga eens wat doen met je leven. Volwassenen die kansloos gaan rellen en er dan ook nog trots op zijn :nut:
Zet ze allemaal op terschelling en laat het ze daar uit vechten.

En Basscross haalt weer eens oude koeien uit de sloot. Shame old story. Dat wordt ook een cliché verhaal. Tsja, dat heb je als je alleen maar op oude verhalen kan teren. De huidige status is dan ook niet iets om trots op te zijn.

Om te beginnen is volksclub niet anders dan een term voor tokkie-aantrekkend gezwel!
Zijn we het daarover eens. Cambuur profileert zich ook zo naar de buitenwereld. ;)

Ik kan als buitenstaander alleen maar constateren dat het Cambuur publiek geniaal is. Beter dan dat makke Heereveen publiek in ieder geval.

Nee, niet op mijn teentjes getrapt maar je lult gewoon onzin. Moet je niet gek opkijken als ik je erop aanspreek. Verder vind ik het vreemd dat er zo'n anti-ajax tendens heerst in Heerenveen, aangezien dat nooit wederzijds is geweest.

Vindt je het gek, gezellig met ze alle in Volendam een cafe bestormen waar Heerenveen supporters zitten(oudjes en kinderen), iedereen in mekaar timmeren, en dan raar opkijken als er zoveel haat jechens de Ajax supporter is :D.

En Basscross haalt weer eens oude koeien uit de sloot. Shame old story. Dat wordt ook een cliché verhaal. Tsja, dat heb je als je alleen maar op oude verhalen kan teren. De huidige status is dan ook niet iets om trots op te zijn.
Oude koeien? Jij hebt het over Ajax-supporters die na slechte resultaten niet meer komen. Heb je recente voorbeelden? Vervolgens heb je het over het geweldige Feyenoordpubliek, dat eind jaren 80 dus massaal weg bleef.

Welke huidige status? Volgens mij is die prima hoor, relletjes gebeuren overal(zelfs hoerenveen heeft weleens een enkeling die zich laat gaan).

Verder zijn het inderdaad oude verhalen over hoerenveen, want tot nu toe hebben de toeschouwers weinig reden gehad om weg te blijven, nogal logisch dat ze blijven komen. Als hoerenveen degradeert blijft minimaal de helft weg. Als voorbeeld geef ik je de Europa League wedstrijd van vorige week. 15.000 in man het stadion, waar was de rest? Volgens mij had hoerenveen een minimaal voordeel en kon het dus nog alle kanten op.

Ik kan als buitenstaander alleen maar constateren dat het Cambuur publiek geniaal is. Beter dan dat makke Heereveen publiek in ieder geval.
True.

Ik neem die onwetendheid je niet kwalijk. :P
Haha, qua sfeer is Cambuur gewoon mooier, kan je blijven ontkennen, maar het is zo.

En Cambuur heeft Menzo!! :D

Ben benieuwd hoe Heerenveen zich nu verder gaat ontwikkelen, want het was wel echt een drama de afgelopen tijd:(

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoe Heerenveen zich nu verder gaat ontwikkelen, want het was wel echt een drama de afgelopen tijd:(

Ze missen scorend vermogen en dat hebben ze niet weten binnen te slepen in de transferperiode. Mooie midden mooter dit jaar ;)

heerenveen standaard Hoerenveen noemen:roflol: epic. And a little bit sad.

Achja, Feyenoord en Ajaxsupporters hebben het ook constant over 010 en 020. Daar hoor je nooit iemand over. :roflol:

Ze missen scorend vermogen en dat hebben ze niet weten binnen te slepen in de transferperiode. Mooie midden mooter dit jaar ;)

FC Utrecht en Feyenoord op de plekken van Groningen en Heereveen. Eindelijk is het weer zoals het hoort.

Achja, Feyenoord en Ajaxsupporters hebben het ook constant over 010 en 020. Daar hoor je nooit iemand over. :roflol:

Is ook triest.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

FC Utrecht en Feyenoord op de plekken van Groningen en Heereveen. Eindelijk is het weer zoals het hoort.

Utrecht bovenaan. Eindelijk zoals het hoort.
Jaren op moeten wachten.

Het constant hebben over "Hoerenveen", "pisvee", "Kakkerlakken", "010/020" (omdat je de woorden Feyenoord/Ajax niet kan uitspreken) en meer van dat soort uitdrukkingen geeft toch wel een kleinzieligheid aan die zijn weerga niet kent.

Je schijnt niemand meer in het hiernamaals te mogen wensen maar anders had ik een goed advies voor dit soort inferieure types. Een advies waarvan de uitvoering jezelf, je familie, je omgeving en de rest van de mensheid en wereld bij gebaat zou zijn.

Terug
Naar boven